Liigapörssi-keskustelua

• 1 549 305
  • 6 626

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viime jaksolla juuri ennen ekaa kierrosta tempoilin vielä jotain hätävaihtoja, joilla sain upgradetettua Pakarisen Lehterään. Ei Lehteräkään nyt huono ollut, mutta ilman Pakarista tuli vitusti turpaan joka kierroksella niiltä jengeiltä, joissa Pakarinen oli. Ja sitten joutui tekemään hätäisiä all-ineja ja eihän ne osuneet, joten ihan vituiksi meni viime jakso.

Nyt onkin sitten kivan tasaista, ja pitäisi oikeesti osata valita isosta joukosta pelaajia niitä jotka tekee pisteitä, eikä vaan kattoa että jaa toi jengi pelaa tossa vitusti, ja toi tossa, eipä tarvii muuta ku vaihtaa ykköskorin miehiä tuossa ja tuossa päittäin. Oon melko varma että tämä menee nyt ihan päin helvettiä tämäkin jakso.

Perttu-Repo-Kantner
Masin-Koivisto
Ortio

Tommoset pelaajat on nyt jengissä, noista ens kiekalle otan Repo-Koivisto-Ortion tilalle K-Espoon porukkaa kun ne hakkaavat väsyneen Jypin, ja sitten vaihdan taas K-Espoo -janarit joihinkin ukkeleihin, kuin myös Jypin Pertun. Kärppiä, Tepsiä, Tapparaa, jotain tommosia pitää ottaa. Masin ja Kantner saavat mädäntyä jengissä nyt tässä jokusen alkukiekan. En kyllä tiedä mitä sitä kaikilla vaihdoilla tekisi, kun ei tuolla oo oikein mitään isojen liikkeiden hetkiä näköpiirissä.

Tai no, tiedänhän minä mitä minä niillä teen, parit paniikki all-init jakson puolivälissä ja sitten voikin olla avaamatta koko Liigapörssiä kuukauteen kun HPK ja Jukurit ottikin murskavoitot minun valitsemistani jengeisyä ja jostain helvetin syystä kaikilla muilla jengeillä on joku 300 tonnia arvoaan nostanut Roope Vesterinen HPK:sta joka painelee iiropakarismaisia tehoja illasta toiseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy