Joulutauon jälkeen pelattavista ainakin kolmesta ensimmäisestä pelistä puuttuu sekä Teemu Laakso, että Bumba Seppänen. Tämä siis meinaa sitä, että otteluihin jouduttaisiin lähtemään seitsemällä pakilla. Eilisen päivän tapahtumien jälkeen myöskin pelaajistossa varmaankin herättää tunteita 28.12. pelattava ottelu, joten odotettavissa saattaa olla pelikieltojakin. Joten jos uutta verta pakistoon ei ala kuulumaan alkaa rivistö olemaan aika kapea siltä osin. Sitä yhtä perusluutaa puolustus mielestäni vieläkin huutaa vaikka pelit ovat sujuneetkin. Vaihtoehdot ovat varmasti vähissä (rahatilanne huomioon ottaen) ja kilpavarusteluun esim. Korhosesta ei mielestäni kannattaisi lähteä. Itse en kyseisestä kaukalopalloilijasta oikein diggaile ja uskon/toivon, että Hank palaa vanhalle tasolleen, jolloin kiekollinen osaaminen pakistossa on ihan hanskassa. Jälleen kerran, mitenköhän se Haakana sopisi rosteriin? Ei tietääkseni ole mihinkään sopimusta vielä kirjoittanut...
Todella apeat fiilikset Rompon narriksi kääntymisen takia vieläkin. Näin ne tunteet jotain henkilöä kohtaan voivat hetkessä vaihtua. Ennen sankari ja the Man, nyt pelkkä petturi ja pelle. Katolleen vaan....
Itsekin tunnen myötätuntoa tant gredulinia kohtaan, mutta josko Kuvernöörimme kuitenkin muistaisi sinuakin näin joulun alla. Joululahjatoiveisiin voisit vaikka kirjoittaa tämän herran nimen, joka on huomattavasti kovempi ja ennenkaikkea tehokkaampi kuin tuuliviiri #38.
http://www.hc-slavia.cz/hrac.asp?ID=128
Siinä ainakin sivulle kirjoittaneen joululahjatoive nro 1. Ja tiedän, menee samaan kategoriaan, kuin esim. Bednar, eli tuskin tulee/saadaan, mutta tässä kuitenkin herra ketä aikanaan ajattelin (enkä varmasti ollut ainoa) Vopin stuntiksi. Ja olisihan se nyt aikakin jo kaverin pukea petopaita päälleensä, kun koko vuosituhannen on näissä IFK:n ketjuissa ja fanien toiveissa pyörinyt.
Olen muuten ajatellut lähettää sekä Matti Virmaselle, että Roman Vopatille joulukortin, kiitokseksi siitä, että tarjoavat minulle syntymäpäiväni (28.12.) kunniaksi viime vuosien suurimman suosikkini taas SM-liiga kaukaloissa, ja tällä kertaa vieläpä narripaidassa. Ranteet auki...