Itse olen myös ihmetellyt erittäin paljon tätä vimmaa päästä Askeysta eroon. Ilmeisesti Askey on ollut huono IFK-fanien mielestä. En aivan ymmärrä tätä, mutta samapa se sille. Se voi olla ihan hyvä, että meillä on kaksi helvetin hyvällä torjuntavarmuudella varustettua kassaria. Ihan hyvä voimavara on se, että maalivahdin loukkaantuessa tilalle on taas heittää hyvä veskari. Ihmeissään oltaisiin jossain välierissä mv-parilla Lundell / kokematon junnu. Voitot 2-2 ja Lundellin nivunen paukahtaa. Liian suuret paineet sitte kakkosveskarille, joka torjunut 2 peliä runkosarjassa ja that's it.
Whitesta en sano enää mitään. Kaiken olen sanonut ja lupasin antaa aikaa jouluun asti ja siihen mennessä jotain olisi pitänyt näkyä, mutta eipä ole näkynyt. Rahatilanne on siinä ja tässä, mutta näillä äijillä on vedetty 10 päänahkaa putkeen.
Viime kausien Nielikäinen kelpaisi aina minun suosikkijoukkueeseeni, mutta tällä kaudella meno on ollut kuin kanamunat kainalossa pelailua. Se vanha rämäpää-Pasi on kadonnut, joka jakaa taklauksia ja hiillostaa vastustajaa. Eli eipä ole käyttöä The Pasille.
Joukkueesta periaatteessa puuttuu kakkossena ja yksi kiekollinen pakki, jonka ei tarvitse olla mikään sateentekijä, mutta sellainen liigatasolla hyvä kakkospakkiparin mies. Helenius toisi tietenkin hanskausvoimaa joukkueeseen, eikä sitä vastaan ole mitään. Sheddenin pitäisi kaivaa vain Samista kaikki ilkeys esille.
Noita hankintoja en vaadi, eikä ne varmaan ole edes realistisia, mutta tuossa nuo tontit, joita vielä voisi parantaa. Joukkue on kuitenkin pelannut loistavasti ja kiitokset siitä mahtavalle valmentajallemme Doug Sheddenille. Lisäksi muutama junnu on nostanut rooliaan.
Täytyy muistaa, että Laakkonen tulee joulun jälkeen mukaan ja tekee yksinään kakkosketjusta jo paljon vaarallisemman(tai missä ketjussa sitten pelaakaan). Pikkarainen voisi hieman ottaa itseään niskasta kiinni joulutauolla ja näyttää sitä viime kauden osaamista tauon jälkeen.
Hyvältä tämä näyttää, katsellaan nyt onko enää ketään tulossa.