Diablo, kummatkin joukkueet näyttää hyvältä, mutta itse en kyllä ottais Jussi Timosta joukkueeseen, ei se kummonen pistenikkari kuitenkaan ole.
Itse suosittelen Vatasen Samin ajamista sinun joukkueeseen, maaleja tekevä pakki on erittäin arvokas liigapörssissä ja se on varma että tämä kaveri ei ole huuhaata.
Kalpan Anderson on hyvä valinta, halpa ja tulee mitä luultavimmin saamaan kivasti peliaikaa, syöttöpisteitä ja joskus maalejakin luulisi tippuvan. Kannattaa myös tsekata Tepsin Jens Skålberg, 270.000 hinta/laatusuhde ihan hyvä.
Veskariksi Kilpeläinen on aikalailla ainoa valinta hinta/laatu suhteessa.
Hyökkääjissä onkin sitten pohmista oikein olan takaa. Plihal on oikeastaan ainoa 100% varma omassa joukkuessa, 270.000 hinta antaa myös mahdollisuuden kahteen muuhun kohtuu hyvään hyökkääjään ja näitähän riittää.
Viuhkola tulee tekemään paljon pisteitä Pavel Rosan kanssa, Viuhkola heittelee namusyöttöjä ja Rosa maalaa mitä luultavammin. Viuhkolan 425.000 hinta on musta kohtuullinen ja ehdottomasti harkittava valinta.
Haataja on varmasti monella, mutta eiköhän se tee useimmat HIFK:in maalit tänä vuonna, Hirso syöttelee. Hirso mulle turhan kallis, Haataja parempi valinta.
Juhamatti Aaltonen odottaisin olevan Pelsujen maalipyssy tänä vuonna, 360.000 hinnalla on todella hyvä diili, toivottavasti saa kärryt pyörimään heti ekoissa peleissä.
Antti Virtasen hintakin on aika edullinen ja Kalpan hyökkäyksessä on hyviä valintoja kuten Kerman, Sahlstedt ja Miettinen.
Yksi asia mitä kovasti tässä pohdin on Max Wärn. En ole enää ollenkaan varma että haluan hänet joukkueeseen, varmasti muutamia pojoja tulee hyvien pelaajien rinnalla, mutta onhan tossa Ossi Saarista, Jarmo Jokilaa, Grandlundia, Plihalia ja Pulkkista jne.
Näistä puhutuista pelaajista oma joukkueeni tulee koostumaan.