Re: Re: Re: Re: Ympäri käydään, yhteen tullaan
Viestin lähetti psychodad
Sinä et ymmärrä "meuhkaamista" tappeluja vastaan, mutta minun pitäisi ymmärtää meuhkaamistasi niiden puolesta?
En mielestani meuhkannut.
Mutta sina keuhkoat tappeluja vastaan useilla perakkaisilla viesteilla ja olet itse suvaitsematon toisten mielipiteille, mielestani. Tottakai saat sanoa mielipiteesi ja puolustaa sita. Samalla pitaa ymmartaa etta kritiikkia tulee jaakiekon alkuperaisen luonteen puolustajilta kun haukut heita evoluutiossa jalkeen jaaneiksi.
Se että sinun hermokontrollisi on kyseenalainen kamppailu-urheilussa, ei pitäisi millään viitata kuitenkaan siihen että minä vaihtaisin lajia jota seuraan. Jääkiekon seuraaminen on varmasti sallittua sekä heikkohermoisille että rauhallisemmille yksilöille. Joillain se jäällä menee yli, ja minun puolestani sinä saat hurrata sitä toimintaa katsomossa. Mutta erilaisten kantojen suvaitseminen on kaksisuuntainen tie...minä saan samaan aikaan olla sitä mieltä, että tappeluilla ei ole mitään sijaa jääkiekkoon ja sellaisen pelleilyn voisi lopettaa.
Siina on syy miksi mina kayn myos lenkilla koska mikaan ei vituta niinkuin juokseminen, kunto sailyy ja aggressiot purkautuvat. Ihmiset jotka eivat pura luontaista kiukkuansa tappavat itsensa tai hakkaavat vaimonsa. Sina saat puolestani seurata jaakiekkoa ja toivottavasti olet kova-aaninen kannattaja. Et voi silti tuomita kannattajia jotka tappeluja haluavat ja vaittaa olevasi heidan ylapuolella. Noudata itse omaa ohjettasi ja suvaitse erilaisia kantoja.
COBOL: ok, eli olisi pitanyt sanoa "Kukaan mitaan naamaan potkaissut, mutta 1997 Jokerit-Lukko matsissa kavi netista loytamani kuvauksen mukaan nain:" Jatkossa olen viisaampi ettei kukaan ymmarra vaarin, syyttavat muuten plagioinnista.
edit: Psychodadille viela etta Englannissa tietaakseni jotkut tahot halusivat kameratarkistuksen niin maaleihin kuin paitsioihin, mutta valtaosa halusi sailyttaa tarkeana osana lajia sen faktan etta tuomari voi tehda inhimillisen virheen ja myos paitsiomaalin voi tehda. Siita huolimatta etta nykyteknologia sen mahdollistaa, se ei valttamatta ole ratkaisu.