LOST Nelosella tammikuussa...vihdoinkin!!

• 69 072
  • 418

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Itse olen sarjaa katsonut nyt kaikki mitä Amerikoissakin on esitetty eli toisen tuotantokauden 15sta jakso nyt takana. Täytyy myöntää että tuskin tämä sarja olisi näin pahasti minua koukuttanut jos olisin sarjaa neloselta seurannut. Sarja etenee todella hitaasti varsinkin juuri ensimmäisellä tuotantokaudella että viikko jaksojen välillä olisi saattanut lopauttaa mielenkiinnon. Nyt olen kyllä taas siinä tilanteessa että joudun odottaa sen viikon jaksojen välillä mutta onneksi tämä toinen tuotantokausi on pystynyt mielenkiintoni säilyttämään. Näin jälkeenpäin on kyllä aivan mukava seurata neloselta noita ensimmäisiä jaksoja niin on pystynyt helpommin kiinnittää huomion kaikkiin pikkuseikkoihin mitkä saattavat liittyä mukavasti sarjan tuleviin tapahtumiin.. Mutta kaikenkaikkiaan todella hyvä sarja!

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katsoin juuri ensi viikon torstaina vuorossa olevan jakson ja täytyy todeta, että nyt alkaa sarja koukuttamaan toden teolla, vaikka alussa tuntui, että sitä tavallista hömppäähän tämäkin taas on. En spoilaa, mutta nyt kyllä taidan jatkaa heti seuraavaan jaksoon, sillä aika jännään loppuun päättyi tuo jakso. Tahtoo lisää...

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Torstaisin en ehdi TV:n ääreen, joten lainasin pikkubroidilta ensimmäisen tuotantokauden DVD-boksin. Katsoin viiime viikolla jaksot loppuun, eikä sarja ollut mielestäni läheskään niin hyvä kuin odotin. Ennakkokohu pilasi sarjan, koska odotukset olivat liian suuret. Tuntuu, että koko ajan oli vain tunne, että pian alkaa tapahtua.

Sarjaa pitäisi esittää useammin kuin kerran viikossa, jotta sitä jaksaisi seurata. Viikko on pitkä aika odottaa, jos tuntuu, että kohta tapahtuu. Sitten kun ei tapahdukaan, alkaa ärsyttää. Toista tuotantokautta en ole vielä alkanut katsomaan, vaikka jaksot 1-9 olisikin. Toivottavasti se edes olisi hiukan jännittävämpi, jos nyt joskus päättää sen katsoa.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tämä rupeaa vähitellen olemaan tässä. Sankari-lääkäri traagisine flashbackeineen tuo mieleen Ted Strykerin "Airplanesta", todennäköisesti kehittää vielä itselleen alkoholi-ongelman... Arvoitus ei juuri tunnu kiinnostavalta tai uskottavalta ja jännitystä luodaan ikivanhoilla kliseillä. Mitä tässä reseptissä on poikkeuksellisen hyvää?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo lääkäri-Jack on kyllä sarjan tylsin ja rasittavin hahmo. Toivottavasti kuolisi ja pian, rasittava pallinaama. Periamerikkalaista siirappia kyllä ne sen takaumat tosiaan ja koko tyyppi on muutenkin liian epätodellinen ja "suoraselkäinen" joka hiton käänteessä. True American Hero, indeed...

Noin muuten sarja on ollut viimejaksoissa ihan kohtuullista, kun mysteeriäkin on yritetty selvittää ja niin poispäin. Tänäänkin jäi ihan kiehtovaan kohtaan, pakkohan tätä on seurata, joskaan en nyt sanoisi, että tämä silti on niin huikea sarja, mitä jotkut hehkuttaa. Tulee sitä kuitenkin tuutista paskempaakin tavaraa kuin Lost, jos sille linjalle lähdetään.

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
Ruutuässä kirjoitti:
Toista tuotantokautta en ole vielä alkanut katsomaan, vaikka jaksot 1-9 olisikin. Toivottavasti se edes olisi hiukan jännittävämpi, jos nyt joskus päättää sen katsoa.

Itse aloin tosissaan tykkäämään sarjasta vasta ekan kauden lopussa ja toinen kausi se vasta mielenkiintoiseksi jutun vetää :) Loistosarja.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Koukussahan tuohon ollaan. Onneksi on koneella noita jaksoja, eihän siitä mitään tulisi, että joutuu aina viikon odottamaan uutta jaksoa. Ja sitten kun yksi jakso jääkin muiden kiireiden takia väliin, niin kiinnostus varmaan lopahtaisi. Hieno sarja.

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Lost in Lost

Pitänytkin tänne aiheesta kirjoittaa, varsinkin kun joillain tuo arviointi on mennyt sarjaa koskien tuonne ojan puolelle. Siis jos ei tykkää sarjasta niin hyväpä niin, mutta ei sitten kannata vaivata päätään pelkistämällä ja tylpistämällä asioita ihan vaan kirjoittamisen ilosta jos ei ole mitään tuntumaa asiaan. Tarkoitan siis sitä, että sarja olisi "tavallinen jenkkisarja". Toki, jos Maybach on tavallinen sedan.

Lost on iskenyt ja kovaa, ehdottomasti paras sarja pitkään aikaan, ehkä ikinä? Itse kiduin ensimmäistä tuotantokautta kahdeksanteen osaan saakka, mutta sitten French Woman vei mennessään ja oli pakko hommata kaikki mitä saatavilla oli. Tässä kenties onkin sarjan yksi paha vedätys, eli tuo yksi per viikko on liian nihkeä tahti moiselle loistokkuudelle. Tunnelmaan pääsee mukaan ja paremmin sanottuna koukkuun, kun tiputtelee pari-kolme jaksoa per ilta.

Tuossa olisi kohta season kakkosen eilen jenkinmaalla esitetty episoodi 18 hautunut loppuun saakka, niin sihautan oluen, pimennän huoneen ja otan viikon annokseni (nyt olen taas esitysaikataulun varassa, karmeaa). [EDIT: voi v*ttu, se tosiaan oli dubattu espanjaksi... noh, uutta matoa koukkuun. On muuten uusi kommunismin muoto tämä elokuvateollisuuden maakoodaus ja sen mukainen vyörytysaikataulu: en prkl saa ostaa näitä uusia jaksoja esimerkiksi iTunesista - en sitten millään vaikka mitä maksaisi. Noh, otetaan warena sitten, parempi kai niin?]

Ja se mikä on aika siistiä, on varsin salamyhkäinen erinäisten asioiden viljely ympäri nettiä... Eipä niistä sen enempää etten spoilaa, mutta otetaan loppuun muutamia irtokommetteja näin irrallisina ja yleisesti:
[joku voi kokea nämä spoilauksena, kelatkoon eteen-taakse]

- season ykkösen loppu oli niin raastavan kutkuttava, että oli pakko katsoa yötä myöten sille jatkoa
- kakkonen alkaa niin viiltävän psykedeelisen hienosti, ettei mitään rajaa - hienosti ohjattu pätkä!
- lottoa ensi viikolla: 4 8 15 16 23 42
- niin ja kuuntele samalla Mama Cassin "Make your own kind of musicia"
- kukapa muukaan, kuin Ozin Adebisi on kehissä!!
- ...ja pulmusten Peg Bundy, varsin laadukasta näyttelijäntyötä
- "You got any milk?" :-)
- henkilöiden taustat kietoutuvat aivan mielettömällä ja monisäikeisellä tavalla toisiinsa

[/spoil(?)]

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
Barnaby kirjoitti:
- kakkonen alkaa niin viiltävän psykedeelisen hienosti, ettei mitään rajaa - hienosti ohjattu pätkä!

Itsekkin ihmettelin sen jakson alussa, että onko amerikan serkku nyt sittenkään varmasti lähettänyt oikean jakson lostista, vai onkohan tämä edes samaa sarjaa :P

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Ykköstuotantokausi katsottu loppuun, tuli hommattua ihan dvd-muodossa tuo boksi.

Nyt sitten tuli haettua netistä "melkein laillisesti" siis, pari ekaa jaksoa season kakkoselta. Sanokaan viisaat missä mättää, kun millä tahansa playerillä, windows media playerilla, real playerilla yms kuuluu kyllä ääni, mutta kuva ei näy. Sama ongelma on vaivannut ylipäätään jo pidempään. Jotkut vanhat pätkät kyllä näkyvät komiasti. Ja ihan .avi -muotoisia.

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
mice kirjoitti:
Nyt sitten tuli haettua netistä "melkein laillisesti" siis, pari ekaa jaksoa season kakkoselta. Sanokaan viisaat missä mättää, kun millä tahansa playerillä, windows media playerilla, real playerilla yms kuuluu kyllä ääni, mutta kuva ei näy. Sama ongelma on vaivannut ylipäätään jo pidempään. Jotkut vanhat pätkät kyllä näkyvät komiasti. Ja ihan .avi -muotoisia.
Sulla ei ole pätkien tarvitsemia codeceja. Tiedosto voi olla vaikka minkä niminen ja päätteinen, sitä voi yrittää soittaa millä tahansa soittimella, mutta se mihin muotoon kuva ja ääni on koodattu ratkaisee - siis jos ei löydy vastaavia palikoita purkamaan sitä koodausta. Pistä googleen "free codecs" tms. ja lataa vaikka sellainen all-in-one paketti, niin jo pitäisi pelittää.

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Barnaby kirjoitti:
Sulla ei ole pätkien tarvitsemia codeceja. Tiedosto voi olla vaikka minkä niminen ja päätteinen, sitä voi yrittää soittaa millä tahansa soittimella, mutta se mihin muotoon kuva ja ääni on koodattu ratkaisee - siis jos ei löydy vastaavia palikoita purkamaan sitä koodausta. Pistä googleen "free codecs" tms. ja lataa vaikka sellainen all-in-one paketti, niin jo pitäisi pelittää.
Itse en kyllä noihin all-in-one-paketteihin koskis tai jos joku ois pakko valita niin sitten ffdshow, mutta siis kysytty codec on xvid.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Ted Raikas kirjoitti:
Tuo lääkäri-Jack on kyllä sarjan tylsin ja rasittavin hahmo. Toivottavasti kuolisi ja pian, rasittava pallinaama. Periamerikkalaista siirappia kyllä ne sen takaumat tosiaan ja koko tyyppi on muutenkin liian epätodellinen ja "suoraselkäinen" joka hiton käänteessä. True American Hero, indeed...

Noin muuten sarja on ollut viimejaksoissa ihan kohtuullista, kun mysteeriäkin on yritetty selvittää ja niin poispäin. Tänäänkin jäi ihan kiehtovaan kohtaan, pakkohan tätä on seurata, joskaan en nyt sanoisi, että tämä silti on niin huikea sarja, mitä jotkut hehkuttaa. Tulee sitä kuitenkin tuutista paskempaakin tavaraa kuin Lost, jos sille linjalle lähdetään.

Juu, Jack on aika periamerikkalainen menestyjä-patriootti-enikinäjuo-ajakännissäautoa-hakkaavaimoa-etc.-tyyppi. Kai nuo pakolliset vaan pitää aina ameriikkalaisessa sarjassa olla. Ja vielä, tuskin kuolee tuolta paikalta sarjasta, harmi sinänsä :D

Mutta, itse kun nyt 15. jaksoon 2. kautta olen katsonut, niin on kyllä pakko todeta, että ihan niin koukussa olen kun vaan voi olla. On tää kyllä parasta viihdettä mitä ehkä ikinä(?) nähnyt!

Donald_22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit
mice kirjoitti:
Sanokaan viisaat missä mättää, kun millä tahansa playerillä, windows media playerilla, real playerilla yms kuuluu kyllä ääni, mutta kuva ei näy. Sama ongelma on vaivannut ylipäätään jo pidempään. Jotkut vanhat pätkät kyllä näkyvät komiasti. Ja ihan .avi -muotoisia.
Käy imuroimassa VLC media player, pitäisi toimia.

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Juu, Jack on aika periamerikkalainen menestyjä-patriootti-enikinäjuo-ajakännissäautoa-hakkaavaimoa-etc.-tyyppi. Kai nuo pakolliset vaan pitää aina ameriikkalaisessa sarjassa olla. Ja vielä, tuskin kuolee tuolta paikalta sarjasta, harmi sinänsä :D
Hauskinta tuossahan on, että alunperin Jackin piti kuolla jo pilottijaksossa, mutta oli sitten niin hyvä jannu, että kohosikin päähenkilöksi.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
koukou kirjoitti:
Hauskinta tuossahan on, että alunperin Jackin piti kuolla jo pilottijaksossa, mutta oli sitten niin hyvä jannu, että kohosikin päähenkilöksi.

Olisi kuollut, perkele. Viime jaksossa tuli tosiaan elävästi mieleen Ted Stryker ja "Hei, me lennetään" (yksi maailmanhistorian parhaimmista elokuvista muuten) - ystävämme, täydellinen Jack murehtimassa flashbackeissä alkoholisti-isäänsä, voi taivahan jumala... Ehkä Twin Peaks ei lopulta vakuuttanut, mutta ei David Lynchiä voi ainakaan siirapista syyttää. Lost vaikuttaa kaupalliselta, taitavasti tehdyltä puhtaalta viihteeltä, ei juuri muulta.

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Ei kyllä oikein jaksa enää ymmärtää tuota hypetystä sarjan ympärillä. Alussa oli ihan ookoo, mutta koko ajan minusta huonompaan suuntaan. Kahdessa viime jaksossa sitten onkin juostu metsässä ja sitten on juostu vähän lisää metsässä ja tietysti se on kokonaan kuvattu se metsässä juokseminen. Kyllähän tällä tarinanan kerronnalla saadaan tästä vaikka 68 kautinen eepos kun vain jaksetaan olla uskollinen liian hitaille asioiden kehittymisille. Jos tuntiin saadaan yksi jojohyppely niin ei ole paljoa se ei.

Tosin voin tietysti odottaa ja jännittää kuka juoksee ensi viikolla metsässä......

Sunnuntai

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
mjr kirjoitti:
Lost vaikuttaa kaupalliselta, taitavasti tehdyltä puhtaalta viihteeltä, ei juuri muulta.

No sitähän tämän pitäisi nimenomaan ollakin? Makuasioita toki, mutta kyllä minä ainakin tätä jaksan katsoa, nääs kun tuntuu että kovin on vähissä nykyisin tämä ns. juonellisten sarjojen tarjonta telkkarissa - siis "ilmaisilla kanavilla". Minä en ainakaan ole pitkään aikaan seurannut kuin neljää "juonellista" - ja ne ovat just tämä Lost, MacGyver ja sitten C.S.I. Miami. Neljäskin vielä on, mutta en tiedä kehtaako sanoa. Tai miksen kehtaisi, luenhan minä Aku-Ankkaakin. Siis se neljäs on Smallville.

Ja itse aiheeseen mennäkseni, niin minä arvailen että se eilisessä jaksossa vahingossa viidakosta löytynyt omituinen "metallipinta" on ovi johonkin tunneliin. Tämä oli vain arvaus, eikä kenenkään jo ekan tuotantokauden nähneen tarvitse mitenkään tulla tätä tästä eteenpäin spoileroitsemaan, eihän hei eihän?

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Paitselo kirjoitti:
No sitähän tämän pitäisi nimenomaan ollakin?

No, jotenkin tuntuu siltä että joku Sopranos tai Six Feet Under menee pitemmälle kuin mitä puhdas viihdyttäminen edellyttäisi. Tulee oikeasti kompleksisia henkilökuvia eikä vain kliseisiä stereotyyppejä, eikä pysty mitenkään ennakoimaan kaikkia juonenkäänteitä. Totta kai Lost on hyvin tehty ja viihdyttävä, mutta ennakkojulkiisuudesta sai sen käsityksen että kysymys on jostain vielä enemmästä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Paitselo kirjoitti:
No sitähän tämän pitäisi nimenomaan ollakin? Makuasioita toki, mutta kyllä minä ainakin tätä jaksan katsoa, nääs kun tuntuu että kovin on vähissä nykyisin tämä ns. juonellisten sarjojen tarjonta telkkarissa - siis "ilmaisilla kanavilla". Minä en ainakaan ole pitkään aikaan seurannut kuin neljää "juonellista" - ja ne ovat just tämä Lost, MacGyver ja sitten C.S.I. Miami. Neljäskin vielä on, mutta en tiedä kehtaako sanoa. Tai miksen kehtaisi, luenhan minä Aku-Ankkaakin. Siis se neljäs on Smallville.

Niin en tiedä mitä tarkoitat sitten tuolla kutsumallasi "juonellisella" sarjalla. Noista esimerkeistäsihän ei sisällä kuin kaksi koko sarjan kestävän juonen. Lost ja Smallville. MacGyver ja C.S.I:t kaikki ovat aina yhden jakson erillisiä pätkiä, eikä niistä käytännössä muodostu minkäänlaista jatkumoa. Juuri sen kaltaisia sarjoja kun ei jaksa juuri pätkääkään katsoa. The Shield on siitä hyvä poliisisarja, koska siinä jokainen tuotantokausi käsittää oman pidemmän juonensa, eikä joka viikko olla taas nysväämässä jotain hikistä huorantappoa 147. kerran.

Tämä on yksi syy, miksi Lost on hyvä sarja, koska siinä seurataan yhden asiakokonaisuuden selviämistä (suom. missä vitussa ollaan, mistä saadaan ruokaa, kuka täällä meitä oikeen tappaa ja mitenhän helvetissä täältä pääsis pois), mutta toki se ei ole se asia mikä Lostista tekee niin helvetin hyvän vaan se, että käsikirjoittajilla on vaan mielikuvitus lentänyt ainakin juuri itselleni sopivalla tavalla (Ei olisi uskonut, että Aliaksen kirjoittajilta löytyisi tällainen ässä hihasta). Mielenkiinto pysyy sarjassa ehdottomasti, mutta on kyllä pakko sanoa, että se olisi hieman vaikeampaa jos tosiaan joutuisi yhden jakson katsomaan viikossa. Ei hermo kestäis :D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
mjr kirjoitti:
Totta kai Lost on hyvin tehty ja viihdyttävä, mutta ennakkojulkiisuudesta sai sen käsityksen että kysymys on jostain vielä enemmästä.

Niin tää on kai niin mielipidekysymys. Henk. koht. Lost pesee Six Feet Underin ihan 10-0 ja ehkä ei ihan niin kovasti Sopranosia, mutta pesee kuitenkin, koska kyse on jostain enemmästä :D En tiä, kuten sanoin mielipidejuttuja, mutta on kyllä saanut, sitten The Shieldin ekan tuotantokauden, tämänkin jätkän ihan kympillä kyyläämään jotain sarjaa ihan herkeämättä (eka tuotantokausi meni about 3 päivässä). :)

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Mielenkiinto pysyy sarjassa ehdottomasti, mutta on kyllä pakko sanoa, että se olisi hieman vaikeampaa jos tosiaan joutuisi yhden jakson katsomaan viikossa. Ei hermo kestäis :D

Minua jotenkin hämää tämä Lost-fanien yleinen höpinä siitä, ettei hermo kestäisi viikon välein katsoa. On sitä eletty ennekin ja katsottu tv:tä jakso per viikko.

Olen ennenkin sanonut, että Lostin iso tarina on sinänsä ihan vetävä, mutta ei sekään ole erikoinen tai vallankumouksellinen. Eli suomeksi sanottuna menin lankaan, kun odotin jotain erikoista. Ei tullut, vaan perus-TV:tä.

Suurimpana ongelmana pidän sarjan tyhjäkäyntiä. Yksittäiset jaksot eivät toimi kovin hyvin. En tarkoita sitä, että kaikki pitäisi paljastaa heti, tai että olisin kärsimätön. Mielestäni yksittäiset jaksot vain ovat heikkoja. Kun nyt verrataan vaikka Shieldiin, jossa myös on iso tarina, joka on kestänyt jo useamman kauden verran, niin Lost häviää nimenomaan yksittäisten jaksojen heikkouden takia. Shieldissä joka jaksossa on jotain eteenpäin vievää tai ajatuksia herättävää, Lost pystyy vain cliffhangereihin, jotka taas ovat wanhaa amerikkalaista viikonloppujen aamujen seikkailusarjoissa nähtyjä virityksiä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
hannes_ko kirjoitti:
Minua jotenkin hämää tämä Lost-fanien yleinen höpinä siitä, ettei hermo kestäisi viikon välein katsoa. On sitä eletty ennekin ja katsottu tv:tä jakso per viikko.
Tai ennemminkin kertonee ehkä sarjan heikkoudesta, jos se ei pysy kiinnostavana muuten kuin tiiviinä putkeen katseltuna. Sehän ei jotain äärimmäisi poikkeuksia lukuunottamatta ole tyypillinen tapa katsella TV-sarjoja laisinkaan.

Toki muistan, että männävuosina kun Twin Peaks tuli televiissorista uusintana ja yksi jakso joka arki-ilta, niin se teki sarjasta jokseenkin tiivistunnelmaisen, normaalia enemmän vieläpä. Sama voisi jossain määrin toimia Lostin kohdallakin, mutta sarjoinahan nuo kaksi ovat valovuosien päässä. Twin Peaks tietysti edellä, sanomattakin selvää.

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin satunnaisesti sarjaa seuranneena pitänee myöntää, että en yksinkertaisesti tajua mistä tämä suuri touhutus Lostin ympärillä on alkanut tai pikemminkin miksi se jatkuu edelleen. On jotenkin vaikea ymmärtää, miksi tämä sarja olisi niin erityisen ihmeellinen tai koukuttava.

Jo sarjan alkuasetelma on ärsyttävä. Miten muka on, ettei nykyaikana pudonnutta lentokonetta löydetä? Onkohan tälle annettu jotain järkeenkäypää selitystä? Yleisestikin olen sitä mieltä, että sarjan henkilöhahmot eivät ole mitenkään erityisen mielenkiintoisia ja sympaattisia. Lostin tapahtumapaikkakin on jo tavallaan vanha juttu - eikö nämä autiosaari- tarinat ole jo nähty? Ainoa hiemankin kiinnostava asia on eri henkilöiden taustoista kertovat flashbackit, mutta heti kun kuva palaa takaisin saarelle, kiinnostus lopahtaa.

Itse asiassa jotenkin ymmärtäisin sarjan idean, jos tämä autiosaariseikkailu kestäisi vain yhden tuotantokauden. Mutta että ainakin 3? Huh. Luulisi jo aiheiden loppuvan, sillä nytkin sarja laahaa jo niin hitaasti eteenpäin. Luulisin, että itse sarjan tekijätkään eivät vielä tiedä miten sarja päättyy tai miltä suuri kokonaisuus lopulta näyttää. Oma veikkaukseni on se, että kaikki sarjan henkilöt ovat jo oikeasti kuolleet siinä lentokoneturmassa, saari on vain jonkinlainen kuolemanjälkeinen paikka ja "everything, that happens, happens for a reason" eli siksi he ovat yhdessä siellä, että kaikkien menneisyys kietoutuu jollain kierolla tavalla yhteen.

ace

Jäsen
Knightrider kirjoitti:
Jo sarjan alkuasetelma on ärsyttävä. Miten muka on, ettei nykyaikana pudonnutta lentokonetta löydetä? Onkohan tälle annettu jotain järkeenkäypää selitystä? Yleisestikin olen sitä mieltä, että sarjan henkilöhahmot eivät ole mitenkään erityisen mielenkiintoisia ja sympaattisia.

Niin, tuosta alkuasetelmasta on täälläkin jo keskusteltu. Eiköhän niitä reality sarjoja ole nähty jo tarpeeksi joten Lost on loistava poikkeus niihin ja muihinkin tavanomaisiin tv-sarjoihin.

John Locke ainakin minun mielestäni on todella kiinnostava hahmo. Äijästä ei pääse selville onko lintu vai kala. Sawyer on myös omalla tavallaan kiinnostava, koska on niin ärsyttävä. Itse en ainakaan kaipaa tähän enkä välttämättä muihinkaan sarjoihin yhtään sympaattista hahmoa.

Katselin tänään toisen tuotantokauden 17. jakson ja se kyllä ylitti kaikki jaksot jännittävyydessään ja yllätyksellisyydessään. Todella kuuminta hottia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy