Tosin KHL-joukkueiden koneet ovat aikamoista luksusluokkaa, kuten Kai Suikkanenkin totesi: "Koneet, joilla lensimme silloin (Suikkasen Jaroslavin komennolla) olivat aivan ensiluokkaisia. En ole niin hienoilla koneilla koskaan aiemmin lentänyt."
Kuten totesin jo aikaisemminkin, niin sillä, että koneet ovat ulkoa/sisältä hienoja/ensiluokkaisia ei vielä pysytä metriäkään ilmassa. Harvemmin tekninenvika näkyy ulospäin tai sitten onkin jo hieman isompi vika kyseessä. Ongelmanahan tuolla on lähinnä tuo huoltojen jatkuva laiminlyönti.
Yksikään KHL-seura ei tietääkseni (eikä nopealla googletuksella) omista omaa konetta, vaan käyttävät vuokra palveluita. Tällöin tietenkin huoltojen tekeminen on muiden vastuulla ja käytännössä pitää vain uskoa/luottaa siihen, että ne on tehty.