Lukko fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 117 421
  • 557

senilix

Jäsen
En tosin ole yhtään yllättynyt, että senilix on täällä eturintamassa pahoittamassa mieltään.

Käyttäjä senilixin taipumus mielenpahoitukseen on yksityishenkilö & Jatkoajan nimimerkki -RTK-:n virallinen kanta, ei Raumam Boikien.

En minä ole pahoittanut mieltäni, kunhan korjasin kaulaliina-asian.

Ja reaktioita jatkokeskusteluun luonnehtisin vanhalla suomalaisella viisaudella "tosikkous on Suomessa hyve".
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja reaktioita jatkokeskusteluun luonnehtisin vanhalla suomalaisella viisaudella "tosikkous on Suomessa hyve".
Tuo vanha perussuomalainen sananlasku. "Vitsi vitsi".

Vaikka onhan tuossa Sukkalla (Sukalla?) pointtinsa. Tunteisiin tämä keissi on ainakin minulla mennyt ja syvälle, ja fiilikset vaihtelee epäuskoisesta naureskelusta megalomaaniseen vitutukseen. Varsinkin tuon jälkimmäisen tilan ollessa päällänsä pitäisi miettiä kahdesti ennen kuin painaa "lähetä viesti" -namiskaa.
 

senilix

Jäsen
Minulla tämä ei ole mitenkään tunnekysymys.

Olen lähinnä hämmästynyt, että tällainen hässäkkä on saatu aikaan.
Jos tällainen olisi syntynyt naislaumassa, sen jotenkin ymmärtäisin, mutta ymmärtääkseni sekä Rajala että RB:n johtoporukka ovat miehiä.

Käyttäytykää siis kuin miehet ja puhukaa asia selväksi. Keskenänne.
 

Bartholomew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Käyttäytykää siis kuin miehet ja puhukaa asia selväksi. Keskenänne.

Mitä se sinulle kuuluu, mitä RB tässä asiassa tekee? Miksi sinulla on oikeus arvostella toisten kannattajien käyttäytymistä ja kannustamista? Jos erehtyy, jossain sivulauseessa mainitsemaan, ettei istumakatsomosta oikein lähde ääntä. On täällä heti marttyyrit itkemässä, kuinka kaikki saa kannustaa omalla tavallaan. Totta helvetissä saa. Jokainen kannattaja on yhtä tärkeä.

Se mitä minä en tajua, on se, että millä oikeudella kaikki ovat vaatimassa RB:tä takaisin. Eikö heillä olekkaan tätä samaa oikeutta, olla hallissa hiljaa ja seurata ottelua? Miten joku kehtaa vaatia, että pakkohan teidän on siellä pitää sirkusta päällä.

Eikö RB:n jäsen, joka jännittää hallissa tai kotona ottelua hiljaa olekkaan oikeutettu siihen?


Miksei nämä senilixit ja kumppanit, käyttäydy, kuin miehet ja mene näiden naismaisten mielensäpahoittajien puolesta pitämään sitä meteliä halliin. Sieltä vaan ne kaikki, joilla on kanttia arvostella RB:n valintoja mukaan ja helvetinmoinen show pystyyn.


Ps: En kuulu Raumam Boikiin.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mitä se sinulle kuuluu, mitä RB tässä asiassa tekee? Miksi sinulla on oikeus arvostella toisten kannattajien käyttäytymistä ja kannustamista? Jos erehtyy, jossain sivulauseessa mainitsemaan, ettei istumakatsomosta oikein lähde ääntä. On täällä heti marttyyrit itkemässä, kuinka kaikki saa kannustaa omalla tavallaan. Totta helvetissä saa. Jokainen kannattaja on yhtä tärkeä.

Se mitä minä en tajua, on se, että millä oikeudella kaikki ovat vaatimassa RB:tä takaisin. Eikö heillä olekkaan tätä samaa oikeutta, olla hallissa hiljaa ja seurata ottelua? Miten joku kehtaa vaatia, että pakkohan teidän on siellä pitää sirkusta päällä.

Eikö RB:n jäsen, joka jännittää hallissa tai kotona ottelua hiljaa olekkaan oikeutettu siihen?


Miksei nämä senilixit ja kumppanit, käyttäydy, kuin miehet ja mene näiden naismaisten mielensäpahoittajien puolesta pitämään sitä meteliä halliin. Sieltä vaan ne kaikki, joilla on kanttia arvostella RB:n valintoja mukaan ja helvetinmoinen show pystyyn.


Ps: En kuulu Raumam Boikiin.
Tähän vahva sama.

Täytyy taas ihmetellä oikein helvetisti joidenkin ajatuksenkulkua.

Näistä istumakatsomon mykistä patsaista ei saa sanoa sanaakaan mutta kuitenkin näillä samaisilla patsailla on oikeus vaatia RB:tä takaisin ja haukkua heidät vielä siinä samalla. Varsinkaan kun RB ei ole istumakatsomoa edes arvostellut, ainoastaan Lukon johtoa, jonka syy tämä on sataprosenttisesti.

Ihan kuin RB olisi joku teitä varten palkattu esiintyjäryhmä, jolla on velvollisuus viihdyttää teidän jäykistynyttä ruumista ja mieltä.

Hohhoijaa.
 

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kannattamisesta

Heti alkuun: EN KUULU RB:HEN!

Pari aikaisempaa kirjoittajaa sen tuossa hyvin tiivisti: Miksi muut Lukon kannattajat käyvät RB:n jäsenien päälle kuin yleiset syyttäjät??? Heistä jopa osa/suurin osa oli hallissa katsomassa peliä, mutta eivät pitäneet suurta meteliä kuten aikaisemmin. Kuten muutama muu jo tuohon kirjoitti, niin miksei nämä arvostelijat nyt itse pitäneet sitä meteliä?

En arvostele ketään kuka hallilla käy ja maksaa itse oman lippunsa. Istuu sitten pehmustetuilla penkeillä tai on jopa sauna-aitiossa. Täytyy huutaa äänensä käheäksi seisomakatsomossa. Kaikkia yhdistää yksi sana: LUKKO! Mutta sitä en ymmärrä miksi osa kannattajista käy nyt tämän ryhmän päälle, kun heitä on petetty...

Itse asun Tampereen seudulla ja voin sanoa, että Lukko alkaa kohta olemaan jo vitsi meidän työmaan kahvipöysdässä, varsinkin tuon johdon osalta (tosin on ollut jo vähän aikaa). En vain haluaisi, että fanien käytös siihen myös lisättäisiin, koska tähän mennessä yhtä ryhmää on pidetty jopa parhaimpana Liigassa. Myös täällä Tampereen seudulla!!!!

Se miten Rajala on nyt näitä touhuja hoitanut, niin talous on hoidettu ihan mallikkaasati, mutta muu onkin sitten vähän niin ja näin. Nyt pitäisi tulla alas sieltä norsuuluutornista ja ottaa hattu kauniiseen käteen ja myöntää virheensä. Se, että toimari sanoo, ettei voi tehdä sopimuksia Lukon nimissä, niin miten HEL****ssä se voi kirjoittaa sitten pelaajasopimuksia??? Onhan se KEULA-katsomo vaihtanut paikkaa ennenkin. Nyt olisi Lukon hyvä hetki uusia ne penkit sieltä Penaltyn päästä ja siirtää KEULA-katsomo sinne. Vaihtoihan se jo kerran paikkaa sieltä reunalta sinne päätyyn. Sitten vaan tekemään ratkaisuja sen Penaltyn päädyn osalta!!!

Itse olin eka kertaa mukana Hämeenlinnan reissulla RB:n mukana (tosin vain liput otin heidän kautta), niin helvetin hienoa menoa ja toimintaa. Tommilakin mainitsi, että olihan se hienoa pelata kotipeliä Hämeenlinnassa!!!


Jos itse tekisin työtä pari viikkoa ilman luvattua palkkaa, niin liittohan olisi jo asiaa hoitamassa. Näin ollen muiden Lukko fanien on turha huutaa hirveästi RB:een suuntaan ellei itse halua olla tekemässä ensi kesänä pari viikkoa talkoo hommia jäähallilla ilmaiseksi. Mutta kuten aikaisemmin kirjoitin, niin en haluaisi, että yksikään Lukko kannattaja olisi toinen toistaan vastaan. Nythän ainoastaan Rajala ja kumppanit ovat tämän aiheuttaneet ja vielä perään provosoineet tilannetta. Luulisi, että jollain olisi sen verran munaa siellä johdossa, että kannattaisi miettiä tilannetta koko LUKKO YHTEISÖN kannalta. Te ette ole joukkue tai se minkä takia hallilla ihmiset käy.

PS. Ennen kuin kukaan arvostelee minua, niin vin kertoa 12 vuotta seurassa pelanneena ja jopa loppu vuosina seuran toimesta (LUKKO) vääryyttä kärsineenä, niin en kanna kaunaa, mutta se mitä kannatan silti on LUKKO.

PSS. RB jatkakaa samaa hyvää menoa, vaikka se olisi sitten vasta playoffseissa. Ja runkosarjan osalta nyt vieraspeleissä loppukausi ellei Rajala ja kumppanit halua jotain ratkaisua asialle.
 

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Ihan kuin RB olisi joku teitä varten palkattu esiintyjäryhmä, jolla on velvollisuus viihdyttää teidän jäykistynyttä ruumista ja mieltä.

Käytännössä RB on itselleen tuon velvollisuuden hankkinut. Aikoinaan vastuu kannatuksen rytmittämisestä ja johtamisesta oli Lukkofaneilla. Kuitenkin RB lähti aktiivisesti muuttamaan koko Rauman suhtautumista kannatukseen ja kannatustapoihin, ja muutamassa vuodessa valloitti yleisön itselleen. Näihin muutoksiin Lukkofanit ovat taitaneet sopeutua ja ovat ottaneet hallista erilaisen, vähemmän resursseja vaativan roolin.

Nyt kun RB on saanut hankittua vallan määrätä miten jäähallissa kannustetaan, on sillä myös vastuu toimia sen mukaisesti. Vaikka mitään kiveen kirjoitettua velvollisuutta ei ole, en näe mitään väärää siinä, että osa Lukko-yhteisöstä kokee RBn ristiretken hylkäävän myös heidät.
 

senilix

Jäsen
Omasta mielestäni minä arvostelin tuossa molempia osapuolia, siis Rajalaa ja RB:a, täsmälleen samoilla sanoilla ja täysin puolueettomasti.

Lisätään nyt vielä, että minulle on ihan sama, miten itse kukin paikalle hinautunut kannustaa, RB, Rajala tai joku muu.
 
Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Tuossa toiseen ketjuun kirjoittelinkin, että nyt olisi sotakirveen hautaamisen paikka, ainakin yhden pelin ajaksi.

Bruutta Wallenius on menehtynyt. Mies ansaitsisi nyt kyllä RB:ltä ja muiltakin ison kunnioituksen ensi kotipelissä, jolloin hänen muistoaan kunnioitetaan ja mielestäni jopa Tifon paikka.

Fanit osoittaisivat tällä oman suuruutensa... Näin ainakin toivon...

edit.

Rajala ei ole sen arvoinen, että hänen takiaan Bruutta ei saisi sitä kunnioitusta faneiltaan, jonka ansaitsee Lukon miehenä.

Bruutan ura loppui Lukon johdossa ulosäänestämiseen, mikäli oikein muistan ja tämä taisi tulla miehelle itselleen yllätyksenä, joten ei ole eka kerta, kun jotain kustaan silmään johdon puolelta -isosti.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä tuosta vaatimisesta. Itse ainakin olen toivonut ja kovasti kaivannut. Te teette ison työn tunnelman luomiseksi ja itseäni harmittaa, että sitä ei nyt ole. Peli, voitettu tai hävitty, on aina elämys. Nyt kun siitä elämyksestä puuttuu omasta mielestäni iso asia.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mielestäni olisi erittäin perverssiä, että johto ja Rajala saisivat edes väliaikaisesti anteeksi toisen kuoleman varjolla.

Tifo mukaan Turkuun?

ps. RIP
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Mielestäni olisi erittäin perverssiä, että johto ja Rajala saisivat edes väliaikaisesti anteeksi toisen kuoleman varjolla.

Tifo mukaan Turkuun?

ps. RIP

En ollut antamassa anteeksi, vaan ehdottamassa kunnioitusta miehelle, joka sen ansaitsee. Johto ei sitä ansaitse, vaan ehdotukseni olikin, että bruuttaa kunnioittaakseen ja siinä hallissa jossa se kuuluukin toteuttaa. Näin ainakin toivon. Uskoisin, että tämä osoittaisi myös muille RB:n suuruuden kannattajaryhmänä.

Onhan tietysti vaihtoehto, että RB kävisi osoittamassa kunnioituksensa ja tämän jälkeen jatkaisi päätöksensä mukaista toimintaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuossa toiseen ketjuun kirjoittelinkin, että nyt olisi sotakirveen hautaamisen paikka, ainakin yhden pelin ajaksi.

Bruutta Wallenius on menehtynyt. Mies ansaitsisi nyt kyllä RB:ltä ja muiltakin ison kunnioituksen ensi kotipelissä, jolloin hänen muistoaan kunnioitetaan ja mielestäni jopa Tifon paikka...

Bruutta ansaitsee ehdottomasti tifon, enkä näe syytä miksi RB ei tällaista kunnoitusta voisi tehdä. Tutustuin Bruuttaan hänen Porin vierailullaan, hieno mies. Jos olisi ollut hieman urheilullisempi, olisi voinut olla kova luu kansainväliselläkin tasoll.
 

senilix

Jäsen
Bruutan ura loppui Lukon johdossa ulosäänestämiseen, mikäli oikein muistan ja tämä taisi tulla miehelle itselleen yllätyksenä, joten ei ole eka kerta, kun jotain kustaan silmään johdon puolelta -isosti.

Minä olen muistavinani, että hän oli mukana Raumalaiskiekkoilun Tuessa ja yritti siellä vallankumousta, mutta ei onnistunut ja joutui ulos sen hallinnosta.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En nyt muuten kantaa tähän caseen mutta eräs asia mietityttää.
RB:n toimesta kun on useasti painotettu että fiilistä kannustamiseen ei ole koska seurajohto on heidät pettänyt, ymmärrän tämän kyllä hyvin mutta miten tilanne eroaa sitten huomenna?
Nyt ollaan menossa kovalla uholla naapurikaupunkiin kannustamaan Lukkoa, joka on helvetin hieno homma, mutta sitten ensi tiistaina taas ajatus kannustamisesta sylettääkin?
Sama joukkue, sama tj, samat petetyt lupaukset vaikka ottelu pelataankin 100km päästä kotoa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
En nyt muuten kantaa tähän caseen mutta eräs asia mietityttää.
RB:n toimesta kun on useasti painotettu että fiilistä kannustamiseen ei ole koska seurajohto on heidät pettänyt, ymmärrän tämän kyllä hyvin mutta miten tilanne eroaa sitten huomenna?
Nyt ollaan menossa kovalla uholla naapurikaupunkiin kannustamaan Lukkoa, joka on helvetin hieno homma, mutta sitten ensi tiistaina taas ajatus kannustamisesta sylettääkin?
Sama joukkue, sama tj, samat petetyt lupaukset vaikka ottelu pelataankin 100km päästä kotoa.

Nyt pitäis vielä ennakkoon varattu ja ilmeisesti makettukin matka jättää käyttämättä kun ihmisiä mietityttää? Eikö teille mikään riitä?
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nyt pitäis vielä ennakkoon varattu ja ilmeisesti makettukin matka jättää käyttämättä kun ihmisiä mietityttää? Eikö teille mikään riitä?
Rauha nyt vaan.
Viestissäni se pointti oli nimenomaan se Kannustaminen.
Voihan peliä mennä vain katsomaan ennalta ostetuilla lipuilla. Näinhän moni bojista teki tiistaina Raumallakin, kun sitä fiilistä kannustamiseen ei ymmärrettävästi löytynyt.
Huomenna sitä taas löytyy, ensi tiistaina ilmeisesti ei löydy. Tätä ihmettelen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä ketjussa näkyy suomalainen kateus kaikessa komeudessaan, puukottajat käyttävät tilaisuuttaan häikäilemättä hyväkseen.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Rauha nyt vaan.
Viestissäni se pointti oli nimenomaan se Kannustaminen.
Voihan peliä mennä vain katsomaan ennalta ostetuilla lipuilla. Näinhän moni bojista teki tiistaina Raumallakin, kun sitä fiilistä kannustamiseen ei ymmärrettävästi löytynyt.
Huomenna sitä taas löytyy, ensi tiistaina ilmeisesti ei löydy. Tätä ihmettelen.

Kyllä täällä ollaan ihan rauhassa. Mistä tiedät että huomenna sitä löytyy ja taas tiistaina ei? Jos pitävät hienoa meteliä huomenna niin hieno homma mutta miksi sitä pitää jo etukäteen ihmetellä? Voisit yrittää itse rauhoittua niin ei olisi niin paljon ihmeteltävää..
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Tässä ketjussa näkyy suomalainen kateus kaikessa komeudessaan, puukottajat käyttävät tilaisuuttaan häikäilemättä hyväkseen.

Tämä luonteenpiirre imetään jo äidinmaidosta. Tätä sitten vahvistetaan jo pienestä pitäen. Vertaillaan apgar-pisteitä ja kuinka etevä Vertti on jo päivän ikäisenä. Koulitaan viaton ihmisalku elämän realiteetteihin.

Varmaan hienoa olla RB. Lukko valehtelee ja vittuilee, Keula vittuilee ja siihen päälle osa Kannattajista. Vaikka olen sinikeltainen niin mä en viitsisi tai jaksaisi tehdä samanlaisesti duunia kannattajakulttuurin eteen.

Yhtälailla duuman kausikorttilaisten herjaamisen. Mutta fanien kesken tässäkään asiassa ei voida saada rauhaa aikaan. Se on niin paljon hienompaa tuo vittuilu ja tölviminen.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Varmaan hienoa olla RB. Lukko valehtelee ja vittuilee, Keula vittuilee ja siihen päälle osa Kannattajista.


On hyvä huomioida, että tätä palautetta tulee hyvin vähän omalla nimellä, saatikaan sitten kasvotusten. Anonyymeihin palautteisiin suhtaudutaan sillä vakavuudella miten niihin kannattaa suhtautua.

Toisaalta myös RB on päässyt hyvin vähällä Raumalla, oikeastaan palaute on aina ollut miltei poikkeuksetta positiviista. Siinä vaiheessa kun pyytämättä alkoi kaikenlaista huomiota tulemaan (Vuoden Raumalainen, LiikU palkinto, Rauman kaupungin liikunnan edistamis- ja kehittämispalkinto, urheilutoimittajien urheilutekopalkinto jne) niin oli selvää, että tämä tulee vielä "kostautumaan" jossain vaiheessa.

Palkintojen saaminen on aina suuri kunnia, mutta toisaalta hieman kiusallista, koska se nyt ei ole toiminnan tavoitteena.Saattaa jopa tuoda toimintaan mukaan sellaisia henkilöitä, joita kiinnostaa hype eikä niinkään katsomotoiminta.

Huomion myötä jokaisella ihmisellä tuntui olevan myös oikeus vaatia ja pitää katsomotoimintaa automaattisena osana ottelutapahtumaa. Sekä tietysti myös oikeus arvostella vapaaehtoistoimintaa.

Sinänsä tämä ilmiö ei yhtään yllätä. Eikä varsinkaan tämän casen jälkeen, vaikka yksityiselämässään jokainen varmasti toimisi samalla tavalla. Sitä on vaan vaikea asettua toisten asemaan.

Pääasia, että itse voi katsoa peiliin ja seistä suoraselkäisenä päätöksien takana.

Yhtälailla duuman kausikorttilaisten herjaamisen. Mutta fanien kesken tässäkään asiassa ei voida saada rauhaa aikaan. Se on niin paljon hienompaa tuo vittuilu ja tölviminen.

Tämä.

Ehkä jopa Rajalan selkärangattomuutta enemmän vituttaa vastakkainasettelu, jonka tämä on aiheuttanut saman joukkueen kannattajien kesken.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehkä jopa Rajalan selkärangattomuutta enemmän vituttaa vastakkainasettelu, jonka tämä on aiheuttanut saman joukkueen kannattajien kesken.

Itse olen ollut tämän suhteen hieman ymmälläni. Viime vuodet hype on ollut niin kovaa sinikeltaisen kannattajatoiminnan suhteen, että olisi sen kuvitellut hitsaavan porukan siinä määrin yhteen, ettei viime päivien keskustelutulvaa olisi joutunut lukemaan tässä laajuudessaan.

Ymmärryksen ja empatian puute tuntuu riivaavan monia kun täällä joudutaan samoja asioita toistamaan kerta toisensa jälkeen. Toki moni lippunsa maksanut on varmasti niin mukavuudenhaluinen, että nyt kun siihen äänekkääseen kannattajakatsomoon on totuttu, niin eihän se nyt kertakaikkiaan vain käy, että se hiljenisi juuri ratkaisevimmalla hetkellä kaudesta.

Mielestäni myös aika katkeraa nillitystä tämä, että RB:stä olisi tullut seuraa suurempi asia. Faktaa nyt vain on, että jos seurojen ympärille halutaan oikeasti merkittävää ja laajaa kannattajatoimintaa, niin homma ei vain voi toimia niin, että jengi istuu pelistä toiseen häntä koipien välissä eikä kannattajilla olisi osaa eikä arpaa/vaikutusmahdollisuuksia ottelutapahtumaan ja olosuhteisiin, joissa toimia.

Mutta kuten 1936 tuossa tokaisikin, niin taitaa olla tämä perinteinen kuvio, että kun sitä tunnustusta ja palkitsemista tulee tahtomattaan yllättäviltä tahoilta ja näkyvyys lisääntyy merkittävästi, niin aina löytyy sitten se kateellisten porukka, vaikka selkeästi suurin osa onkin antamassa varauksetonta tunnustusta toiminnalle.

Onneksi kannattajakulttuuri ehti kehittymään Raumalla näinä päivinä siihen pisteeseen, ettei tällaista tempausta voinut ohittaa enää olankohautuksella. Monella muulla paikkakunnalla kun ei olisi voinut tehdä muuta kuin nyökytellä ja tosiaan vielä kun kuppi-istuimilta säestetään sormea heristäen.

Toivottavasti tässä asiassa lopulta päädytään KAIKKIA tyydyttävään loppuratkaisuun mahdollisimman pian. Varmasti Kotokulmassa niin kuin koko muussakin hallissa oltaisiin mieluusti haluttu nähdä, että mitä pieni playoffien boosti olisi saanut aikaan koko hallin tunnelmaan. Oltaisiinko parhaimmillaan lyöty vertoja jo sille, miten hommat pelittävät parhaimmillaan SHL/HockeyAllsvenskan, vaikka yksittäisiä hienoja esimerkkejä löytyy maastammekin. Nyt tuo tsäänssi jää pahimmillaan kokonaan käyttämättä.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Lyön omankin lusikkani soppaan nyt ja totean, että täysin oikein RB tekee kun se boikotoi pelejä.

Olen päässyt käsitykseen, että jotkut ihmiset täällä kuvittelevat RB:n olevan osa maksettua showta josta he ovat kalliin lippunsa maksaneet. Myöskin moni on kertonut joko melko suoraan tai rivien välistä, että heidän istumalippunsa on tärkeä koska he omaavat joko kausikortin tai muuten kertalipun istumaan. Ovat kyllä varmasti tärkeitä mitä tulee lukon rahoittamiseen muttei missään nimessä niin ylivoimaisesti verrattuna seisojiin. Nyt tarkotin sitten niitä ihmisiä jotka istuvat siellä keula-päädyssä tai sen vieressä. Jos keula on taasen se ykkös-porukka ketä halutaan ensin kuunnella niin aika minimaalinen on heidänkin rahavirta verrattuna muuhun katsojakuntaan

En myöskään pidä vastakkainasettelusta mutta on todella idioottimaista ruveta siitä kritisoimaan kannattajaryhmää, että he vaativat oikeudenmukaista kohtelua itselleen. Jotkut heittivät todella typeriä kommentteja, että tämä pitäisi tehdä kauden jälkeen mutta epäilen, että kesällä se voisi olla aika hankalaa...

Sitten jotkut mainitsivat joukkueen hylkäämisen. Niin, huomaa ettei oltu luettu tiedotteita asian tiimoilta joita on julkaistu. Kerrottiin, että joukkueelle on kerrottu tästä boikotista joten ihmettelen, että minkä pohjalta tuosta voitiin syyttää joukkueen hylkäämisestä RB:tä. Ja yksin syyllinen on kuitenkin Lukon hallitus joka on tehnyt päätöksen, että miten heidän joukkuetta halutaan kohdeltavan joten on täysin, ehkä jo idiotismia mustamaalata RB:tä siitä, että he vaativat oikeudenmukaisuutta itselleen.

Jos joku on huolissaan Lukon menetyksestä, että on sen tiimoilta varaa kritisoida kannattaja-porukkaa niin jättää sen nakkisämpylän tai sipsipussin ostamatta ja keskittyy hakkaamaan käsiään yhteen enemmän ja enemmän sekä käyttämään ääntään lukon menetyksen edesauttamiseksi.

Tämä ei sitten ollut kenenkään muun kanta kuin itseni.
 

julkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasalaiset urheiluseurat
En hirveän perillä ole Lukon fanitoiminnasta, joten pahoittelen mahdollisesti typerältä kuulostavaa kysymystä, mutta kuinka paljon RB:n fanitoiminnan kehitys on vaikuttanut yleisömääriin? Tiedän ainakin täällä Vaasassa useamman ihmisen, jotka tulevat hallille pelkästään päädyn tuottaman huikean fiiliksen takia. Bojat kun ovat kasvaneet niin huiman nopeasti, niin onko Raumalla ollut samanlaista efektiä näkyvissä positiivisen yleisövirran myötä?

Muuten nostan hattua kyllä teidän toiminnalle, ja innolla odotan tulevia kohtaamisia.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En hirveän perillä ole Lukon fanitoiminnasta, joten pahoittelen mahdollisesti typerältä kuulostavaa kysymystä, mutta kuinka paljon RB:n fanitoiminnan kehitys on vaikuttanut yleisömääriin?

En vastaa faktapohjalta, mutta minulla on sellainen fiilis, että ei merkittävästi. Tietty osa raumalaisista käy aina hallissa, vaikka siellä Joel Hallikainen vetäisi nonstoppina Kuurankukkaa pelin ollessa käynnissä. Sitten on se osa, joka raahautuu paikalle kun joukkue menestyy, mutta isolle osalle pelissä käynti on sellainen perinne, että hyökkäyssuunnankin vaihtaminen toisi ikävän kolhun siihen mihin on totuttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös