Minulle kelpaisi kyllä tuo vaihtoehdoista ensimmäinen :)Aftonbladetin mukaan Jesse Virtanen purkanut ensi kautta koskeneen sopimuksen Färjestadin kanssa. Lukko vai Sveitsi?
Minulle kelpaisi kyllä tuo vaihtoehdoista ensimmäinen :)Aftonbladetin mukaan Jesse Virtanen purkanut ensi kautta koskeneen sopimuksen Färjestadin kanssa. Lukko vai Sveitsi?
Virtasella on ollut sopimuksessa purkupykälä eli olisiko niin, että Sveitsistä on tullut hyvä tarjous.Aftonbladetin mukaan Jesse Virtanen purkanut ensi kautta koskeneen sopimuksen Färjestadin kanssa. Lukko vai Sveitsi?
Minulle kelpaisi kyllä tuo vaihtoehdoista ensimmäinen :)
Virtanen-Press pakkipariksi, niin ei haittaa vaikka kolme jatkosopimusta Svanenbergsin kanssa!Käsittääkseni odottavat perheenlisäystä, niin voisiko olla kotiin paluun aika?
Jos Gregoire on tehnyt jatkon ja saataisiin Jesse takaisin kotiin, näyttäisi kyllä meidän puolustus olevan ihan eri tasolla kuin 24h sitten!Käsittääkseni odottavat perheenlisäystä, niin voisiko olla kotiin paluun aika?
Virtanen-PressVirtanen-Press pakkipariksi, niin ei haittaa vaikka kolme jatkosopimusta Svanenbergsin kanssa!
Joo kyllä tällä pakistolla saisi Kalle nöyrän anteeksipyynnön näppäimistön tältä puolelta.Virtanen-Press
Abt-Gregoire
Slovacek-Piipponen
Almari
Kelpaisi kyllä itselle. Seiskapakkikin täyttäisi vaatimustason.
mä en tiedä , tuskin kukaan tarkkaan että mikä on palkanmaksu-ero Sveitsi VS Ruotsi? Jesse kuitenkin Färjestadissä melko fakiirin asemassa joten luulisi tilin olevan aika puolustajien kärkipäätä niin mahtaako Sveitsistä ketään niin paljon nokittanut että palkan takia purkaa sopimuksen joukkueesta jossa 4 vuotta ollut ja ilmeisen tyytyväinen? Eli tervetuloa kotiin!Virtasella on ollut sopimuksessa purkupykälä eli olisiko niin, että Sveitsistä on tullut hyvä tarjous.
Mietin ihan samaa. Varmasti nauttii kovaa palkkaa, ja tuskin yhtäkkiä siirtyisi käkikello-maahanmä en tiedä , tuskin kukaan tarkkaan että mikä on palkanmaksu-ero Sveitsi VS Ruotsi? Jesse kuitenkin Färjestadissä melko fakiirin asemassa joten luulisi tilin olevan aika puolustajien kärkipäätä niin mahtaako Sveitsistä ketään niin paljon nokittanut että palkan takia purkaa sopimuksen joukkueesta jossa 4 vuotta ollut ja ilmeisen tyytyväinen? Eli tervetuloa kotiin!
Tältä se vähän haiskahtaa! Vaikka kuinka yritän olla tässä tilanteessa pessimisti niin kyllä kaikki viittaisi siihen, että on Suomeen tulossa. Ja silloin erittäin todennäköisesti Raumalle.mä en tiedä , tuskin kukaan tarkkaan että mikä on palkanmaksu-ero Sveitsi VS Ruotsi? Jesse kuitenkin Färjestadissä melko fakiirin asemassa joten luulisi tilin olevan aika puolustajien kärkipäätä niin mahtaako Sveitsistä ketään niin paljon nokittanut että palkan takia purkaa sopimuksen joukkueesta jossa 4 vuotta ollut ja ilmeisen tyytyväinen? Eli tervetuloa kotiin!
Minulla ei ole mitään tietoa, onko Jesse tulossa suomeen mutta siitä olen ihan varma että jos hän liigaan palaa, on seura Rauman Lukko.Tältä se vähän haiskahtaa! Vaikka kuinka yritän olla tässä tilanteessa pessimisti niin kyllä kaikki viittaisi siihen, että on Suomeen tulossa. Ja silloin erittäin todennäköisesti Raumalle.
Virtasen kanssa voisi saman tien tehdä jonkun 5-vuotisen sopimuksen, C-kirjain rintaan, antaa herralle mitä pyytää ja varmistaa että lopettaa uransa Lukossa.Tämähän haiskahtaa vähän samalta kuin aikoinaan Tonto Koiviston kanssa.
Kerrankin ollaan yhtä mieltä. Ehkä se tästä lähtee:)Virtanen-Press pakkipariksi, niin ei haittaa vaikka kolme jatkosopimusta Svanenbergsin kanssa!
Tai Ilkka Heikkiseltä, joka niin ikään purki sopimuksensa Växjon kanssa ja meni Tepsiin :)Tämähän haiskahtaa vähän samalta kuin aikoinaan Tonto Koiviston kanssa. Hänkin purki sopimuksen Luulajan kanssa ja palasi kesken sopimuskautensa Lukkoon pelaten loppu-uran Raumalla.
Oliko Pressistä oikeasti jotain huhuntynkää vai heittelitkö omasta päästä?Virtanen-Press pakkipariksi, niin ei haittaa vaikka kolme jatkosopimusta Svanenbergsin kanssa!
Virtasen kanssa voisi saman tien tehdä jonkun 5-vuotisen sopimuksen, C-kirjain rintaan, antaa herralle mitä pyytää ja varmistaa että lopettaa uransa Lukossa.
Ei Virtasella ole Suomessa pelatessaan muuta joukkuetta kun Lukko. Tämä siis miehen omasta suusta lausuttuna.Tältä se vähän haiskahtaa! Vaikka kuinka yritän olla tässä tilanteessa pessimisti niin kyllä kaikki viittaisi siihen, että on Suomeen tulossa. Ja silloin erittäin todennäköisesti Raumalle.
Ei.Oliko Pressistä oikeasti jotain huhuntynkää
No voi helvata. Olis kyllä ollut kova juttu.
Almari kai suhteellisen varma, eikö siitä ollut puhetta että ei voitu pidempää sopparia tehdä kun oli vaan lainalla. Sekä muutama muu viittaus että olisi tehty pidempi soppari jos olisi pystyttyOnko Almarin ja Slovacekin jatkot periaatteessa varmoja? Ainakin sillä tavalla täällä tunnutaan puhuvan ajatellen ensi kauden pakistoa
Taisi olla niin, että tulossa on ulkomaalaispelaaja, joka on jo näyttönsä antanut. Eli toisin sanoen hyvä ulkomaalasipelaaja.Eikös Kalle tuossa taannoin sanonut, että yksi sopimus on sellaisen pelaajan kanssa, josta kenellekään ei pitäisi tulla negatiivista sanaa? -> Jesse Virtanen?
Sen verran mitä SHL:n pudotuspelejä ja Färjestadin matseja olen katsonut niin tuo Lennström on kyllä ollut ihan ylikylän ukko, vähän kuin Saarijärvi Liigassa, eli pelaa ihan väärässä sarjassa ja jopa väärällä mantereella. Virtanen on ollut myös hyvä, vaikka pinnoja ei olekaan pahemmin saanut kasaan. On myös fyysisyyttä tullut lisää, sillä antaa taklauksia ja ottaa myös miehekkäästi vastaan niitä. Nuo SHL:n pleijarit on muutenkin kyllä ollut taas ilo silmälle yleisestikin ja sanoisin että jos Jesse Lukkoon nyt tulee, niin sopii kyllä Veltsun sapluunaan täydellisesti.Kyllähän tuo haiskahtaa Lukolta, mutta ei viitsisi liikaa iloita. Färjestad hankki kesken kauden KHL:stä Lennströmin ja sen jälkeen Virtasen tehot laskeneet. Lieneekö osasyy purkuun ja ehkä Jessen halun palata Raumalle?