Ice Hockey kirjoitti:Naurettavinta on just tollaset, ketkä ensimmäisen jakson jälkeen tuomitsee koko sarjan.
Toisaalta kyllä minun mielestä sarjaan on kyettävä luomaan tunnelma mikä kiinnostaa katsojia jo ensimmäisestä jaksosta lähtien, en minä ainakaan viitsi tuhlata "kallista" aikaa siihen, että katsoisin useamman osan jotain hypetettyä sarjaa - jos sarja ei kiinnosta tai siinä ei ole mieleen syöpyviä seikkoja ensimmäisestä jaksosta lähtien ei sarja minun mielestä täytä sille asetettuja vaatimuksia.
Tein nyt poikkeuksen ja katsoin pitkästä aikaa jonkin tv-sarjan ensimmäisen jakson ja täytyy tunnustaa, että hypetykseen nähden sarjan taso oli lievästi ilmaistuna pettymys. Viimeisin sarja jota olen katsonut oli BOB ja tätä ei voi verrata millään muotoa siihen, niin eri planeetoilla kyseiset sarjat ovat vaikka BOBkaan ei kaikella tapaa mikään täydellinen sarja ollut.
Muutenkaan en jaksa kiinnostua mistään ikuisuussarjoista jotka jatkuvat tuotantokaudesta toiseen, sarjalla on oltava ydin ja juoni jolla on alku ja loppu ja kun tullaan loppuun niin sarja päättyy eikä enää jatketa sitä millään keinotekoisilla tempuilla uusien tuotantokausien myötä. Jotkin poliisisarjat ovat toimiva poikkeus koska niissä usein yksittäiset jaksot ovat omia erillisiä kokonaisuuksia ja lopulta kovinkaan paljoa ei menetä vaikka jättää jonkin jakson katsomatta.
Edellinen vain omana mielipiteenäni, katsoin Lost'ia yhden jakson mutta tuskin tulen katsomaan enää toista.
vlad.