Mainos

Lukon ammattimainen johtaminen

  • 72 253
  • 299

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Onko tuossa nyt se mahdollisuus olemassa, että tuossa on joku väärinkäsitys? Anteroinen ymmärtänyt väärin tms.

Kuulostaa meinaan pikkaisen omituiselta, että kyselyä ei tehtäisi hallissa, jossa ovat MAKSAVAT ASIAKKAAT.

Raumalainen.fi julkaisee tuloksia logo-kyselystä ensi viikolla.

Sinänsä nuo Rajalan kommentit ovat lupaavia - selvästi ollaan varauduttu muutokseen.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Sinänsä nuo Rajalan kommentit ovat lupaavia - selvästi ollaan varauduttu muutokseen.

Lyödään valkoinen peliasu kotiasuksi ja punainen vierasasuksi. Rintaan lyödään moderni kettu ja olkapäihin vanhakettu. Lukko-logo kärpäsen paskana jossain mainosten keskellä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Onko tuossa nyt se mahdollisuus olemassa, että tuossa on joku väärinkäsitys? Anteroinen ymmärtänyt väärin tms.

Toivottavasti asia on juurikin näin, sillä muutenhan tuo "mielipidemittaus" saattaa olla aikamoista Pohjois-Korea -meninkiä.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Taitaa olla taas sellaista shaibaa tuo Timo "Isä aurinkoinen" Rajalan mielipidetutkimus. En yhtään ihmettelisi, vaikka galluppi toteutettaisiin esi- ja peruskoululaisilla...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja mitään vaikutustahan sillä ei ole, on asiakaskyselyn tulos mikä hyvänsä. Oma arvaus on että kettulogo jää paidan rintaan, mutta valkoisen paidan väri muuttuu takaisin keltaiseksi.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aika raumalaista luettavaa taas täällä. Jos ei tehdä mitään, niin silloin ulistaan siitä. Jos taas tehdään jotain, niin se vasta onkin paha.

Selventäkää tyhmemmälle: Seura on uudistamassa pelipaitojaan ja teettää asiakaskyselyn isolla otannalla, jotta saadaan mitattua lukemaa asiakkaiden mielipiteistä ja toiveista. Missä vika?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Selventäkää tyhmemmälle: Seura on uudistamassa pelipaitojaan ja teettää asiakaskyselyn isolla otannalla, jotta saadaan mitattua lukemaa asiakkaiden mielipiteistä ja toiveista. Missä vika?

Kuten yllä jo sanottiinkin. Lisätään nyt vielä toiseen kertaa sekin asia, että käsittääkseni tuota kyselyä ei tehdä ottelun yhteydessä jäähalilla, joka olisi kuitekin aika luonollinen paikka tuolle hommalle.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vastaajajoukko valikoituu 1000 ensimmäisellä Helmirannassa käyvällä asiakkaalla...
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Ja mitään vaikutustahan sillä ei ole, on asiakaskyselyn tulos mikä hyvänsä. Oma arvaus on että kettulogo jää paidan rintaan, mutta valkoisen paidan väri muuttuu takaisin keltaiseksi.
Minulla puolestaan on jotenkin sellainen tunne tästä paitamuutoksesta, että Kettu ei ole miellyttänyt saatujen tulosten puolesta. Tulevan kauden paitaan ollaankin näin ollen piirtämässä ihan uutta logoa, Orava-logoa. Lukkoa ja Lukon kannattajia voitaisiin jatkossa kutsua Tikuiksi, Takuiksi, Kurreiksi jne. tai vain kotoisasti Orkuiksi.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kaikkien oravien isä, The Toivola tulee siis takaisin? Olisi kyllä vuosituhannen kovin diili:

RAUMAN ORAVAT
Päävalmentaja M. Toivola
Jokaisella pelaajalla tarpeen vaatiessa kaksi jenkki-purkkapalaa etuhampaiden kohdalla, ei tapella, purraan vastustajia sääreen. Kukaan ei enää päivystä maalin edessä, meidän maskipelaaja kiipeää maalin katolle. Pelin jälkeen pitää houkutella pähkinöillä alas. Enää ei mitata juoksukuntoa, vaan kiipeilyä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kaikkien oravien isä, The Toivola tulee siis takaisin? Olisi kyllä vuosituhannen kovin diili:

RAUMAN ORAVAT
Päävalmentaja M. Toivola
Jokaisella pelaajalla tarpeen vaatiessa kaksi jenkki-purkkapalaa etuhampaiden kohdalla, ei tapella, purraan vastustajia sääreen. Kukaan ei enää päivystä maalin edessä, meidän maskipelaaja kiipeää maalin katolle. Pelin jälkeen pitää houkutella pähkinöillä alas. Enää ei mitata juoksukuntoa, vaan kiipeilyä.

Ehe ehe! Kyl ihan nauratti.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Lukon pelipaita kokee ensi kaudeksi muutoksia. Ilmeisesti hieman yksinkertaistetaan ja mietitään kakkospaidan väriä. Lehväs Lukkoa aletaan myös ilmeisesti ajamaan sisään. Sitä en tiedä millä tavalla.

On myös omasta mielestä hyvä päätös tuo mielipide mittaus tuolla tyylillä. Ilmeisesti eri ikäisiltä kausikortin omistajilta tuo kysely teetetään. Muutenkin kysytään areenan palveluista, parantamisehdotuksia, paidan muutoksiksa jne.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Lukon pelipaita kokee ensi kaudeksi muutoksia. Ilmeisesti hieman yksinkertaistetaan ja mietitään kakkospaidan väriä. Lehväs Lukkoa aletaan myös ilmeisesti ajamaan sisään. Sitä en tiedä millä tavalla.

On myös omasta mielestä hyvä päätös tuo mielipide mittaus tuolla tyylillä. Ilmeisesti eri ikäisiltä kausikortin omistajilta tuo kysely teetetään. Muutenkin kysytään areenan palveluista, parantamisehdotuksia, paidan muutoksiksa jne.

Ilmeisesti nämä ovat arvailuja? Vai?
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Ilmeisesti nämä ovat arvailuja? Vai?

Tällasita juttua tuli tietooni Lukon markkinointi osastolta ennen heidän lomiaan. Eivät olleet varmoja vielä silloin kyselyn kokonais sisällöstä ja teetetäänkö se muillakin kuin kausikorttilaisilla. Mutta pääpiirtein menee tuon mukaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kysyi alunperin tuosta asiakaskyselystä palstalaisilta ihan viattomin aikein. Sitten tuli omituisia avautumisia, joista en kaikkea ymmärtänyt. Vaikea arvioida, mikä on faktaa ja mikä arvailua. Ilmeisesti V-L:llä on jotai tietoa tästä, eli jäädään odottelemaan asian etenemistä.

Ainoa mikä haiskahtaa, on se, että sekä Rajala uutisessa että V-L mainitsevat erikseen, että kysely tehdään eri-ikäisillä asiakkailla. Iällä, tai millään muullakaan kriteerillä ei pitäisi olla mitään roolia, jos edustava otos halutaan. Kriitikot vaan pääsevät sanomaan, että nyt kun otetaan 500 kouluikäistä ja 500 täysi-ikäistä asiakasta ja kysytään heiltä mikä on Lukon logo, tulos on ihan eri kuin jos otettaisiin satunnaiset 1000 kausikorttilaista (=asiakasta) ilman mitään ikäkriteereitä.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Hyvä että kysytään, ei siinä mitään pahaa ole.
Se on "hieman" outoa, että ainoastaan yhdellä nimimerkillä täällä on edes jotain käryä toteuttamistavasta.
Muutamalta kaveriltani, joilla on kausikortti kysyin, että onko kyselyä näkynyt? Vastaus oli asetettu kysymyksen muotoon: "Mikä v***n kysely?
Rajalahan UR:ssa totesi nimenomaan kyselyn olevan jo käynnissä ja silti siitä ei kukaan tiennyt yhtään mitään ennen UR:n juttua. Outoa(ko)?
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Osoitteessa Raumalainen.fi löytyy äänestys aiheesta. Kävinpä äänestämässä siinä lapsenuskossa että sillä on väliä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Osoitteessa Raumalainen.fi löytyy äänestys aiheesta. Kävinpä äänestämässä siinä lapsenuskossa että sillä on väliä.

Äänestys päättynyt, tulokset julkaistu. Ilmeisesti prosenttilaskutaitoinen lehtimies ei ole vielä saapunut töihin, joten prosentit puuttuvat.

Todetaan kuitenkin, että nykyistä kettua vastustaa 86% vastanneista ja sitä kannattaa 14%. Lukkologoa kannattaa 82%. Nimimerkki 1963 oli vastustanut kaikkea 4 %:n edestä.

Jään odottamaan toimiston johtopäätöksiä.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Saapa nähdä millainen on Lukon teettämä kysely tai siis tulokset. Onko Lukon vaalitarkkailijat Venäjältä, julkistetaanko tulosta koskaan vai nieleekö Rajala ylpeytensä?
 

Zeke

Jäsen
Kysely

Voisiko joku valaista, millainen tuo raumalaisen kysely oli sen suhteen, pystyikö yksi ihminen klikkailemaan montakin ääntä? Jos näin oli, niin se ehkä pikkasen laskee uskottavuutta, vielä kun tietää kuinka fanaattisia jotkut lehväs-fanit on. Ihan mutulla veikattuna, muutama kaveri pystyisi hyvinkin klikkailemaan reippaasti vaikka viikon aikana.

Lukon oma kysely ainakin sen perusteella kuulostaa meikäläisen korviin luotettavammalta menetelmältä.

Jos taas ei pystynyt raumalaisessa antamaan usempaa ääntä, tulos ainakin näiden vastanneiden kesken selvä. Tietysti suurin osa ns. neutraaleista ihmisistä ei varmaan ole ko. äänestyksestä edes tietoisia.

Oikeasti veikkaan, että suurin osa esim. kausikortin ostajista viis veisaa mikä kuva kenekin paidassa on. Ns. HC-fanit on tietty eri juttu, mutta se joukko vaan on (valitettavan) pieni...
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Voisiko joku valaista, millainen tuo raumalaisen kysely oli sen suhteen, pystyikö yksi ihminen klikkailemaan montakin ääntä? Jos näin oli, niin se ehkä pikkasen laskee uskottavuutta, vielä kun tietää kuinka fanaattisia jotkut lehväs-fanit on. Ihan mutulla veikattuna, muutama kaveri pystyisi hyvinkin klikkailemaan reippaasti vaikka viikon aikana.
Ei pystynyt, ainakaan helposti. Yhteystiedot piti täyttää kun vastasi kyselyyn.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lisäksi myös yhdestä IP-osoitteesta pystyi antamaan äänen max 2 kertaa viikossa.

Ihan samassa linjassa sitä paitsi tuo kysely on aikaisempien kyselyjen kanssa. Metodit ovat vaan vaihtuneet.
 

Zeke

Jäsen
Ihan samassa linjassa sitä paitsi tuo kysely on aikaisempien kyselyjen kanssa. Metodit ovat vaan vaihtuneet.

Hankalinta varmaan tällaisen kyselyn toteuttamisessa onkin varmaan juuri "oikeimman" metodin valinta. Eli esim. nettikyselyssä varmaan vastaajiksi valikoituu ne, joilla on oikeasti asialla väliä. Eli edelleen palaan siihen, että valtaosa ihmisistä ei asiasta välitä, eikä raumalaisen kyselyyn jaksa osallistua. Jossain katukyselyssä taas otanta on helposti niin pieni, ettei se oikeasti kerro mitään.

Mun mielestä Lukon valitsema otanta kausikorttilaisten joukosta jaoteltuna vaikuttaa oikeastaan juuri oikealta metodilta. Vai onko jollain parempia ideoita? Millä saataisiin tasapuolisemmin valittua kaikkien "asiakkaiden" joukosta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös