Sekä koska olet itsekin osa tätä taloudellista mammuttia jolloin voit hieman neuvoa varattomimpia kanssaveljiä ja sisaria miten kuuluu rahoissa kierivän Lukon kanssa toimia. Lakkia päästä kun mainitaan Rajalan nimi shaatana.
Olen tässäkin ketjussa avoimesti myöntänyt Lukon tehneen virheen tässä asiassa, ja pidin valitettavana että Ässä-fanit joutuvat tästä kärsimään. Ei minuakaan kiinnostaisi maksaa ylimääräistä rahasummaa seisomalipusta, piletit kun ovat nykyään muutenkin sen verran arvokkaita. Rajala taas on hoitanut homman kaikista eniten tökeröimmin, kun itse mokataan niin pahoittelu ihan julkisestikin olisi paikallaan. Ei näin Lukko, ei näin Rajala. Toimiston puolelta pidän kuitenkin tapahtumaa vain inhimillisenä virheenä, enkä syytä heille langeta. Hyvä, että Lukko tuli asiassa vastaan, ja tarjosi myös rahoja takaisin. Ja seuraavaan peliin pääsee sitten halvemmalla. Pataljoona hoisi asiat viimeisen päälle hyvin.
Ihan oikeasti, ja sinäkö et näe omassa käyttäytymisessä mitään parantamisen varaa ?
Tässä asiassa en kyllä näe. En väitä olevani aina oikeassa, mutta sinäkin vain lainasit omat vastaukseni kanssakirjoittajien asiasta kovin erillään oleviin kysymyksiin, ja nämä yhdistelmällä sait mielipiteeni muodostettua jotenkin todella vääräksi. En tiedä ymmärsitkö jotenkin sarkastisiksi omat vastaukseni, esimerkiksi 4 euron lipunhintujen lisämaksusta. Mutta olin oikeasti sitä mieltä, ei noin saisi tapahtua.
Puhuin renkaanheittelystä aikaisemmin vain, koska muutama kirjoittaja piti jotain pientä lippusekoilua niin kauheana asiana mitä ei muka voisi missään muualla tapahtua. Turvallisuusriski syntyi siinä, kun porilaisfanit pääsivät ylimääräisinä varattuun katsomo-osaan. Mutta en ainakaan minä yhtään sen paremmin peliä nähnyt seisomakatsomosta. Enkä havainnut mitään vaaratilanteita hallissa. Baarin puolellla hallissa oli muutama tappelu, mutten tiedä kumpaa kaupunkia herrat edustivat. Mutta makkarapalkalla olevien järkkäreidein moka nyt ei tee seuran toiminnasta puuhastelua, terve järkikin sanoo ettei nyt ihan liikoja voi kyseisiltä amatööreiltä odottaa. Samanlaisia aivokaamoksia tapahtuu järkkäreidein puolelta kaupungista toiseen.
Niin ja saan todellakin sisältöä elämääni, koska Lukko on osa iso konsernia ja meillä on varaa hankkia kilpailukykyinen joukkue. Ei se raha silti ole lämmittänyt mieltä pahemmin kun olemme rämpineet, nyt olen paljon iloisempi että täsmähankintojen ja junnujen johdolla on tullut loistavaa tulosta kentällä. Vaihtaisin urheilullisen menestyksen koska tahansa seuran vakavaraisuuteen. Miksen olisi iloinen, että taustat ovat kunnossa? Tietysti olen, ja itsekin olisit.
Ei kannata aina lukea kuin piru raamattua, vaikka kannatankin seuraa jota vihaat. Lukko on tässä tehnyt virheen.