Onko mitään järkeä maksaa sellaisesta, jonka saa kätevämmin ilmaiseksi? Siitä vaan torrenttisivustolle ja jaksot lataukseen.
Oletko kuullut että se on vastoin lakia?
Onko mitään järkeä maksaa sellaisesta, jonka saa kätevämmin ilmaiseksi? Siitä vaan torrenttisivustolle ja jaksot lataukseen.
Itseltä ainakin loppuu mielenkiinto, mikäli jaksojen julkaisussa alkaa ilmetä tällaista viivettä. Tuleehan se kohta tv:stäkin.
Pitääpä jatkossa varoa tätä "vertaisverkkoihin yllyttämistä"Suosittelemme tässä kohtaa kaikkia käyttäjiä muistamaan sääntöpykälä §13. Jos ette muista/tiedä em. pykälän sisältöä, suosittelemme vahvasti että käytte kertaamassa säännöt
http://keskustelu.jatkoaika.com/saannot.html
Kannattaa muistaa että kerran Jatkoajan palvelimelta dellattuja kirjoitusoikeuksia on turha hakea vertaisverkoista.
Terveisin Moderaattorit
Ilmeisesti valitukset Nelosen suuntaan auttoivat, sillä jo tänään päivällä oli 3. jakso saatavilla netti-tv:ssä. Äsken tuli katsastettua. Ei siitä enempää, jos kerran Nelosen tv-tahtiin mennään kuitenkin täällä.
Jaahas, eli ilmeisesti vikaa pitää etsiä omasta koneesta. Edelliset jaksot ovat näkyneet hyvin ja testilähetykset näkyvät täydellisesti, mutta jostain syystä tämä eilen ilmestynyt jakso jämähtää siinä kohtaa kuin Locke ilmestyy ensimmäisen kerran ruutuun. Sen jälkeen ei tule kuin äänet. Kelaamalla pääsee seuraavaan paikkaan, mutta sitten homma muuttuu diaesitykseksi, jossa kuvat vaihtuvat satunnaisin ajoin.
Perseen suti.
Täällä on sitten sun koneelles identtinen kaksonen. Sama ongelma nimittäin täällä. Ennen toiminu ihan moitteetta kaikin puolin. Mitään asetuksia en myöskään oo sörkkiny ja ois tarjolla lähinnä still kuvilla höystettyä Lostia.
Paljonko tätä sarjaa on näytetty Suomessa? Itse olen katsonut 5 tuotantokautta ja kysyisin kannattaako minun katsoa 6 tuotantokaudesta jaksoa 00 - Final Chapter ennen jaksoa 01 - LAX jaksoa vai ei.
Kiitos!