Itseäni vain harmittaa, jos noin hieno faniryhmittymä hajoaa seurajohdon sekoilujen takia.
Rivit ovat tiiviimmät kuin koskaan.
Itseäni vain harmittaa, jos noin hieno faniryhmittymä hajoaa seurajohdon sekoilujen takia.
En tiedä mistään vaatimuksista mutta alkaa vähitellen sieppaamaan tämä "istujien" vähättely; eivät kannata oikein, eivät pidä meteliä, istuvat vaan ja möllöttövät. Mä maksan ihan vitusti omasta paikastani ja teen sen mielihyvin jotta saan seurata Lukon pelejä. Ja kyllä sitä kannatusta on vaikken mikään lipunheiluttelija olekaan. Vapaa-ajasta sen verran että pitää töissäkin käydä.Minua ihmetyttää eniten se, miten kukaan RB:iin kuulumaton voi kiukutella tai vaatia Boikia huutamaan ja hyppimään hallissa, jos heiltä on fiilis kadoksissa. Nämä vaatijat, jotka itse istuvat vain omalla pehmustetulla tuolillaan ja nauttivat hallin fiiliksestä ja peliesityksistä. Paljonko he uhraavat vapaa-aikaansa kannatustoimintaan? Minusta on täysin RB:n asia millä tavalla he toimivat tai ovat toimimatta.
Ottamatta yhtään kantaa siihen, mitä on aikaisemmin luvattu tai tehty, täytyy sanoa että RB:t toimivat asiassa todella typerästi.
Minäkin fanitin ja arvostin aikaisemmin heidän toimintaansa, mutta arvostus on karissut viimeisen viikon aikana.
Luotettavalta taholta tiedän, että Rajala on pyytänyt kaksi kertaa poikia istumaan neuvottelupöytään sopiakseen asian ja suunnittelemaan yhdessä tulevaisuutta. Pojat ovat vastanneet ettei kiinnosta.
Pitäisikö poikien nyt napata hattu päästä ja alkaa keskustella rakentavasti johdon kanssa?
On tainnut poikien keulahahmoilla nousta vallantunne tukkaan.
Lopuksi pyyntö, ÄLKÄÄ ENÄÄ LAULAKO KANNUSTUSLAULUISSANNE OLEVANNE AINA JOUKKUEEN TUKENA...PLIIIIS!
RB:n äijistä suurin osa on edelleen katsomossa kannustamassa rakasta joukkuettaan. Heillä ei vain ole mitään velvollisuutta pitää meteliä ja show'ta yllä. Heillä on teetetty talkootyötä ilmaiseksi lupauksin, jotka on myöhemmin petetty ja heitä on sen johdosta haukuttu valehtelijoiksi. Sitten täällä porukka ihmettelee, että miksi heillä ei juuri siihen hetkeen löydy sitä fiilistä pitää tunnelmaa yllä.
Eikös RB porukka saanut kausarit puoleen hintaan tuostahyvästä ja jotain fanikamaa siihen vielä päälle?
Fanikama, eli huivihan tuli kaikille kausikortin ostaneille, jotka lunastivat korttinsa ennen juhannusta.
Saitko alennusta? Siis kausarista..?En minä ainakaan ole mitään huivia saanut.
En olisi tosin välittänytkään, mutta ei tarjottu.
Saitko alennusta? Siis kausarista..?
Niinpä, samma här.En saanut.
Mutta minä kuulunkin niihin, jotka istuvat pehmeillä penkeillä ja kannustavat väärin.
Niinpä, samma här.
edit. tosin kun kausarin omistin vuosikausia niin se ei ollut sellainen megakallis pehmeän penkin kausari joten olen varmaan teikäläisten mielestä vähempiarvoinen kannattaja.
Minä olen ymmärtänyt niin, että mitä pehmeämpi penkki, sitä vähempiarvoinen kannattaja.
Minä olen ymmärtänyt niin, että mitä pehmeämpi penkki, sitä vähempiarvoinen kannattaja.
No nyt alkaa mennä jo ihan marttyyritouhuiksi.Toivottavasti sulla ei ole fanipaitaa. Se on ruma, täynnä mainoksia ja liian iso teltta. Oikeat fanit ei pidä seuran tunnuksia.
Mutta kaikkein eniten tässä sopassa meidän kaikkien kannattaisi välttää toisen hallissa kävijän aliarviointia/ haukkumista/ arvostelemista. Ja nyt tarkoitan oikeasti meidän kaikkien, me katsojat/ kannattajat olemme kaikki joukkueen puolella emmekä toisiamme vastaan. Vaikka joku toimiston/ toimarin tekemisissä V****taisikin älkää laajentako sitä muihin. Tämä ei ole tarkoitettu kenellekään henkilölle tai rymälle/ ryhmittymälle vaan meille kaikille.
UGH!e. Ja ettei vaan kukaan saa väärää käsitystä. Minun mielestäni kaikki kannattajat, niin istumapaikoilla kuin seisomapaikoilla, niin äänekkäät kuin vähän hiljaisemmatkin, ovat samanarvoisia.
En minä ainakaan ole mitään huivia saanut.
En olisi tosin välittänytkään, mutta ei tarjottu.
No nyt alkaa mennä jo ihan marttyyritouhuiksi.