Lukko kaudella 2022–2023 – ”que sera, sera”

  • 812 888
  • 6 122

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä ihan fiksua, parin päivän päästä on varmasti jetlagin puolestakin jo parempi ja parit lisätreenit alla.
Ja reissuun varmasti lähtee, niin saa tutustua jätkiin ja katsomosta pelitapaan.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Hakulinen - Somppi - Kestner
Saarela - Mattila - Repo
Ikonen - Fontaine - Karjalainen
Nyman - Kainulainen - Suni


Itse lähtisin tuolla liikkeelle.

Veikkaan toki, että muutokset jäävät Fontainen tuloon neloseen ja sieltä Nieminen ulos.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veltsun peluutuksesta näkee, että Ervasti ja Suni ovat liipaisimella. Suni kellotti eilen taas vain reilut 6 min ja Ervasti 9 min.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Veltsun peluutuksesta näkee, että Ervasti ja Suni ovat liipaisimella. Suni kellotti eilen taas vain reilut 6 min ja Ervasti 9 min.

Erikoistilanteet selittää jokusen minuutin. Kumpikaan ei pelaa yv tai av.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hakulinen - Somppi - Kestner
Saarela - Mattila - Repo
Ikonen - Fontaine - Karjalainen
Nyman - Kainulainen - Suni


Itse lähtisin tuolla liikkeelle.

Veikkaan toki, että muutokset jäävät Fontainen tuloon neloseen ja sieltä Nieminen ulos.

En kyllä lähtis rikkomaan tota Hakulinen - Mattila - Karjalainen kolmikkoa. Lukon paras ja toimivin ketju. Kestner ja Repo ehkä vähän mennyt hukkaan samassa ketjussa.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Hakulinen - Somppi - Kestner
Saarela - Mattila - Repo
Ikonen - Fontaine - Karjalainen
Nyman - Kainulainen - Suni


Itse lähtisin tuolla liikkeelle.

Veikkaan toki, että muutokset jäävät Fontainen tuloon neloseen ja sieltä Nieminen ulos.
Itse lähtisin kentällisiä laittamaan seuraavasti:

Hakulinen - Mattila - Karjalainen
Saarela- Somppi- Kestner
Nyman- Fontaine/Ikonen- Repo
Ikonen/Fontaine- Kainulainen- Suni
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Suurempia muutoksia tämän päivän reenin osalta tuskin on tulossa.

Ei reenattu 5vs5 peliä vaan kamppalilua ja kääntöä, mutta reenipaidoista pystyy sanomaan että Kainulainen siirtyy laitaan ja Fontaine siihen keskelle. Nieminen ei pelanne huomenna ja Pavelka 7.pakkina.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suurempia muutoksia tämän päivän reenin osalta tuskin on tulossa.

Ei reenattu 5vs5 peliä vaan kamppalilua ja kääntöä, mutta reenipaidoista pystyy sanomaan että Kainulainen siirtyy laitaan ja Fontaine siihen keskelle. Nieminen ei pelanne huomenna ja Pavelka 7.pakkina.
YV:tä siellä tarttis hinkata, on se niin seisovaa ja hidasta.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
YV:tä siellä tarttis hinkata, on se niin seisovaa ja hidasta.
Tai sitten tekee kuten RD, ottaa aikalisän ja antaa fläppitaulun & tussin johtavalle pelaajalle. En tiedä onko nyt yli kauden jatkunut ongelmallinen YV valmennuksen ohjaamaa vai ovatko pelaajat itse ohjanneet, mutta voisi koittaa toista tapaa. Eikä YV-koostumusten raju sekoituskaan huono olisi (ainakin treeneissä). Jotain tosi radikaalia, Ervasti tai Nyman (tai jopa Abt) playmakerina, Hagulinen vetäjän paikalla yms. Jos joku tajuaisi jotain uutta tai jotain klikkaisi. Kun jos viime kaudella YV olisi ollut hyvää, muutakin kuin sen 11.12 alkaneen jakson, niin voisi jopa toivoa että kyllä se tästä parantuisi, mutta niin surkeaa on YV ollut että jotain pitäisi tehdä.

McLeanilta ostetaan konsultaatiota? Vahalahdelta?
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hagu-Abt-Piipponen-Somppi-Nyman. Nyman maalinedustalla maskimieheksi ja hakkaamaan ripareita sisään, Hagu vetäjän paikalle, Abt playmakeriksi, Piipponen maalintaakse toimistoon ja Somppi viivalle. Mikä voisi mennä pieleen?
No itseasiassa tuskin se olisi ainakaan paljon tehottomampaa kuin nykyinenkään eli voisihan tuota vaikka kokeilla.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hagu-Abt-Piipponen-Somppi-Nyman. Nyman maalinedustalla maskimieheksi ja hakkaamaan ripareita sisään, Hagu vetäjän paikalle, Abt playmakeriksi, Piipponen maalintaakse toimistoon ja Somppi viivalle. Mikä voisi mennä pieleen?
Sama kuvio, eri miehet, tuloksesta en osaa mennä paljoa sanomaan, mutta ei se nähtyä paskempaa todennäköisesti olisi.

Mut hei... oikeesti. Ylivoimahan on mennyt treenipeleistä suoraan sanoen ihan pirusti eteenpäin. Vastustajan läpiajot ja maalipaikat on saatu nollattua, eli repikää siitä.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko tänään:

Repo-Somppi-Kestner
Hakulinen-Mattila-Karjalainen
Ikonen-Fontaine-Saarela
Nyman-Kainulainen-Suni

Almari-Gregoire
Reunanen-Piipponen
Ervasti-Pavelka
(Abt)

Zagi (Jukuri)
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Hyvältä tosiaan näyttää, mutta olisin erottanut kaksikon Repo ja Kestner ja siirtänyt Saarelan jomman kumman tilalle. Näin jokaisessa kentällisessä olisi yksi left ja Right
Itse olisin tehnyt saman, mutta en kyllä miettinyt edes kätisyyksiä.
Ikonen-Somppi-Kestner (Ikosen tehtävä on olla se pörriäinen, joka tekee tilaa muille)
Hagu-Mattila-Karjalainen (jos se toimii, niin turha sitä on rikkoa)
Saarela/Repo-Fontaine-Saarela/Repo (ei oikeastaan väliä kumminpäin nuo menee, mutta Fontainella suhteellisen helppo paikka päästä peliin mukaan)
Nieminen-Kainulainen-Suni tai kai se Nyman tuossa myös menee. Pikkuhiljaa pitäisi alkaa vaan tulosta tulemaan. Toki Somppi on ollut pienoinen pettymys toistaiseksi. Ihan pätevä kahdensuunnan sentteri sinällään, mutta ei ole esittänyt mitään minkä johdosta kuuluisi olla kahdessa ekassa kentässä ja toisaalta, ei ne esitykset edes oikeuta välttämättä kolmossentterin paikkaankaan.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Itse olisin tehnyt saman, mutta en kyllä miettinyt edes kätisyyksiä.
Ikonen-Somppi-Kestner (Ikosen tehtävä on olla se pörriäinen, joka tekee tilaa muille)
Hagu-Mattila-Karjalainen (jos se toimii, niin turha sitä on rikkoa)
Saarela/Repo-Fontaine-Saarela/Repo (ei oikeastaan väliä kumminpäin nuo menee, mutta Fontainella suhteellisen helppo paikka päästä peliin mukaan)
Nieminen-Kainulainen-Suni tai kai se Nyman tuossa myös menee. Pikkuhiljaa pitäisi alkaa vaan tulosta tulemaan. Toki Somppi on ollut pienoinen pettymys toistaiseksi. Ihan pätevä kahdensuunnan sentteri sinällään, mutta ei ole esittänyt mitään minkä johdosta kuuluisi olla kahdessa ekassa kentässä ja toisaalta, ei ne esitykset edes oikeuta välttämättä kolmossentterin paikkaankaan.
Mä kyl tykkään Nymanista ja hänen asenteestaan että oon jopa hiukan surullinen siitä että on ajautunut vähän "väliinputoajaksi" tämän kauden kokoonpanossa
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä kyl tykkään Nymanista ja hänen asenteestaan että oon jopa hiukan surullinen siitä että on ajautunut vähän "väliinputoajaksi" tämän kauden kokoonpanossa
Itsekin olen aina tykännyt Nymanista. Tekee hyvin vähän virheitä, pystyy luomaan paikkoja itselleen ja ennen kaikkea muille. Minusta Linus on peliälyltään Lukon parhaita. Muttamutta...viimeistely on heikohkoa ja vaikka yllättävän usein tulee kulmista kiekon kanssa, niin lisälihas ei vain tunnu tarttuvan. 10 kg lisää lihasta toisi varmasti sen röyhkeyden ja extraboostin itseluottamukseen, jonka avulla voisi nousta liigassa kärkiäijien joukkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös