Lisää miehiä?

  • 665 319
  • 2 731
Tila
Viestiketju on suljettu.

rsalven

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool ja Canadiens
Redisti kirjoitti:
Riipaisevaa, niin riipaisevaa.

Olisikohan kuitenkin niin, että edelleenkään Romppua ei rosteriin kovinkaan moni olisi mielellään ottanut? Se hyöty? Itselleni Vopatin paluu Tsekkeihin sopi keväällä vallan mainiosti, mutta että nyt paluu Stadiin ja sitten suippoleukoihin! Yyyh. Sitä vaan ei ikinä haluaisi joutua katsomaan vanhaa suosikkiaan vihulaisen joukoissa. Ei, vaikka olisikin jo seitsemättä aivotärähdystä ja kahdeksatta proteesia kehittämässä.

Jos naapurissa panikoidaan, niin mitä se tänne meille kuuluu?

-In Doug we trust-

olen samma mieltä! Fiilis on sentään huono... diggasin Vopi paljon mutta mun mielestä joku bednar/kohn tyylinen pelaja olisi parempi. Toivottavasti rahaa on

p.s: Why change a winning concept?
 

Freadrich#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
kovanluokan nyrkinkäyttäjät
Jake74 kirjoitti:
Katsokaa vaikka IFK:n jäädytettyjä paitoja. Missä on ne tappelijat? Siellä on ensimmäisten joukossa Matti Murto, joka tunnettiin jääkenttien herrasmiehenä, mutta loppuun asti taistelevana stadin kundina. Tuntuu, että joillekin jääkiekossa tappelut on itsetarkoitus?

Minua ei hirveästi satu kiinnostamaan Lady Byng Trophyn arvoiset pelaajat, niitä soisi näkevän enemmänkin naapurijoukkueessamme. Mielummin näkisin pelaajien paidat tappelun jäljiltä repeytyneinä jään pinnassa kun katossa,harvemman tappelijan paita roikkuu rapakon takanakaan katossa. On toki ihan hienoa että kiekollista taitoakin löytyy, mutta itselleni ainakin kiekko on sivuseikka jääkiekossa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jake74 kirjoitti:
Hyvin pitkälle samaa mieltä. Nythän IFK juuri näyttää siltä, miltä sen on haluttu näyttävän kauan aikaa. Taisteleva, fyysinen ja taitava joukkue. Itse miellän kuitenkin tämän fyysisyyden pitkälti taklauspeliksi en niinkään onnettomiksi nyrkkihipoiksi, niin kuin ne SM-liigassa yleensä ovat.

Nimenomaan tällainen on kerrankin tämän hetken IFK. Taisteleva ja sitä kautta fyysinen joukkue. Jaksetaan taklata viimeiseen minuuttiin asti ja sitä näkee lähes jokaiselta pelaajalta. Joukkue pelaa joukkueena, eikä ryhmänä tähtiä. Tapella meiltä osaa monikin, mutta ilmeisesti se ei riitä, vaan pitää olla uudenlainen roolitus pelotteena. Toki on kiva nähdä, että louskuttajista otetaan mittaa, mutta kyllä mua ois eilen syönyt, jos Nickertonin kanssa olisi lähdetty tappelemaan ja sen vuoksi olisi mennyt sitten käsistä myös ottelun voitto. Selkeässä 3-0 tilanteessa senkka olisi kannattanut nenästä kaivaakin, lisää showta maksaville katsojille.

EDIT: Mixu, nimenomaan. Kyllähän nimen Vopat ilmestyminen tekstitv:lle sanan Jokerit yhteydessä oli pettymys, mutta parin tunnin mietinnän jälkeen tuntuu aika hyvältä ja järkevältä, ettei tullut meille.

Fread: Silloin kannattaa varmaankin seurata NHL:ää tai siitä alempia pohjois-amerikan liigoja, SM-liigassa tappelut ovat niin vähissä, koska tämä kuitenkin on pääsääntöisesti jääkiekkosarja, ei showpainisarja.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tant gredulin kirjoitti:
En tiedä - mikä :)
Kauden alussa minä uskoin Sheddeniin kuin kiveen ja uskon yhä. Elän siinä toivossa, että kyseessä ei ole emämoka, vaan linjanveto Sheddeniltä. Kunhan tässä nyt hengittelen paperipussiin, syvään ja rauhallisesti, niin uskon selviäväni tästäkin hengissä.
En välitä höytäsen pöläystä Hyvösestä, Santalasta, tai Nortonista. Tämä nimenomainen siirto nyt vain osui ja upposi.
Jatkakaa.

Niin, kyllä minä ymmärrän surusi Tantta. Mutta tästä pitää päästä yli, joten ryhdistäydy hyvä nainen. Kuten Curre asian ilmaisi: "Aurinko nousee huomennakin.".
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
mixu kirjoitti:
Kyllä jonkinlainen turva pitäisi löytyä sillä muuten voidaan nähdä mitä sikailua tahansa vastustajalta keväällä eikä Hifkin rosteri kestä yhtään turhaa loukkaantumista.

Täysin samaa mieltä mixun kanssa. Playoffeissa peli ja otteet kovenevat entisestään ja on selvää, että jengin taitavimpia kavereita esim. Salmelainen ja Laakkonen tullaan ajelemaan täysin surutta. Joten Heleniusta vaan penkille kiitos, rauhoittaisi kummallisesti oloa Playoffeja ajatellen. Tai käy kuka tahansa muukin kilipää, mutta kyllä HIFK on tällä hetkellä aika pitkälti yhtä erittäin kovaa ja tarvittaessa nyrkkejä heiluttavaa pelaajaa vailla.

Sinänsä mielestäni hyökkäyskalusto alkaa näyttää valmiilta varsinkin Laakkosen paluun jälkeen ja puolustuskin näyttää hoitavan hommansa kohtuu hyvin, eli tarvitaanko sinänsä pelillisiä vahvistuksia? Näyttää siltä, että harmonia ja henki HIFK:ssa on tällä hetkellä erinomainen (tässä epäonnistuttiin surkeasti esim. viime kaudella). Joku tuossa ylempänä totesikin hyvin: ei siirtoja vain siirtojen vuoksi, vaan esim. Whiten vaihtaminen on järkeenkäypää vain ja ainoastaan, jos tilalle saadaan astetta parempi ja varma playoff-suorittaja. Runkosarjamiehet ovat asia erikseen. Kuka tällaisen aukon täyttää, Jan Benda, Jan Bednar, Jan Caloun, Jeesus?

Itse tyytyisin kahteen hankintaan puolustuspäähän:
- Jari Korhonen
- Sami Helenius
Hyökkäys ei mielestäni välttämättä tarvitse uusia vahvistuksia välttämättä ja pitää ottaa huomioon, että meillä on penkin takana loistava roolittaja ja erinomaisesti peliä lukeva kanukki Doug Shedden. Playoffien aikana muutama pelaaja nostaa yleensä aina tasoaan pykälän parin verran ja mestarijoukkueessa nämä kaverit ovat yleensä niitä, jotka runkosarjassa vain hoitavat ns. tasaisen suorittamisen tehtävät. Tällaista tasonnostoa odotan keväällä mm. Häppölältä ja Saloselta, vaikka he eivät olekaan huonosti pelanneet.
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Rebel kirjoitti:
Toki on kiva nähdä, että louskuttajista otetaan mittaa, mutta kyllä mua ois eilen syönyt, jos Nickertonin kanssa olisi lähdetty tappelemaan ja sen vuoksi olisi mennyt sitten käsistä myös ottelun voitto.
Niin tai sitten ottelu olisi päättynyt entistä selkeemmin numeroin IFK:lle.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Freadrich#43 kirjoitti:
Minua ei hirveästi satu kiinnostamaan Lady Byng Trophyn arvoiset pelaajat, niitä soisi näkevän enemmänkin naapurijoukkueessamme. Mielummin näkisin pelaajien paidat tappelun jäljiltä repeytyneinä jään pinnassa kun katossa,harvemman tappelijan paita roikkuu rapakon takanakaan katossa. On toki ihan hienoa että kiekollista taitoakin löytyy, mutta itselleni ainakin kiekko on sivuseikka jääkiekossa.

Kannattaisiko alkaa seuraamaan jotain muuta lajia sitten kuin jääkiekkoa? Ei ole mitään naurettavampaa kuin aikuiset miehet jotka hakkaavat toisiaan! Tai mene koulukuraattorin juttusille jos väkivalta kiehtoo noin helvetisti!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jake74 kirjoitti:
Itselläni on sellainen kuva, ettei esim. Brewerin jengissä juurikaan tapeltu. Tai 70-luvun tai 80-luvun alun IFK-joukkueissa. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Voihan se olla, että aika on jo ajanut minun ikäiseni kannattajan ohi, ja sukupolven muutos on käynnissä. Oletan, että 74 on syntymävuosi?

Joukkue oli suurelta osin kova ja taitava. Joskus sanojensa tehosteeksi joutui leipomaan jotakuta käkättimeen, ja sitä harrasti useampikin herra. Hexin paita katossa kertonee kohtuullisen hyvin minkälainen yhdistelmä kovuutta ja taitoa oli kyseessä, ja oppi tuli suoraan mestarilta. Brewerin itsensä ei tarvinnut kuin katsoa vastustajaa, niin tämä menetti sekä kiekon että rakkonsa hallinnan. Ja myönnän siekailematta, että ensimmäisessä näkemässäni IFK-ottelussa oli huikea tappelu, jonka johdosta istun katsomossa yhä edelleen.
 

Freadrich#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
kovanluokan nyrkinkäyttäjät
Kyynikko kirjoitti:
Kannattaisiko alkaa seuraamaan jotain muuta lajia sitten kuin jääkiekkoa? Ei ole mitään naurettavampaa kuin aikuiset miehet jotka hakkaavat toisiaan! Tai mene koulukuraattorin juttusille jos väkivalta kiehtoo noin helvetisti!

Menee nyt pahasti ohi topicin mutta pakko vastata:Olen kiinnostunut seuraamaan nimenomaan jääkiekkotappeluita, joka on täysin eri asia kuin esimerkiksi nyrkkeily. Kaukalon ulkopuolinen väkivalta ei kiinnosta, sitäpaitsi koulujeni lopettamisesta on jo monta vuotta.
 

JJ IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland
Itseänikin huolettaa nimenomaan se, että meillä ei ole todellista pelotetta rauhoittamaan tilannetta, jos jotain tapahtuisi meidän taitopelaajille (Hauhtonen, Salmelainen, Salonen, Laakkonen). Turha heittää siinä tilanteessa Lostedtia "kouluttamaan", koska puolilla joukkueista on jo kovemmat kaverit, jotka pyyhkii Lostedtilla jäätä kun haluavat. Mielestäni Helenius olisi loistava kaappaus loppukaudeksi, etenkin siinä tapauksessa jos Play-Offeissa narrit alkaisivatkin pelata, sillä he pystyvät tällä hetkellä dominoimaan fyysisyydellään nimeomaan henkisellä tasolla. Helenius voisi tasoittaa tilannetta kummasti.
 

VMJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Real Madrid
Onko Haakana, Korhonen ja Krykov tehnyt jo sopimukset jonkun joukkueen kanssa vai ovatko vielä ilman sopimusta? Pena vois palkata vaikka kaikki 3 HIFK:n. Harmi että Vopat meni narreihin, mut ei narrit yhellä Vopatilla nouse.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bismarck kirjoitti:
Niin, kyllä minä ymmärrän surusi Tantta. Mutta tästä pitää päästä yli, joten ryhdistäydy hyvä nainen. Kuten Curre asian ilmaisi: "Aurinko nousee huomennakin.".

Kiitos. Sniff. Yritän ryhdistäytyä. Minua saattaisi lohduttaa esimerkiksi Nikos Tselios tammikuussa - vai koska se siirtoaika päättyykään?
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
JJ IFK kirjoitti:
Itseänikin huolettaa nimenomaan se, että meillä ei ole todellista pelotetta rauhoittamaan tilannetta, jos jotain tapahtuisi meidän taitopelaajille (Hauhtonen, Salmelainen, Salonen, Laakkonen). Turha heittää siinä tilanteessa Lostedtia "kouluttamaan", koska puolilla joukkueista on jo kovemmat kaverit, jotka pyyhkii Lostedtilla jäätä kun haluavat.

Miksi se on turhaa? Siis neppariin voi tulla, niin tulee monella kovallakin tappelijalla, vrt. Vopat vs. Helenius. Kouluttaminen kuitenkin tarkoittaa samalla myös sitä, että arvoisat kouluttajat seuraavat lopun ottelusta ja yleensä lisääkin katsomon puolelta. Tottakai siitä pääsee sitten paukuttelemaan henkseleitään Jatkoajassa naapurille, että mepäs voitettiin tappelu, eikä peräännytty ja saa matsissa viihdettä ja pääsee huutamaan kurkku suorana hallissa. Siinäpä se. Seuraavalla viikolla kukaan ei muista kuin voittajia.

Toki pidän itsekin tunteiden kohoamista matseissa, koska olen kuitenkin peleissä hyvin paljon tunteella mukana ja tappelut ja taklaukset ja maalit sitä tunnelmaa aina kohottavat.
 

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
VMJ kirjoitti:
Harmi että Vopat meni narreihin, mut ei narrit yhellä Vopatilla nouse.

Ainut mikä tähän tilanteeseen voi tuoda helpotusta on, että Jokerit kusee loppukaudenkin.

Helenius pitäisi saada NYT joukkueeseen, mutta miten on eilisen loukkaantumisen laita? Masa kouluttaa Penaa tällä hetkellä aika lailla. HEREILLÄ!
 

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rebel kirjoitti:
Tapella meiltä osaa monikin, mutta ilmeisesti se ei riitä, vaan pitää olla uudenlainen roolitus pelotteena.

Osaako?

Itse en löydä tämän hetkisestä ryhmästä kuin Schnabelin, Saarisen, Paten sekä Murphyn, jotka tätä alaa taitavat. Ja heistä ei kenestäkään ole suojelemaan meidän tähtiä. Heistä tosin kaikilla muilla paitsi Lostedtilla on muita taitoja ja apuja, jotka auttavat joukkuetta. Murphyn tehojen löytymiseen henk. koht. uskon. Vopatissa olisi ollut myös plussaa, että hän on jo hankkinut SM-liigassa tietynlaisen kunnioituksen kentällä, toki en väitä etteikö sellaista pystyisi muutamalla nyrkkihipalla uusikin mies hankkimaan.

Itse en ole näiden järjestettyjen/sovittujen tappeluiden kannalla (vrt. Helge vs. Pasi viime kaudella), mutta kyllä jengissä pitää olla sellaisia kavereita, jotka tarvittaessa ojentavat juuri esim. Nortonia tai Nickersonia tai vastaavasti muistuttavat esimerkiksi Valtosen pelleä kun ryntäily alkaa käymään liialliseksi. Pahasti homma näyttää jäävän tällä hetkellä vain suunsoiton puolelle.

Suomalaisia hanskaajia ei hirveästi ole, tai ainakaan sellaisia, jotka toisivat lisäarvoa verrattuna nykyisiin jätkiin. Helgestä en niin välitä, tulee vähän sama fiilis kuin esim. joku Roman Vopat vetäisi narripaidan ylleen. Mites Nielikäinen? Eilen ei ainakaan vakuuttanut millään saralla. Ei taida oikeen enää hanskauksistakaan innostua. Mäkkäri? Miten menee Ruotsissa? Taitaa vaan Tonikin olla vähän menneen talven lumia tällä saralla? Mikko Kuparinen? Ei taida rahkeet riittää?

Ässä hihasta, Pena! Puhu nyt sille IPikkaraiselle, että tulee takaisin. Oiskohan Ilkasta hanskaajaksi liigaan Amerikan vuosien jälkeen? Pelillinen puoli ainakin kunnossa ja sopisi varmasti Sheddenin kuvioihin.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mixu kirjoitti:
Kyllä jonkinlainen turva pitäisi löytyä sillä muuten voidaan nähdä mitä sikailua tahansa vastustajalta keväällä eikä Hifkin rosteri kestä yhtään turhaa loukkaantumista.

Täysin samaa mieltä. Jos pelaamme fyysisesti ja samanlailla "vittumaisesti" kun tähän asti, voidaan olla 100% varmoja siitä että vastustaja jossain vaiheessa hermostuu ja alkaa mäiskimään esim. Salmelaista. Siinä sitten ollaaankin esim. narrien kanssa kusessa kun meillä ei ole yhtään kunnon "kouluttajaa" vastaamaan Vopille ja Nortonille. Kukaan täällä ei halua nähdä Ruutu-Sihvonen tyyppistä episodia uudelleen, mikä tuntuu joiltakin unohtuvan. Itsehän olin kuolla vitutukseen kun kuulin Vopin narrisiirrosta, ja sitten täällä jotkut ydinfyysikot tulee väittämään että mitä vitun hyötyä olisi Vopatista ( tai sen tyylisestä pelaajasta tyyliin Oliwa ) pelillisellä puolella samalla kuitenkin unohtaen sen että jengissä pelaa tällä hetkellä täysin hyödytön löysä paska nimeltä Peter White. Nyt kun Vopatin tyylinen varma roolipelaaja meni pois, olisi viimeistään katseet suunnattava farmisarjoihin jonkun sekopään hankkimiseksi ja heivattava White hevon vittuun, voi tosin olla että rahat on loppu jolloin voi syyttävät sormet suunnata viiksimiehen suuntaan joka on tuhlannut jo tämän kauden budjetin.

Taitavista tps-tyylisistä mikkihiireistä ei ole tälle joukkueelle mitään hyötyä, nyt tarvitaan pelaaja joka pystyy turvaamaan meidän ratkaisupelaajien terveys.

Ettei menisi kokonaan itkemiseksi, niin minä olen kyllä todella tyytyväinen nykyiseen peli-ilmeeseen ja tyyliin, nyt tarvitaan vaan pelaaja joka pystyy turvaamaan sen että pystymme jatkamaan nykyistä tyyliämme ilman välitöntä pelkoa siitä että omat tähtemme telotaan sairastuvalle.

Minulle menestyminen on toki helvetin tärkeää mutta jotain on silloinkin pielessä jos ei vituta se että oma pelaaja saa 100-0 turpaansa oman fanikatsomon edessä vaikka oma joukkue voittaisi 6-1 ( viime vuoden narripeli jossa hävittiin 1-6 mutta Vopi antoi Kankaanperälle isän kädestä narrikatsomon edessä, tappion tuska vähentyi ainakin meikäläisessä helvetisti ).
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Analyytikko_ kirjoitti:
Hyökkäys ei mielestäni välttämättä tarvitse uusia vahvistuksia välttämättä ja pitää ottaa huomioon, että meillä on penkin takana loistava roolittaja ja erinomaisesti peliä lukeva kanukki Doug Shedden.

Takaako loistava roolittaja ja erinomaisesti peliä lukeva kanukki sen että herrat White ja Murphy rupeavat takomaan maaleja ja pisteitä siinä pahimmassa mahdollisessa tapauksessa jos esim. Salmelainen tai Hauhtonen loukkaantuu pitkäksi aikaa?

Hyökkäykseen on pakko saada leveyttä maalintekorintamalle. Siinä ei paljoa roolitukset auta jos jengissä ei ole tarpeeksi pelaajia jotka pystyvät maalintekoon. Vai onko tämä roolitus jotain taikajuomaa jolla puukäsillekin saadaan maalintekijän kädet.
 

Jake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hai kirjoitti:
Taitavista tps-tyylisistä mikkihiireistä ei ole tälle joukkueelle mitään hyötyä, nyt tarvitaan pelaaja joka pystyy turvaamaan meidän ratkaisupelaajien terveys.
Niin, meiltähän ei loukkaantunut ketään ratkaisupelaajaa silloin, kun muuan Roman Vopat pelasi meillä. TRuutu, Söderholm tulee mieleen saman tien. Okei, okei, valmentajana olivat Suhonen ja Aravirta, mutta kuitenkin. Ei se uhka mihinkään poistu, vaikka vaihtoaitiossa istuisivat Hansonin veljekset.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Freadrich#43 kirjoitti:
Menee nyt pahasti ohi topicin mutta pakko vastata:Olen kiinnostunut seuraamaan nimenomaan jääkiekkotappeluita, joka on täysin eri asia kuin esimerkiksi nyrkkeily. Kaukalon ulkopuolinen väkivalta ei kiinnosta, sitäpaitsi koulujeni lopettamisesta on jo monta vuotta.

Okei okei. Makunsa kullakin! En minäkään tarkoita että meillä pitäisi olla jäällä lauma mikkihiirejä, nykyinen "fyysisyys" riittää minulle. Jäähyllä istumisella kun ei pelejä voiteta!

Surettaa minuakin tavallaan Vopatin "menettäminen" naapurille, varsinkin kun Virmanen on kyykyttänyt Penaa muutenkin tänä syksynä, mutta ei meidän joukkueemme siihen kaadu! Enkä usko että Vopi mikään sateentekijä on narreillekaan.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Vopat Jokereihin" - tää on tätä vuonna 2005. Lämmin osanotto tantille.

Enemmän Jokerit olisi Virran tehoja kaivannut kuin Vopatin jäähyjä, mutta kyllä HIFK nyt putosi tappelukartalta kokonaan. Jos eivät Shedden ja Matikainen tähän asti ole saaneet myytyä suunnitelma Heleniusta hallitukselle (tai mistä lie kiikastanutkaan), niin nyt luulisi jostain sen ylimääräisen hillopurkin yllättäen löytyvän. Kavereiden ei tarvitse kuin ottaa koiranpentuilme ja osoittaa naapurin puolelle - "kattokaa mitä noilla on".

Hyvinhän tämä näinkin menee - yheksän voittoo hei, sanoisi turkulainen lässyttäjä. Pelkästään siltä varalta, että joku kiekkoilijan ammattiin kyllästynyt mouho saa päähänsä teloa tähtemme ratkaisupeleissä, on meiltä kuitenkin löydyttävä ukko joka osaa antaa takaisin niin että pelit loppuvat kaveriltakin. Mielellään mahdollisimman yksipuolinen pugilisti, tämänhetkisen pelillisen harmonian varjelemiseksi. Roolinsa tunteva, pienen peliajan nöyrä moukari. Mielellään kotimainen. Hemmetti, ei tule yhtään mieleen...
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Rebel kirjoitti:
Niin, en kyllä usko hetkeäkään, että tässä nyt oltaisiin edelleenkään mitenkään altavastaajia edes fyysisyydessä narrien kanssa. Vopat korvaa Beduiinin, joka oli melko samankaltainen peluri sielläpäin jo alkukaudesta, mutta kun ajatellaan kokonaiskuvaa, niin meillä on erittäin paljon taklaava jengi edelleen, eikä näyttänyt oikeasti toista fyysistä jengiä eli Ässiä vastaankaan olevan mitään ongelmia eilen. Suomalainen hanskaaja tässä olisi toki ihan mukava ilmestys, sellainen joka voi joka tilanteessa tulla mukaan rähinöihin. Ei tulisi pelkästään narrien nöyryytämisestä numerollisesti hyvä mieli. Pelillisesti ollaan tällä hetkellä erittäin hyvässä vauhdissa, Laakkonen vielä jengiin mukaan niin hyökkäys on melko kunnossa. Toki toiveet elävät Whiten parantamisella(eli oikealla parantumisella tai sitten korvaamisella) ja ehkä juuri Korhosen tyyppisellä pakilla. Kieltämättä en paljon Pentin ulkolaisscouttaamiseen luota, joten se voi olla hankalaa. Siis jos meillä olisi huippukakkosketju, niin on hurjaa ajatellakin, miten kova jengi meillä olisi silloin.

-Rebelin kanssa täysin samaa mieltä joka lauseesta.
 

Haukionkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia FlyersTunturi-kiekko :DIn
Freadrich#43 kirjoitti:
Minua ei hirveästi satu kiinnostamaan Lady Byng Trophyn arvoiset pelaajat, niitä soisi näkevän enemmänkin naapurijoukkueessamme. Mielummin näkisin pelaajien paidat tappelun jäljiltä repeytyneinä jään pinnassa kun katossa,harvemman tappelijan paita roikkuu rapakon takanakaan katossa. On toki ihan hienoa että kiekollista taitoakin löytyy, mutta itselleni ainakin kiekko on sivuseikka jääkiekossa.



Taidat seurata ihan väärää lajia. Mene kattoon vaikka eurosportilta K1:stä
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jake74 kirjoitti:
Niin, meiltähän ei loukkaantunut ketään ratkaisupelaajaa silloin, kun muuan Roman Vopat pelasi meillä.

Loukkaantumisia ei varmasti pysty kukaan estämään, ja vahinkoja sattuu. Vaikeampaa on varmasti määritellä mitä jäi sattumatta :)
Case Ruudun kohdallahan Romppo oli jo poistunut aivotärähdyksen saaneena, ja case Söden jälkimaininkeihin kuului mm. Elorannan takaa-ajo ympäri kenttää ja Tepsin pukukopin ovella ilman paitaa pullistelu :)
Vähemmän 'pelillisesti antoisalla' kaudella Romppo antoi paljon seurattavaa.

Mutta oikeesti, hei. Mitä tätä kitisemään - mennyt mikä mennyt. IFK on kuitenkin Se Tärkein Kaikista. Olisi sen sijaan kovin mielenkiintoista kuulla kuinka tässä näin kävi...

PS. Kiitos, Clocks.
 

HemmoP

Jäsen
Ei ehkä täydellisesti tämän ketjun aihe, mutta ainakin sivuaa vahvasti.

Hypoteettinen tilanne play-offsien ensimmäiseltä kierrokselta ja IFK johtaa narreja otteluvoitoin 2-1 ja on vahvasti voittamassa kolmatta ottelua.
Matsin lopussa nähdään viime kaudella toteutunut skenaario jossa ottelun häviävä joukkue pistää hulinaksi.

narrien kentällinen Valtonen-Hyvönen-Vopat Kankaanperä-Norton ,

millä Shedden tuohon vastaa ?

Turpaan tulee 100-0 ja henkinen ote saattaa helposti siirtyä vastustajalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös