Crouch siis Portsmouthiin 11 miljoonan punnan siirtosummalla.
Benitez on melkoinen velho jos saa hankittua EM-kisojen parhaan hyökkääjäkaksikon vielä samaan seurajoukkueeseen.
Ihan hyvän hinnan Benitez Piitteristä sai, voittoakin taisi tulla 3 miljoonaa. Kyllähän Peter olisi hyvä rotaatiopelaaja, mutta väkisin on ketään turha pidellä, varsinkin kun hinta on kohdallaan. Kaikkiaan hyvä kauppa jokaiselle osapuolelle.
David Villa on mun mielestä osastoa "In your Dreams". Ennen EM-skaboja olisi ehkä voinut olla mahdollinen, mutta ei enää. Ja mun mielestä Liverpoolin ei tässä tilanteessa edes kannata käyttää koko siirtobudjettia kärkipelaajaan, kun pahimmat puutteet rosterissa ovat aivan jossain muualla.
Gareth Barrystä en oikein ole mitään mieltä. Vähän on monipuolisempi kuin Alonso, mutta en todellakaan ole vakuuttunut, että onko parempi. Ainakaan keskikentän keskellä pelaamassa. Mutta eiköhän Rafa ole Barryä hankkimassa lähinnä vasempaan laitaan. Oikeaan hintaan varmasti erinomainen pelaaja, mutta kyllä 18 miljoonaa puntaa on aika paljon. Jotenkin on sellanen olo, että jos Alonso vaihtuu Barryyn, että vaihdetaan muna munaan.
Mutta siitä täytyy olla huolissaan, että kunnon laitureista ei edes liiku mitään huhuja. Siellä ne suurimmat ongelmakohdat tällä hetkellä ovat. Laitapuolustustakin kun on nyt vahvistettu, niin kaikki tarmo pitäisi keskittää uusien laitureiden hankintaan.
Jotain kyllä kertoo tilanteesta sekin, että viime päivien suurimpia Liverpool uutia on se, että annetaan junnuille mahdollisuus pre-seasonilla. Itse asiassahan ei ole mitään vikaa, mutta kyllä se jotain kertoo Liverpoolin mahdista tällä hetkellä siirtomarkkinoilla. Sehän olisi tietenkin kaikkein hienointa, että joku junnuista todella breikkaisi ensi kaudella pelaavaan ykkösmiehistöön.
Kauden alkuun on reilu 5 viikkoa, eiköhän siellä joku rotaatiopelaaja vielä rosteriin ilmesty.
StevieY