Kauhea kädenvääntö ja tuskanpiereminen, hikihelmet otsalta tursuen näköjään menossa tämän tv-sarjan takia. Mites nyt näin? Tämä on vain yksi viihdepurskautus monen muun ohella. Joku tykkää Mirja Pyyköstä, joku jopa suomalaisesta potkupallosta - so not? Keskustella tietenkin saa/pitääkin, mutta jotenkin hupaisaa eräiden kommentit tässä ketjussa tyyliin "yhtään en ole katsonut enkä katso" tai sitten hieman juonikkaimpien sananvääntelyksien avulla yritetään ikäänkuin rivien välistä sanoa, että George W. Bush on nuija ja USA on muutenkin sieltä minne aurinko ei paista - ei, vaikka kuinka olisi kontallaan perse pystyssä stratosfääriä kohden ja samalla kaksin käsin repisi anustaan auki. Toki pyllyn tuuletus aika ajoin tekee itse kullekin hyvää, mutta se onkin sitten jo ihan oman topicin aihe. Ei, minä en sitä viestiketjua avaa.
Eilisestä Lostin jaksosta olen sitä mieltä, että ihan kivasti saatiin Australiakin juttuun mukaan. Yhtään verenhimoisia ja kaljaan mieltyneitä Tappajakenguruita ei tosin näkynyt, mutta tämäkin lienee vain ja ainoastaan järjestelykysymys?
Niin ja ihan kiva että se klanipää (jolle ei näköjään tukan lisäksi kasva parransänkikään) osasi väsätä sen koirapillin. Nyt sitten jo tässä vaiheessa tiedetään ainakin yksi joka jää eloon - se koira siis. Koirahan ei koskaan kuole Holivuudin jutskissa.
Niin ja taidan näin vanhemmiten olla muuttumassa koiraksi. Nääs kun olen käsittänyt että ihmisen korva ei kykene koirapillin vislausta kuulemaan, mutta kyllä minä ainakin kuulin sen kaljun sällin vihellyksen. Vai meneekö tämä Lost tässä vaiheessa jotenkin ihan uudelle "levellille" ja minäkin joudun kohta sinne saarelle, koska kuulin sen vislauksen? Kuuliko sen joku muu? Ainakaan meidän huushollin kissa ei kuullut - kysyin siltä nimittäin.
Ja katson taas ensi torstaina - jos elän ja hengitän.
PS: ja ervatsalolle sanoisin että HANKI HARRASTUS!