Niin...ovatko Bojat paikalla tänään?
Eipä ole rahala laittanut tikkua ristiin minkäännäköisen sovun savuttamiseksi ilmeisesti. Tyhjänä näyttää katsomonosa olevan.
Mites Rajala tuohon tunteen puuttumiseen voi vaikuttaa?
Vaikkakin joukkue varmasti ymmärtää (ja minä), mutta kyllä nuo Nummelinin toiveet oli mielestäni ihan aitoja, että RB saataisiin takaisin. Toistona. Vaikka joukkue ymmärtää, niin kyllä he teitä kaipaavat ja isosti.
Minun valitukseni koskee puolestaan seisomakatsomossa ollutta lakanaa. Toivon todella, että nykynuoriso oppisi arvostamaan kuollutta legendaa muulla tapaa kuin RIP-kirjainyhdistelmällä, jonka paikka on Aku Ankassa. Menehtyneen henkilön muistoa pitäisi kunnioittaa tyylikkäämmin.
En ymmärrä tätä alkuvalitusta lainkaan, mutta viimeisestä lauseesta samaa mieltä. Miksi menehtyneen henkilön muistoa kunnioitetaan olemalla hiljaa? Jalkapallokentiltä (ja varmaan muualtakin) tuttu tapa, eli tuo hetki taputetaan, on mielestäni paljon arvokkaampi tapa ja kertoo, että tätä ihmistä on arvostettu. Ei mikään hiljainen mökötys.
Mutta Lukko kiittää. Paikalla oli yli 4000 KANNATTAJAA. Tiistaipelissä. Rajala jo myhäilee, että kannatti suututtaa RB. Tämän johdosta yleisömäärät räjähtivät -> tulot kasvavat. Kaikki muu on toissijaista.
Vähän aikaa sitten nummelin itki, kun katsojat olivat sanoneet hänelle yhden poikkipuolisen sanan. Nyt näitä sanoja sitten kaivattaisiinkin taas. Eikö herra nyt osaa päättää, mikä sopisi.
Ja Nummelin oli tänään vaihteeksi taas niin paska, että varmasti yrittää vain vierittää tuossa syytä yleisön huonoon kannustukseen.
Ei kai Myyrä noin sanonut mutta voin kyllä hyvin kuvitella, että jos tästä nyt lähtee joku tappioputki ja Lukko vaikka tippuu pleijareissa nopeasti, niin istumakatsomon patsaat ja muut RB-vihaajat saavat käännettyä asian RB:n viaksi jollain logiikalla.On RB:n vika, että häviävät.
Mun mielestä se ajatus on kuitenkin tärkeintä että muistetaan ja arvostetaan. Oli siinä sitten RIP tai muuta vastaavaa. "Levätköön rauhassa Bruutta #24" olisi tietysti ollut ehkä parempi, mutta samaa tuo kuitenkin tarkoitti ja ehkä tuossa on nyt fontin koko optimoitu tuohon paikkaan missä se lakana oli.Minun valitukseni koskee puolestaan seisomakatsomossa ollutta lakanaa. Toivon todella, että nykynuoriso oppisi arvostamaan kuollutta legendaa muulla tapaa kuin RIP-kirjainyhdistelmällä, jonka paikka on Aku Ankassa.
Mitäs Nummelin on sanonut? Itseltä mennyt ohi.
Miksi se äänekäs kannustaminen ei onnistui 3500 muulta katsojalta, vaan siihen tarvitaan ne 300 Raumam Boikaa?
Mielenkiintoista tämä kannustus. Olen seisonut/istunut tuolla reilusti yli 50 vuotta, siitä n. 50 vuotta ilman RB:a. Ja koko tuon ajan on ollut kannustusta, spontaania sellaista. Nyt viimeiset pari-kolme vuotta johdettua kannustusta. Ja kun tuo johdettu yht'äkkiä loppui, huomataan, että aikaisempi spontaani kannustus on kadonnut. Ilmeisesti kaikki ovat tottuneet viimeisenä parina vuotena RB:n hoilotuksiin ja eivät nyt osaa itse sitäkään vähää kuin ennen.
Kattellaan mitä tapahtuu Playoffeissa.
Vieläks tää jaskanpauhanta jatkuu täällä. Laa laa Lapsellista. Vois olla yks hyvä kannustushuuto.
Jollei se "jaskapauhanta" kiinnosta, miksi vaivautua edes kommentoimaan asiaa?.
Mitä senilixin viestiin tulee, niin on tuo spontaanin kannatuksen häviäminen kyllä ihan totta, mutta aika vaisua se takavuosinakin oli poikkeustapauksia lukuun ottamatta.
Ei ku nimenomaan päinvastoin. Tämähän on suurta hupia ja viihdettä seurata kuinka viiskybäset äijät kinaa siitä kuka taputtelee käsiä yhteen eniten ja parhaiten
:o)