Lukko fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 117 432
  • 557

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minua ihmetyttää eniten se, miten kukaan RB:iin kuulumaton voi kiukutella tai vaatia Boikia huutamaan ja hyppimään hallissa, jos heiltä on fiilis kadoksissa. Nämä vaatijat, jotka itse istuvat vain omalla pehmustetulla tuolillaan ja nauttivat hallin fiiliksestä ja peliesityksistä. Paljonko he uhraavat vapaa-aikaansa kannatustoimintaan? Minusta on täysin RB:n asia millä tavalla he toimivat tai ovat toimimatta.

Totta hemmetissä minuakin tilanne harmittaa mahdottomasti. Ensi viikon lauantaina olisi tarkoitus tuoda alle kouluikäiset poikani ensi kertaa Äijänsuolle ja pitkään olen jo herkutellut ajatuksella, kuinka vaikuttavaa pojille saattaa Äijänsuon tunnelma olla. Lauantai-ilta ja Ässät on harkitusti valittu ensi visiitille. Silti ei minulla ole mitään oikeutta vaatia Boikia hyppimään ja huutamaan.

Perustakaa ihmiset itse vaikka Rajalam Bojat. Hyppikää ja huutakaa.

Moni täällä palstalla on ihan oikeassa siinä, että tunnekokonaisuus on paljon muuta kuin ne pelaajat siellä kentällä. Siihen liittyy myös arvostus ja ylpeys omaa seuraa kohtaan ja jos se menee alta, on vaikea ruokkia omaa tunnelatausta. Kuvitellaan vaikka, että joku Lukon organisaatiosta paljastuisi pedofiiliksi tai muuksi erittäin halveksittavaksi ihmiseksi ja organisaatio hyväksyisi tämän, en minä voisi enää kannattaa joukkuetta, koska seuran arvot sotisivat niin rankasti omaa arvomaailmaani vastaan. Toki joku muu voisi, mutta en minä.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua ihmetyttää eniten se, miten kukaan RB:iin kuulumaton voi kiukutella tai vaatia Boikia huutamaan ja hyppimään hallissa, jos heiltä on fiilis kadoksissa. Nämä vaatijat, jotka itse istuvat vain omalla pehmustetulla tuolillaan ja nauttivat hallin fiiliksestä ja peliesityksistä. Paljonko he uhraavat vapaa-aikaansa kannatustoimintaan? Minusta on täysin RB:n asia millä tavalla he toimivat tai ovat toimimatta.
En tiedä mistään vaatimuksista mutta alkaa vähitellen sieppaamaan tämä "istujien" vähättely; eivät kannata oikein, eivät pidä meteliä, istuvat vaan ja möllöttövät. Mä maksan ihan vitusti omasta paikastani ja teen sen mielihyvin jotta saan seurata Lukon pelejä. Ja kyllä sitä kannatusta on vaikken mikään lipunheiluttelija olekaan. Vapaa-ajasta sen verran että pitää töissäkin käydä.
 

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ottamatta yhtään kantaa siihen, mitä on aikaisemmin luvattu tai tehty, täytyy sanoa että RB:t toimivat asiassa todella typerästi.
Minäkin fanitin ja arvostin aikaisemmin heidän toimintaansa, mutta arvostus on karissut viimeisen viikon aikana.

Luotettavalta taholta tiedän, että Rajala on pyytänyt kaksi kertaa poikia istumaan neuvottelupöytään sopiakseen asian ja suunnittelemaan yhdessä tulevaisuutta. Pojat ovat vastanneet ettei kiinnosta.
Pitäisikö poikien nyt napata hattu päästä ja alkaa keskustella rakentavasti johdon kanssa?

On tainnut poikien keulahahmoilla nousta vallantunne tukkaan.
Lopuksi pyyntö, ÄLKÄÄ ENÄÄ LAULAKO KANNUSTUSLAULUISSANNE OLEVANNE AINA JOUKKUEEN TUKENA...PLIIIIS!

Seuraavat ovat yksityishenkilön mielipiteitä. Ja mahdolliseen (huonoon) provoon tarttumista:

Ottamatta yhtään kantaa siihen, että kuinka paljon seurajohto (etenkin Rajala, nyt myöhemmin myös muut?) on perseillyt edellisinä vuosina, täytyy sanoa että seurajohto toimi tässä asiassa erittäin munattomasti.

Kesällä vielä minäkin arvostin ja luotin heidän toimintaan, mutta arvostus on jostain kumman syystä karissut viime viikkojen aikana.

Minäkin olen saanut kuulla luotettavalta taholta (enkä tietenkään kerro tahoani, kun et näköjään sinäkään - sama taho?), että seurajohdon kannattaisi todellakin alkaa miettimään kuinka tämä koko soppa saataisiin kuntoon. Pitäisikö seurajohdon nyt vaan keskustella sisäisesti mitä toimenpiteitä vaaditaan, että koko soppa saataisiin selvitettyä?

On tainnut seurajohdolla tulla hätä hyökkäyssuunnan kanssa, kun sponsorit hyppii silmille. Lopuksi vielä seurajohdolle pyyntö, älkää enää antako tyhjiä lupauksia, tai opetelkaa edes myöntämään virheenne.
 

onoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
RB:n äijistä suurin osa on edelleen katsomossa kannustamassa rakasta joukkuettaan. Heillä ei vain ole mitään velvollisuutta pitää meteliä ja show'ta yllä. Heillä on teetetty talkootyötä ilmaiseksi lupauksin, jotka on myöhemmin petetty ja heitä on sen johdosta haukuttu valehtelijoiksi. Sitten täällä porukka ihmettelee, että miksi heillä ei juuri siihen hetkeen löydy sitä fiilistä pitää tunnelmaa yllä.

Eikös RB porukka saanut kausarit puoleen hintaan tuostahyvästä ja jotain fanikamaa siihen vielä päälle?
Ei siis ihme jos hilluvat hallilla katsomassa lähes ilmaisia pelejä.
Siis tuon talkootyön palkaksi. Näin joskus taidettiin torilla puhella.
 
Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Eikös RB porukka saanut kausarit puoleen hintaan tuostahyvästä ja jotain fanikamaa siihen vielä päälle?

Lukko antoi samanlaiset edut kausikortista mitä viralliselle faniyhdistykselle. Ei liity mitenkään talkoisiin.

Fanikama, eli huivihan tuli kaikille kausikortin ostaneille, jotka lunastivat korttinsa ennen juhannusta.
 

senilix

Jäsen
Fanikama, eli huivihan tuli kaikille kausikortin ostaneille, jotka lunastivat korttinsa ennen juhannusta.

En minä ainakaan ole mitään huivia saanut.
En olisi tosin välittänytkään, mutta ei tarjottu.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Niinpä, samma här.

Sama juttu täällä, tosin tällä kaudella en kausaria omista, mutta en kehtaa pitää itsestäni kovaa meteliä tai vielä pahempaa arvostelisi RB:n toimintaa joka sentään tekee tunnelman eteen kovasti töitä. Kannustan siis ihan päin vittua niinkuin iso osa hallilla kävijöistä ja kiitän RB:tä että luo tunnelman puolestani.

edit. tosin kun kausarin omistin vuosikausia niin se ei ollut sellainen megakallis pehmeän penkin kausari joten olen varmaan teikäläisten mielestä vähempiarvoinen kannattaja.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
No se on ainakin positiivista, ettei ole huiveja ihan hukkaan heitetty millekään väärinKannattajille.
 

Nalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon SiniKeltainen
Kausikortin uusijoille kaulaliinaa ei tullut, vain uuden kortin ottaneelle.

Mutta kaikkein eniten tässä sopassa meidän kaikkien kannattaisi välttää toisen hallissa kävijän aliarviointia/ haukkumista/ arvostelemista. Ja nyt tarkoitan oikeasti meidän kaikkien, me katsojat/ kannattajat olemme kaikki joukkueen puolella emmekä toisiamme vastaan. Vaikka joku toimiston/ toimarin tekemisissä V****taisikin älkää laajentako sitä muihin. Tämä ei ole tarkoitettu kenellekään henkilölle tai rymälle/ ryhmittymälle vaan meille kaikille.
 

senilix

Jäsen
edit. tosin kun kausarin omistin vuosikausia niin se ei ollut sellainen megakallis pehmeän penkin kausari joten olen varmaan teikäläisten mielestä vähempiarvoinen kannattaja.

Minä olen ymmärtänyt niin, että mitä pehmeämpi penkki, sitä vähempiarvoinen kannattaja.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainakaan minun lukemissani RB:n kahdessa tiedotteessa ei ole sanallakaan arvosteltu muita kannattajia, vaan kritiikki on kohdistunut vain ja ainoastaan seuran toimitusjohtajaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olematta sen paremmin RB kuin muukaan pelissäkävijä, on sanottava että RB ei ole sanallakaan minusta arvostellut ketään muita kannattajia, sensijaan RB:tä ovat muut kannattajat arvostelleet rajustikin. Sitä en oikein ymmärrä, ja toivoisin että tällainen toiminta loppuisi, esim heti.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaksi viimeistä kirjoittajaa asian ytimessä. Lukekaa ne Raumam Boikien ulostulot.

Lisäksi, semminkin kun ihmisiä (lue: boikia) nimimerkkien takaa tunnen, niin kukaan heistä ei ole yksityishenkilönäkään täällä arvostellut muita kannattajia. Tai ainakaan minä en ole sellaisiin viesteihin törmännyt.

En tosin ole yhtään yllättynyt, että senilix on täällä eturintamassa pahoittamassa mieltään.

Käyttäjä senilixin taipumus mielenpahoitukseen on yksityishenkilö & Jatkoajan nimimerkki -RTK-:n virallinen kanta, ei Raumam Boikien.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tästä saadaankin vielä mielenkiintoinen episodi aikaan. Pudotuspeleissä RB kannustaa vastustajaa, koska Lukkoa ei voi tällä hetkellä kannustaa ja istuvat kannattajat haluavat tehdä täysin päinvastoin kuin RB, mutta eivät halua ottaa vastuuta Lukon kannattamisesta, joten alkavat myös kannustaa vierasjoukkuetta.

Lukko-Jokerit-puolivälierissä sitten 5400 ihmistä laulaa yhdessä Äijänsuolla "SUPER SUPER JOKKEEERIIIT!". Lukko voittaa 7-1 ja sitten syytetään tekstiviestipalstalla sitä, että hallissa kuuli vain vierasjoukkueen kannustusta, vaikka Lukko voitti samalla harmitellen myös sitä, että kannustamani joukkue perkele hävisi 1-7.

On se vaikeaa tämä oikeinkannustaminen. Mustalaiselle tämä kävisi jo työstä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tiedä sitten kuinka moni kirjoittelee tosissaan ja kuinka moni täysin kieli poskella, mutta ainakin alla lainaamani palstaveljen teksti on jäänyt pahasti vaille huomiota.

Mutta kaikkein eniten tässä sopassa meidän kaikkien kannattaisi välttää toisen hallissa kävijän aliarviointia/ haukkumista/ arvostelemista. Ja nyt tarkoitan oikeasti meidän kaikkien, me katsojat/ kannattajat olemme kaikki joukkueen puolella emmekä toisiamme vastaan. Vaikka joku toimiston/ toimarin tekemisissä V****taisikin älkää laajentako sitä muihin. Tämä ei ole tarkoitettu kenellekään henkilölle tai rymälle/ ryhmittymälle vaan meille kaikille.

Erittäin hyvin sanottu.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla ei ole RB:tä vastaan mitään, ja jos olen joskus mukamas heidän hommiaan arvostellut niin vastaan kyllä teoistani tarvittaessa, heille. Osa tietenkin tulee kirjoitetuksi myös hjuumorilla.
Mutta se kyllä vituttaa että jotkut käy arvostelemaan ja vertailemaan toisten tapoja katsoa peliä ja kannustaa ym.
RB:tä en tästä ole syyttänyt mutta jotkut gh:t sitä tekee, siis arvostelevat muiden tapaa kannattaa.

Tässä yhden palstaveljen kuvaus siitä miten itse asiaa ajattelen:
e. Ja ettei vaan kukaan saa väärää käsitystä. Minun mielestäni kaikki kannattajat, niin istumapaikoilla kuin seisomapaikoilla, niin äänekkäät kuin vähän hiljaisemmatkin, ovat samanarvoisia.
UGH!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
No nyt alkaa mennä jo ihan marttyyritouhuiksi.


Noh. Vähän pilkettä sinne silmäkulmaan nys siellä. Ei tää ny nii vakavaa saa olla.

Toivottavasti kaikki palautuu ennalleen viimeistään pleijareiden ekalla kierroksella. Silloin JOUKKUE tarvii kaikkien tuen taakseen.

Uitetaan Rajala Ganaalissa sitten mestaruusjuhlissa. Eikä päästetä ylös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös