"Tavoitteena on luokkayhteiskunnan tuhoaminen".
- Kiakkovieras, työtön
Juontaja: "Ja mitä sitten?"
Kiakkovieras: "Sitten tulee uus... luokaton yhteiskunta."
Tahatonta komiikkaa.
"Tavoitteena on luokkayhteiskunnan tuhoaminen".
- Kiakkovieras, työtön
Onkos kenellekään nyt tämän ohjelman aikana vieläkään tullut selville, että mitä nuo mellakoijat ihan oikeasti oikein vastustivat? Mitä he halusivat ilmaista tempauksellaan? Mitä he toivoivat, että tuosta mellakasta nyt sitten seuraa? Mitä se julkisuus, jota he Stockan ikkunat hajottamalla saavuttivat, on heidän asiaansa auttanut tai tulee auttamaan? Mulle ei ole selvinnyt mikään noista asioista.
Meinaatko, että nuo ihan haluavat töihin? Mitä niillä nimillä tekee?Järkyttäviä tyyppejä nuo kommari ja anarkoämmä. Miten kukaan voi palkata noita mihinkään töihin? Nimet esille!
Pitää paikkansa. Jääkiekkomailalla hakataan vain ihmisiä jääkiekkokaukalossa!Itse koen että ikkunoiden hakkaaminen jääkiekkomailoilla on aika luuseri toimintaa. Korjatkaa jos olen väärässä.
Dan Koivulaakso mainittu! Voi jösses! Saakohan kukaan muu tavallinen kunnallispoliitikko tässä maassa yhtä paljon julkisuutta kuin hän?
Niinhän sitä luulisi, mutta en usko kuitenkaan. Nämä Li Andersonit ja Riikka Yrttiahot ovat tulevaisuuden ministereitä. Saa ottaa talteen.Tämä Riikka Yrttiaho taitaa upottaa koko oman poliittisen tulevaisuutensa yhden illan aikana, sen verran kujalla ja surkeaa argumentointia.
Olipa ohjelma tälle illalle, yksi unohtumattomimpia a-talkin lähetyksiä ainakin omasta mielestäni!
Nälkä aina vieraanamme. Porvari syö tuonkin raasun leivän.Hyvin on ainakin syönyt tuo kiakkovieras. Ja hän vastustaa työttömänä tätä yhteiskuntaa?
Itse koen että ikkunoiden hakkaaminen jääkiekkomailoilla on aika luuseri toimintaa. Korjatkaa jos olen väärässä.
Itselläni kävi kanssa mielessä, että tämä järjestäjä ei vaikuttanut ihan tasapainoiselta tyypiltä. Sinällään aika paskamainen temppu hänen frendeiltään antaa hänen mennä tuolla tavalla ja noin valmistautuneena telkkariin.
... Jos minulta kysytään, on äärioikeiston liikehdintä paljon vaarallisempaa kuin äärivasemmiston, sillä ensimmäinen on päässyt osaksi kansanedustuslaitosta...
Oletko siis sitä mieltä, että Suomessa pitäisi olla yhdysvaltalainen koulutusjärjestelmä, joka ei takaa jokaiselle edes teoreettista mahdollisuutta yliopisto-opintoihin?
Luokkayhteiskuntaa. Itse en ole vielä hiffannut kuinka tuo Suomessa nykyään näkyy.
Järkyttäviä tyyppejä nuo kommari ja anarkoämmä. Miten kukaan voi palkata noita mihinkään töihin?
Jos minä saisin päättää, niin kaikkein köyhimmille sanottaisiin jo peruskoulussa, että lukuhommat eivät ole teitä varten, ja ohjattaisiin heidät työelämään 15-16-vuotiaina.
Jos minä saisin päättää, niin kaikkein köyhimmille sanottaisiin jo peruskoulussa, että lukuhommat eivät ole teitä varten, ja ohjattaisiin heidät työelämään 15-16-vuotiaina.
Jos et ole Suomen luokkajakoa huomannut, se johtunee siitä, että sua ei ole kasvattanut 50 000 markkaa vuodessa tienaava yh.
.
Eli asia toisin ilmaisten, olisit valmis rakentamaan Suomeen luokkayhteiskunnan, jossa vanhempien tulotaso määrittelee sen mihin luokkaan lapsi kuuluu ja mitä hän voi opiskella. Tämä on ajatus jota en voi allekirjoittaa, koska Suomen kokoisella maalla ei ole varaa tuhlata ainoatakaan huippuosaajaa ja sinun systeemissäsi näin kävisi väkisinkin.
Jälkimmäisessä kappaleessa annat ymmärtää, että luokkajakoja on.
Ensimmäisessä kappaleessa toteat, ettei kannata edes yrittää niitä korjata?
Oi että mä olen onnelinen että sä et saa päättää yhtään mistään, todennäköisesti ikinä. Ei ole yksi tai kaksi kaveria jotka ovat alkaneet parikymppisinä lukuhommiin ja kolmekymppisinä olleet aika kovia tekijöitä, vähän kovempia kuin sinä.Jos minä saisin päättää, niin kaikkein köyhimmille sanottaisiin jo peruskoulussa, että lukuhommat eivät ole teitä varten, ja ohjattaisiin heidät työelämään 15-16-vuotiaina.
Oletko ikinä palkannut ihmisiä töihin ja sen jälkeen toiminut heille esimiehenä? Jos kyllä, niin oletko joutunut käyttämään päiviä ja viikkoja ns. henkilöstöasioihin oman toimen ohella johtuen siitä, että alaisesi, erään vasemmistopuolueen paikallinen kunnanvaltuutettu muuten, syyttää sinua perusteetta työpaikkakiusaamisesta, saatuaan ensin perustellusti kenkää?Voisin kuvitella jonkun palkkaavan Riikka Yrttiahon töihin siksi, että hän on nuori, nätti ja koulutettu, ja vieläpä kansainvälinen, koska opiskelee Ruotsissa.
Ainoa asia mistä mä olen meidän yhteiskunnassa ylpeä on tasa-arvoinen koulutustussyteemi ja sä olisit sitten valmis deletoimaan sen kaiken teini-iän suoritusten perusteella.
Hei ei susta tule uutta schollia noilla jutuilla, vaikka kuinka tatti pystyssä sitä haluatkin. Susta puuttuu puolikarsimaattinen letkeys. Kato otat nyt hyvät yöunet päälle ja reenit jatkuu.Enhän minä mistään suorituksista puhunut, vaan lapsen köyhyydestä. Hyvästä perheestä tuleva kasin oppilas on paljon potentiaalisempi opiskelija kuin kaikkein alimmasta sosiaaliluokasta tuleva ysin oppilas. Siksi nimenomaan se persaukinen ysin oppilas kannattaisi ohjata mahdollisimman varhain töihin. Nykyäänhän opettajat suosittelevat sellaiselle lukiota, mikä on väärin sitä lasta kohtaan.