punasydän kirjoitti:Onpas kova melu yhdestä Vopatista. Itse näen kaverin tällä hetkellä mieluummin Ilmalassa, kuin meillä. Mitään Vopia vastaan ei ole, mutta HIFK ei juuri nyt vaan tarvitse sitä, mitä Vopat tarjoaa. Vopi oli parhaimmillaan hyvä, mutta mitä hän olisi meille tuonut? Kolmos-nelosketjun jätkä, joita meillä on mielestäni parempia: Salonen, Hirso, Turre, Luigi, Tobbari, Porthen, Jouhkimainen ja kun Laakkonen tulee takaisin, Petrell. Kenet hän olisi hintalaatu suhteella syrjäyttänyt? Ei noista ketään, se on varma. Toiseksi: Olisi vienyt ulkomaalaispaikan, jolle on parempaakin käyttöä, jos ylipäätänsä saadaan enää vapaata ulkkaripaikkaa. Vopat vaan on yksinkertaisesti liian kallis taitoihinsa nähden ja HIFK:sta ei ikävä kyllä olisi roolia löytynyt. Ikävä kyllä. Mieluummin Murphy, kuin Vopat.
En tarkoittanut haukkua Vopia taikka muutenkaan hänen tyylisiään pelaajia: He ovat juuri minun mieleeni, mutta Shedden saisi vaikka Nicce Hedbergistä väännettyä fyysisen pelaajan!
Noh noh, eipäs kiroilla ja lausuta Hedbergin nimeä turhaan enää näissä ympyröissä. Sen verran karvat nousee pystyyn kun muistelee kaverin suorituksia.. ja Alpon vastuun anto vielä miehelle.. ei herran jumala..
Jos aletaan miettiä että kyllä se yksi ulkomaalaiskiintiö-paikka.. jos White vaihdetaan ja vielä hankittaisiin uusi kaveri lisää.. mutta enemmän ehkä pakki-osasto huutaisi apua kanssa.. itse tekisin vedon niin että Whiten tilalle uusi tsekki-sentteri..
Mutta kyllä sieltä varmaan on Penalla joku muu kala jo kohta katiskassa luulen minä.. jänskää.. mitäköhän sieltä Pena-Pukki tuo jouluksi..
Viimeksi muokattu: