Ja reissuun varmasti lähtee, niin saa tutustua jätkiin ja katsomosta pelitapaan.Mun mielestä ihan fiksua, parin päivän päästä on varmasti jetlagin puolestakin jo parempi ja parit lisätreenit alla.
Ja reissuun varmasti lähtee, niin saa tutustua jätkiin ja katsomosta pelitapaan.Mun mielestä ihan fiksua, parin päivän päästä on varmasti jetlagin puolestakin jo parempi ja parit lisätreenit alla.
Vaikea uskoa että Suni tai Nieminen mihinkään laitettaisiin, Päivärinta eri asia.Hyvä ratkaisu. Samaa voisi miettiä Päivärinnan sekä ehkä myös Sunin/Niemisen kohdalla, kun Fontaine hyppää askiin.
Päivärinta saa parempaa arkea a-junnuissa. Siksi ei varmaankaan lähde.
Veltsun peluutuksesta näkee, että Ervasti ja Suni ovat liipaisimella. Suni kellotti eilen taas vain reilut 6 min ja Ervasti 9 min.
Hakulinen - Somppi - Kestner
Saarela - Mattila - Repo
Ikonen - Fontaine - Karjalainen
Nyman - Kainulainen - Suni
Itse lähtisin tuolla liikkeelle.
Veikkaan toki, että muutokset jäävät Fontainen tuloon neloseen ja sieltä Nieminen ulos.
Itse lähtisin kentällisiä laittamaan seuraavasti:Hakulinen - Somppi - Kestner
Saarela - Mattila - Repo
Ikonen - Fontaine - Karjalainen
Nyman - Kainulainen - Suni
Itse lähtisin tuolla liikkeelle.
Veikkaan toki, että muutokset jäävät Fontainen tuloon neloseen ja sieltä Nieminen ulos.
YV:tä siellä tarttis hinkata, on se niin seisovaa ja hidasta.Suurempia muutoksia tämän päivän reenin osalta tuskin on tulossa.
Ei reenattu 5vs5 peliä vaan kamppalilua ja kääntöä, mutta reenipaidoista pystyy sanomaan että Kainulainen siirtyy laitaan ja Fontaine siihen keskelle. Nieminen ei pelanne huomenna ja Pavelka 7.pakkina.
Tai sitten tekee kuten RD, ottaa aikalisän ja antaa fläppitaulun & tussin johtavalle pelaajalle. En tiedä onko nyt yli kauden jatkunut ongelmallinen YV valmennuksen ohjaamaa vai ovatko pelaajat itse ohjanneet, mutta voisi koittaa toista tapaa. Eikä YV-koostumusten raju sekoituskaan huono olisi (ainakin treeneissä). Jotain tosi radikaalia, Ervasti tai Nyman (tai jopa Abt) playmakerina, Hagulinen vetäjän paikalla yms. Jos joku tajuaisi jotain uutta tai jotain klikkaisi. Kun jos viime kaudella YV olisi ollut hyvää, muutakin kuin sen 11.12 alkaneen jakson, niin voisi jopa toivoa että kyllä se tästä parantuisi, mutta niin surkeaa on YV ollut että jotain pitäisi tehdä.YV:tä siellä tarttis hinkata, on se niin seisovaa ja hidasta.
McLean kotiutetaan Espoosta ja tuodaan Lukkoon puhtaaksi ylivoimamalmentajaksi. Tämä olisi paras vaihtoehto.McLeanilta ostetaan konsultaatiota? Vahalahdelta?
Essi Keskinen ja Lindgreenin Perttukin kelpais. Jälkimmäinen voisi askiinkin pompata aina kun kaveri on lusimassa.McLean kotiutetaan Espoosta ja tuodaan Lukkoon puhtaaksi ylivoimamalmentajaksi. Tämä olisi paras vaihtoehto.
Jumalaut tää olis kova.Hagulinen vetäjän paikalla
Hagu-Abt-Piipponen-Somppi-Nyman. Nyman maalinedustalla maskimieheksi ja hakkaamaan ripareita sisään, Hagu vetäjän paikalle, Abt playmakeriksi, Piipponen maalintaakse toimistoon ja Somppi viivalle. Mikä voisi mennä pieleen?Jumalaut tää olis kova.
No itseasiassa tuskin se olisi ainakaan paljon tehottomampaa kuin nykyinenkään eli voisihan tuota vaikka kokeilla.Hagu-Abt-Piipponen-Somppi-Nyman. Nyman maalinedustalla maskimieheksi ja hakkaamaan ripareita sisään, Hagu vetäjän paikalle, Abt playmakeriksi, Piipponen maalintaakse toimistoon ja Somppi viivalle. Mikä voisi mennä pieleen?
Sama kuvio, eri miehet, tuloksesta en osaa mennä paljoa sanomaan, mutta ei se nähtyä paskempaa todennäköisesti olisi.Hagu-Abt-Piipponen-Somppi-Nyman. Nyman maalinedustalla maskimieheksi ja hakkaamaan ripareita sisään, Hagu vetäjän paikalle, Abt playmakeriksi, Piipponen maalintaakse toimistoon ja Somppi viivalle. Mikä voisi mennä pieleen?
Itse olisin tehnyt saman, mutta en kyllä miettinyt edes kätisyyksiä.Hyvältä tosiaan näyttää, mutta olisin erottanut kaksikon Repo ja Kestner ja siirtänyt Saarelan jomman kumman tilalle. Näin jokaisessa kentällisessä olisi yksi left ja Right
Mä kyl tykkään Nymanista ja hänen asenteestaan että oon jopa hiukan surullinen siitä että on ajautunut vähän "väliinputoajaksi" tämän kauden kokoonpanossaItse olisin tehnyt saman, mutta en kyllä miettinyt edes kätisyyksiä.
Ikonen-Somppi-Kestner (Ikosen tehtävä on olla se pörriäinen, joka tekee tilaa muille)
Hagu-Mattila-Karjalainen (jos se toimii, niin turha sitä on rikkoa)
Saarela/Repo-Fontaine-Saarela/Repo (ei oikeastaan väliä kumminpäin nuo menee, mutta Fontainella suhteellisen helppo paikka päästä peliin mukaan)
Nieminen-Kainulainen-Suni tai kai se Nyman tuossa myös menee. Pikkuhiljaa pitäisi alkaa vaan tulosta tulemaan. Toki Somppi on ollut pienoinen pettymys toistaiseksi. Ihan pätevä kahdensuunnan sentteri sinällään, mutta ei ole esittänyt mitään minkä johdosta kuuluisi olla kahdessa ekassa kentässä ja toisaalta, ei ne esitykset edes oikeuta välttämättä kolmossentterin paikkaankaan.
Itsekin olen aina tykännyt Nymanista. Tekee hyvin vähän virheitä, pystyy luomaan paikkoja itselleen ja ennen kaikkea muille. Minusta Linus on peliälyltään Lukon parhaita. Muttamutta...viimeistely on heikohkoa ja vaikka yllättävän usein tulee kulmista kiekon kanssa, niin lisälihas ei vain tunnu tarttuvan. 10 kg lisää lihasta toisi varmasti sen röyhkeyden ja extraboostin itseluottamukseen, jonka avulla voisi nousta liigassa kärkiäijien joukkoon.Mä kyl tykkään Nymanista ja hänen asenteestaan että oon jopa hiukan surullinen siitä että on ajautunut vähän "väliinputoajaksi" tämän kauden kokoonpanossa