Liigapörssi-keskustelua

  • 1 508 044
  • 6 499

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Wärn - Hirso - Phihal
Vatanen - AJ Niemi
Kilpeläinen

Tiedän, voitan koko paskan!
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs mitäs.

Teinpä sitten tänä vuonna kaksi joukkuetta. Loin kimpan. Nyt loin toisen kimpan eri joukkueelle, mutta tuo vanha kimppa katosi johonkin. Siis eikö sama käyttäjä voi luoda toista kimppaa vai mihin bittiavaruuteen tuo toinen kimppa oikein katosi?
 

Snagari

Jäsen
Noniin, vähän viimetingassa aloin kasailemaan tämän vuoden liigapörssi-joukkuetta. Muttamutta, lähetin pyydetyn viestin pyydettyyn numeroon, mutta eipä ole vielä vastausta saapunut. Nyt viestin lähetyksestä on kulunut kuitenkin jo lähes 10 min. Joten pitäisiköhän soittaa tuohon ostonumeroon, jotta sen joukkueen saisi tämän illan kierrokselle. Tässä nyt vaan on pelko persiissä sen suhteen, että jos nyt soitan ja tilaan ja saan tunnuksen niin, entäs jos viesti saapuukin tässä tulevan sanotaanko n.20 minuutin aikana niin silloinhan minulle tulee laskua yhteensä 4 e. Enkä todellakaan tarvitsisi kahta joukkuetta, kyllä tuossa yhdessä riitti jo pähkäilemistä minulle.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Pari muutosta tuli sittenkin tehtyä. Ja katsotaan nyt jos vielä torstaina ennen otteluiden alkua jotain vaihtaisi :)

Wärn-Plihal-Hughes
Aalto-Nordlund
T.Tarkki

Piti vielä käydä vaihtamassa tuo Tapparan nevöhööd-kanukki/jenkki Kärppien Juho Keräseen. Keränen kuitenkin näyttäisi aloittavan Viuhkolan ja Kuuselan kanssa eli hänellä on kohtalaisen hyvä mahdollisuus pisteisiin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tässä nyt vaan on pelko persiissä sen suhteen, että jos nyt soitan ja tilaan ja saan tunnuksen niin, entäs jos viesti saapuukin tässä tulevan sanotaanko n.20 minuutin aikana niin silloinhan minulle tulee laskua yhteensä 4 e. Enkä todellakaan tarvitsisi kahta joukkuetta, kyllä tuossa yhdessä riitti jo pähkäilemistä minulle.

Näin kävi itelläni. Laitoin viestin menemään vähän ennen kuutta ja aikani odoteltua päädyin sitten soittamaan. Viesti tuli sitten lopulta klo 18:48. Ovela tapa kerätä tuplahinta Matti Myöhäisiltä.
 

Snagari

Jäsen
Näin kävi itelläni. Laitoin viestin menemään vähän ennen kuutta ja aikani odoteltua päädyin sitten soittamaan. Viesti tuli sitten lopulta klo 18:48. Ovela tapa kerätä tuplahinta Matti Myöhäisiltä.
Ja lopulta kävi näin myös mulle. Soitin sinne siinä kuuden maissa ja viesti koodin vahvistamisesta tuli klo 19:46. Voi kilinvittu mitä perseilyä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Perus lähtö: Pesonen 2+1, Määttänen 0+3, Salonen 1+1, Hulkkonen 0+2, Tukio 0+0. Ja Pitkämäelle 21 torjuntaa 2 päästettyä. Perkele kun ei sitä nollaa pitäny!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Lähtee käyntiin kuin Kadetti pakkasella. Ei näköjään ole saatu ketään liigalta kiinni eilen illalla, ja näin ollen mitään päivityksiä ei olla saatu tehtyä.
Hieno homma, en mä olisi halunnutkaan tietää miten mulla menee ilman, että saan paperia ja kynää käyttäen laskea pongoja ja tietty ois mukavaa tietää miten teillä muillakin menee.
No joo, olkoot. Ehkä tämän kerran kestää, mutta ihmeellistä meininkiä kaiken kaikkiaan tämän liigan avauskierros.
Aiemmin joka syksyinen uutinen oli "talvi yllätti autolijat", nykyään se on "SM-liigan alku yllätti SM-liiga.fi- ja Iltasanomat.fi-sivustot".
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Yllättävää, että tämä maksullinen paskakasa on tänäkin vuonna taas umpijäässä. Nyt näyttäisi olevan jo osa pisteistä päivitetty pelaajille, mutta kimpat ja yhteispisteet puuttuu vielä. Eipä yllätä ei.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yllättävää, että tämä maksullinen paskakasa on tänäkin vuonna taas umpijäässä. Nyt näyttäisi olevan jo osa pisteistä päivitetty pelaajille, mutta kimpat ja yhteispisteet puuttuu vielä. Eipä yllätä ei.

Eipä ole pisteetkään aivan oikein. Esimerkiksi Jens Skålbergilta puuttuu toinen jäähy pisteistään. Taitaa muitakin virheitä olla, mutta eiköhän ne joskus kuntoon tule. Alkukankeutta vaan.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kilpeläinen
Vatanen-Pettinen
Salminen-McLean-Kiiskinen

Ihan ok meni eilen kahden pelaajan osalta, tänään lopuilta neljältä vielä kivat pisteet niin avot.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis hetkonen... Saaks kenttäpelaajat kakkosista pisteitä? Ei ainakaan ohjeissa ole miinusmerkkiä mukana, eikä oman joukkueen pelaajissa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Nyt valittaa että kierros on muka käynnissä eikä vaihtoja voi tehdä. Mitä vittua!?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt valittaa että kierros on muka käynnissä eikä vaihtoja voi tehdä. Mitä vittua!?

Mulla toimi äsken ainakin...

Maalissa jatkaa Nikkilä, mutta pakeista Koskisen vaihtoin Andessoniin. Vatanen jatkakoon.

Hyökkäyksen vaihdoin muotoon Pirnes, Hauhtonen, Hyvärinen. Tuo olkoon nyt jonkun aikaa.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Siis hetkonen... Saaks kenttäpelaajat kakkosista pisteitä? Ei ainakaan ohjeissa ole miinusmerkkiä mukana, eikä oman joukkueen pelaajissa.

Saavat. Ja ovat saaneet jo muutaman vuoden ajan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tulipahan kuumehoureissa jälleen muokattua joukkuetta joka on nyt muodossa ->

J.Pesonen - Kuparinen - Toporowski

Andersson - Aalto

Engren

Pasi Määttästä ajattelin ensin Topon paikalle mutta kokeillaas nyt näillä. Redenbach olisi saattanut olla myös hyvä kokeilu mutta.. niin olisi saattanut olla moni muukin. :)
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Heitinpä tuossa ennen kauden alkua varsin TPS-henkisen joukkueen:

Vahalahti - Radja - Erkinjuntti

Nordlund - Skålberg

Kivasti on ropissut pisteitä tällä huumorilla väsätyllä joukkueella. Tämän illan kierroksen jälkeen vaihdoin Radjan Plihaliin (jonka arvo oli käsittämättömät 276000!) ja Skålbergin Campbelliin joka lienee hyökkäyspäässä tehokkaampi näistä kahdesta.

E: Juu on veskari, Atte Engren! :)
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна

Eiks sulla oo veskaria ollenkaan?
Itse kävin hitusen muokkaamassa hetki sitten joukkuettani. Veskari vaihtui Koivistosta Engreniin, Granlund Kiiskiseen, Vatanen Anderssoniin sekä Järventie Nordlundiin.
Pientä kikkailua vaati tosin, mutta onnistui.
 

Rapala

Jäsen
Omat jengit kasattu kanssa ja jatkiksen kimpassa mukavasti sijoilla 4 ja 8, tuurikin käynyt kun joukkueet ollu vahvasti Pelicans,Lukko ja Kalpa painotteisia..

Ens tynkäkierroksellakin vahva edustus ja kovat odotukset :)
 

Hamill82

Jäsen
mul on nyt sellanen joukkue kuin saarinen - pirnes - granlund hyökkäys, pakit vatanen ja anderson, maalis kilpeläinen. Ei ole viel auennut kunnolla, pisteitä vain 94, mut luulen et huomen jokerit ja hifk korjaa voitot. Uskon et MG tekee uran ekan maalin Saipaa vastaan.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Surkeasti menneiden ensimmäisten kierrosten jälkeen päätin hieman uudistaa joukkuetta. Eli nykyään joukkue näyttää tältä:

Pasi Salonen - Kurtis McLean - Shayne Toporowski
Jan Latvala - Adam Andersson
Atte Engren
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös