Rajalan puheet voidaan kyllä hyvällä omallatunnolla paketoida siististi A6-kokoon ja käyttää vessapaperina, jos Embo loppuu kesken. Käsittämätöntä kommentointia, anteeksipyyntöä tosiaan ei pysty antamaan. Saatte ottaa sanoistani kiinni, mutta nämä ongelmat tulevat jatkumaan. Peli myytiin loppuun päiviä ennen ottelun alkua, ja sitten yleisömäärä tulee järjestävälle taholle 'ihan puun takaa'. Housut kintuissa yllätettiin ja pahasti, mutta eipä anna ylpeys periksi myöntää sitä.
Sääli, ettei näistä taida olla mitään virallista ohjetta, näistä saattaa tulla tapa. Olin iloinen, ettei ainakaan minun näkyviin tullut mitään lyöntikilpailuja, tosin en poistunut paikaltani tauoilla, en vaivautunut, oli sen verran purkitetun sillin fiilikset siellä katsomossa. Uskoisin ostavani seuraavaan Ässä-peliin istumalipun, se lämpö ja läheisyys alkoi hieman jo ahdistaa loppua kohti.
Ikäviä välikohtauksia näköjään tullut myös järkkärien kanssa, minun täytyy kohdaltani antaa kyllä positiivista palautetta niille muutamalle, jotka siinä lähellä pyörivät. Turvallisuuspäällikkö kävi ennen peliä ihan tosissaan korostamassa siinä keskiosassa (itse olin lähempänä sitä päätyä, johon Lukko hyökkää 2 kertaa) tiivistämisen merkitystä. Ja olivat asiallisella tuulella.
Tuomareista vielä sanon, että yllätyin positiivisesti, jotain aina on, mistä huomauttaa, mutta ei isoja. Paikkauksena jäi mieleen Kivenmäen jäähy, mutta toisaalta ennen jäähyään rikkoi jäähyn arvoisesti mielestäni aivan selkeästi. Paikkaus on tosin aina heikkoa toimintaa, mutta jotenkin ymmärsin sen tuossa tilanteessa, sillä edeltävä rike nyt näkyi ulos asti.
Loppuun todettakoon, että Lukko on järkyttävän kovassa kunnossa. Vehanen torjui kaiken, minkä voi, vaikka välillä oli pitkään työttömänä. Morrisonin ja Keräsen hyökkäyspeliä ihailin. Koodi-Laaksonen kävi jäähyilemässä, sentään syötön sai aikaan, ei mielestäni loistanut. Petruzalek näkyi vähemmän kuin meidän slaavit, vaikka nekään eivät ihan tulessa olleet. Hyvä joukkue, hienosti otti yleisönsä lopussa, muutenkin ihan hyvä tunnelma katsomossa. Aina löytyy lapsellisia (teinejä) huutelijoita, mutta ne nyt jäivät ihan omaan arvoonsa.