Kannattamisesta
Heti alkuun: EN KUULU RB:HEN!
Pari aikaisempaa kirjoittajaa sen tuossa hyvin tiivisti: Miksi muut Lukon kannattajat käyvät RB:n jäsenien päälle kuin yleiset syyttäjät??? Heistä jopa osa/suurin osa oli hallissa katsomassa peliä, mutta eivät pitäneet suurta meteliä kuten aikaisemmin. Kuten muutama muu jo tuohon kirjoitti, niin miksei nämä arvostelijat nyt itse pitäneet sitä meteliä?
En arvostele ketään kuka hallilla käy ja maksaa itse oman lippunsa. Istuu sitten pehmustetuilla penkeillä tai on jopa sauna-aitiossa. Täytyy huutaa äänensä käheäksi seisomakatsomossa. Kaikkia yhdistää yksi sana: LUKKO! Mutta sitä en ymmärrä miksi osa kannattajista käy nyt tämän ryhmän päälle, kun heitä on petetty...
Itse asun Tampereen seudulla ja voin sanoa, että Lukko alkaa kohta olemaan jo vitsi meidän työmaan kahvipöysdässä, varsinkin tuon johdon osalta (tosin on ollut jo vähän aikaa). En vain haluaisi, että fanien käytös siihen myös lisättäisiin, koska tähän mennessä yhtä ryhmää on pidetty jopa parhaimpana Liigassa. Myös täällä Tampereen seudulla!!!!
Se miten Rajala on nyt näitä touhuja hoitanut, niin talous on hoidettu ihan mallikkaasati, mutta muu onkin sitten vähän niin ja näin. Nyt pitäisi tulla alas sieltä norsuuluutornista ja ottaa hattu kauniiseen käteen ja myöntää virheensä. Se, että toimari sanoo, ettei voi tehdä sopimuksia Lukon nimissä, niin miten HEL****ssä se voi kirjoittaa sitten pelaajasopimuksia??? Onhan se KEULA-katsomo vaihtanut paikkaa ennenkin. Nyt olisi Lukon hyvä hetki uusia ne penkit sieltä Penaltyn päästä ja siirtää KEULA-katsomo sinne. Vaihtoihan se jo kerran paikkaa sieltä reunalta sinne päätyyn. Sitten vaan tekemään ratkaisuja sen Penaltyn päädyn osalta!!!
Itse olin eka kertaa mukana Hämeenlinnan reissulla RB:n mukana (tosin vain liput otin heidän kautta), niin helvetin hienoa menoa ja toimintaa. Tommilakin mainitsi, että olihan se hienoa pelata kotipeliä Hämeenlinnassa!!!
Jos itse tekisin työtä pari viikkoa ilman luvattua palkkaa, niin liittohan olisi jo asiaa hoitamassa. Näin ollen muiden Lukko fanien on turha huutaa hirveästi RB:een suuntaan ellei itse halua olla tekemässä ensi kesänä pari viikkoa talkoo hommia jäähallilla ilmaiseksi. Mutta kuten aikaisemmin kirjoitin, niin en haluaisi, että yksikään Lukko kannattaja olisi toinen toistaan vastaan. Nythän ainoastaan Rajala ja kumppanit ovat tämän aiheuttaneet ja vielä perään provosoineet tilannetta. Luulisi, että jollain olisi sen verran munaa siellä johdossa, että kannattaisi miettiä tilannetta koko LUKKO YHTEISÖN kannalta. Te ette ole joukkue tai se minkä takia hallilla ihmiset käy.
PS. Ennen kuin kukaan arvostelee minua, niin vin kertoa 12 vuotta seurassa pelanneena ja jopa loppu vuosina seuran toimesta (LUKKO) vääryyttä kärsineenä, niin en kanna kaunaa, mutta se mitä kannatan silti on LUKKO.
PSS. RB jatkakaa samaa hyvää menoa, vaikka se olisi sitten vasta playoffseissa. Ja runkosarjan osalta nyt vieraspeleissä loppukausi ellei Rajala ja kumppanit halua jotain ratkaisua asialle.