Liigapörssi-keskustelua

  • 1 508 917
  • 6 499

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Itse otin tänään Hirson ja Ramstedtin joukkueeseen. Alku on ainankin ihan lupaava kun molemmat ovat jo tehotilastoissa tämän illan pelissä ja lisää tulee suurella todennäköisyydellä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hyvin valittu pelaajat ;D, lisää maaleja HIFK:lle kiitos

Tosin Hirson tieltä otin Topon pois joka on myöskin tehnyt maalin tänään :) Uskon kuitenkin vakaasti että Hirson pisteet eivät jää tuohon yhteen..

Mites Jatkislaiset ovat sijoittuneet kokonaistilanteessa? Oma sijoitus on tällä hetkellä reilu 4000:s.. Koitetaan hiljalleen nousta ylöspäin..
 

Hamill82

Jäsen
Tuolla 10,000 hujakoilla eli todella heikosti mennyt, ku yleensä alku ollu aina hyvä, touchi on kyl kadoksis

edit:just ku sanoin ni Pirnes maalas ja Saarinen syötti
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mites Jatkislaiset ovat sijoittuneet kokonaistilanteessa? Oma sijoitus on tällä hetkellä reilu 4000:s.. Koitetaan hiljalleen nousta ylöspäin..

Joku 2500 se oli ennen tätä iltaa, en muista tarkkaan. Kolmantena olin omassa kimpassa, mutta tähän asti menty ilman vaihtoja, kun monet jo vaihtaneet 3-4. Mutta alussahan tässä vasta ollaan.
 
En tiedä nyky sijoutuksesta mittään, mutta ensimmäisen kierokksen jälkeen olin viideskymmenes. Tahti on hiipunut ja veikkaan että olen about viidessadas tällä hetkellä.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heittäkääs kommenttia mieltä askarruttavaan hyökkääjäkysymykseen: Otanko Tepsun Suomisen,Birnerin vai Radjan? Ilmeisesti Birner ja Suominen pelaa samassa ketjussa? Entäs millainen rooli Radjalla on verrattuna edellisiin?
 
Heittäkääs kommenttia mieltä askarruttavaan hyökkääjäkysymykseen: Otanko Tepsun Suomisen,Birnerin vai Radjan? Ilmeisesti Birner ja Suominen pelaa samassa ketjussa? Entäs millainen rooli Radjalla on verrattuna edellisiin?

Kallisstuisin Suomisen puolelle, hyvin on Tumppi pelannut ja se eka maali tulee kait huomenna :) Birner ja Suominen ovat samanlaisia pelaajia ja ne pelaavat samassa ketjussa. Ei Birnerkään olisi huono valinta, hyvä laukaus ja on muutenkin pelannut pirteästi. Radja on nelosessa, energinen pelaaja hän myös, mutta luulen että Tumppi ja Birner ovar parempia vaihtoehtoja.

Tää on sitten vaan mun mielipide...
 

Hamill82

Jäsen
Taas keskustelut käyntiin. Joukkueen sijoitus on noin 2000 parhaan joukossa, viimekierrokset menneet parempaan suuntaan.

Tämän hetkinen joukkue

Jussi Pesonen (ILV) Kim Hirschovits (HIFK) Lee Goren (TAP)

Adam Anderson (KAL) Sami Vatanen (JYP)

Eero Kilpeläinen (ÄSS)

kaikki hyökkääjät ja puolustajat ovat tuoneet kiitettevästi pisteitä, Hirson tosin otin vasta eilen. Eero ei ole kauheasti pisteitä vielä tuonut, mutta kyl niitä torjuntoja tulee viel ja voittojakin kenties.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän hetkinen joukkue:

Lee Goren - Tommi Miettinen (alusta asti) - Marko Virtala

Markus Nordlund (alusta) - Adam Andersson

Ville Hostikka (alusta)

Sijoitus näyttää olevan 7000 puolella. Vaihtointoa jarruttaa kimpan sisällä oleva sääntö, että ei saa tilata lisävaihtoja eli 11 vaihdolla mennään. Hostikka tuonut loistavasti pisteitä.
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Näillä mennään:

Hirschovits Kim - Mclean Kurtis - Kiiskinen Tuomas

Andersson Adam - Söderholm Toni

Kilpeläinen Eero

Jatkoajan kimppaa johdetaan ja kokonaistilanteessa sijalla 12.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Jollain oli puhetta noista omista liigapörssisijoituksista. Olin ennen lauantai-illan kierrosta n. sijalla 21000 ja nyt sijoitus pompsahti ~9500 paikkeille. Ensi kierroksella sitten kärkeen? En tiedä mutta kyllä pamautteli Tepsin ykkönen melkoiset tehot! Pisteitä viime kierrokselta 88 kun esim. pörssin johtaja keräsi 74..
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Vittu että menee päin persettä kaikki. Aina vaihdan niihin joukkueen vähemmän-maaleja-tekeviin, mm. tänään arvoin Petruzalekin ja McLeanin välillä, no senhän tiesi, minne se meni. Hostikan pistin maalin, että josko tulis torjuntoja, kiitos siitäkin taas. Sijoitus oli aamulla 900. ja risat, tänään +4000. ja kimpan johtaja vetänyt tähän asti 2kpl 0-pelejä maalivahdeilla ja on TOP-10 joukossa ihan pelkällä munkilla. Tiedän, että se kusipää lukee tätä, joten, HAISTA J**U PASKA!

Kertokaapa, mikä on 2,3 miljoonan dream-team tällä hetkellä?
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
No kyllä on mennyt itselläkin tämä jakso ihan päin vittua. Sijoitus tällä hetkellä nipin napin 10000:nen joukossa. Enää 3 vaihtoa jäljellä ja pahan päivän varalle rahaa säästössä 40000.

Tämän hetken joukkue:

Määttänen - McLean - Goren
Nordlund - Andersson
Engren
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ihmeen kauan muuten nykyään kestää Liigapörssissä pistepäivitykset. Ennen muinoonhan ne tuli heti 22.30 jälkeen, mutta nykyään tuntuu että menee ainakin kello 23 jälkeen kunnes pisteet päivittyvät.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Taas tätä tyypillistä mun tuuria. Vaihdoin mm. TPS:n Campbellin pois joten eiköhän tuo päätä tehdä tehot 1+3 heti seuraavassa pelissä. Mitäköhän minä oon tehnyt jotta mulle pitää vittuilla tällä tavalla?
 
Systeemi on kadottanut Lee Gorenin +pisteet, mutta miinukset on kyllä huomioitu eiliseltä. Sen verran tiukka kisa nyt kaverin kanssa menossa, että nuo kaksikin pistettä tulisi todella tarpeeseen. Tarkkuutta!
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vittu saatana, unohdin sitten näköjään vahvistaa pelaajavaihtoni.
Ei siinä mitään, uudessa joukkueessa olisi ollut Birner ja Pesonen Pirneksen ja Saarisen tilalla, I.Tarkki Atte Engrenin tilalla ja niin edelleen.
 

Nick Neim

Jäsen
Joo, eipä oo tullut tätäkää ketjua taas luettua. Joukkueeni tällä hetkellä näyttää tältä:

Hartikainen - Petruzalek - Keränen
Andersson - Latvala
Kilpeläinen

Pisteitä on kasassa yhteensä 263, ja sillä majaillaan siinä 3000 tienoilla. Vaihtoja on käytetty 8/11, ja johdan kaverikimppaa nyt n. 40 pisteen erolla. Pullat siis aika hyvin uunissa mielestäni.

Ja vielä kyllä pitää hehkuttaa tuota Anderssonia, joka on ollut alusta asti. 4+2 tehot 5 pelissä, joista mm. 3 maalia on voittomaaleja.. Arvokin noussut jo n. 170k, jos muistan hänen alkuperäisen hintansa oikein?
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Mitäs helkuttia :D!?
Liigapörssissä on nyt tapahtunut järjestelmässä jokin virhe. Katsoin pelaajiani niin Anderssonin arvo pompsahtanut yhtäkkiä 720 500 euroon. Vatasenkin arvo nousi yhtäkkiä melkein 100 000 € ja näyttää joukkueen kokonaishinnaksi nyt yli 2600000 €! Nojoo eiköhän nuo korjata...

Vaihtoja ei ollut tullut vielä käytettyä ja nyt prämäytin niitä sitten kolmisen kappaletta. Pientä kaikki tai ei mitään meininkiä. Sillä A.Virtasen lisäksi tuli vaihdettua kolme JyP:n pelaajaa lisää. JyP:llä nyt tulossa kolme peliä ja muun muossa KalPa:lla vain yksi. Lisäksi olettaisin että JyP:n surkeista otteista johtuen valtaosa muista ei JyP:n pelaajia kovinkaan paljoa suosi. Maaliin otin Sinkun. Peliminuutteja tiedossa ja halpa kaveri tällä hetkellä. Jos nyt JyP kääntää kurssin Sinkun johdolla on mulla hyvät kortit käsissä. Vatanen tuli puollustukseen ja Tuppurainen hyökkäykseen. Tuppurainen tulee luutavasti saamaan seuraavilla kierroksilla ihan hyvin vastuuta, kenties myös ykkös yv:n paikkaa. JyP:n kolmen ottelun putken jälkeen lähtee sitten Virtanen ja Tuppurainen takaisin kiertoon.

Eli nyt mennään näillä:

Virtanen - Tuppurainen (Sahlsted) - Plihal
Andersson - Vatanen (Kokko)
Wallinheimo (Kilpeläinen)

EDIT:
Jyppi otti ja hankki sitten Norosen. Voi kilin *****!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös