Joo, vaikea sanoa, onko tieto paikkansa pitävä vai ei, mutta jos spekuloidaan sillä, kuka/ketkä lähtisivät Barryn tieltä Finnanin lisäksi, niin nuo sivuthan mainitsivat 5 pelaajaa. Tai tieltä ja tieltä, mutta siis kenestä voi saada rahaa...
Jos käydään läpi nimi nimeltä nämä viisi, niin:
Alonso - Kieltämättä keskikentän keskustaan olisi Barryn saapumisen jälkeen tunkua, joten jonkun olisi silloin hyvä poistua. Olkoon se sitten Alonso, etenkin kun ilmeisesti hänestä saisi hyvät rahat.
Arbeloa - Ei missään nimessä! Ei ainakaan, jos Finnankin lähtee. Ehkä paras laitapakki Poolilla tällä hetkellä. Tietysti, jos itse haluaa lähteä, niin silloin on luonnollisesti kaveri päästettävä pois.
Benayoun - Miksei voisi pistää lihoiksi, kun ei kuitenkaan ole ykkösnyrkin miehiä ainakaan minun listoissani. Antaa mennä vaan.
Pennant - Ei ei ja ei! Mielestäni on erittäin hyvä ja nopea laituri, joka ei ole saanut riittävästi peliaikaa Poolissa. Tosin ongelma muodostuu nyt siitä, että ilmeisesti Benitez peluuttaa oikealla mieluummin Kuytia, Keanea tai Gerrardia kuin Pennantia. Näin ollen on ymmärrän Pennantin myynnin, mutta itse myisin ennemmin vaikka Kuytin.
Voronin - Pudonnut hyökkääjärankingissa niin vahvasti penkille, että ilmeisesti olisi viisainta myydä Voro, vaikka pelaajana Vorosta pidänkin. Kuitenkin on viisaampaa antaa jämäminuutteja huippulupaaville Nemethille ja Pachecolle kuin Vorolle, joten ehkä on viisainta päästää Voro menemään.
Eli ymmärrän kaikkien muiden myynnin paitsi Arbeloan, jonka senkin siinä tapauksessa, että kaveri haluaa itse pakata kamansa. Jos pitää valita kaksi pelaajaa, jotka mieluiten myisin näistä viidestä, niin ne ovat Benayoun ja Alonso.