Liigan varmistuneet pelaajasiirrot 2023–2024

  • 585 260
  • 2 348

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Mistä tämä valtava Kontiola-viha kumpuaa?
Herran itsensä asenteesta. Jos luet hieman ylöspäin, huomaat kyllä mikä siinä on vikana. Ei esimerkiksi kiinnosta runkosarjapelit yhtään, ihan pokkana mediaan tämmöstä kertoo.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Mistä tämä valtava Kontiola-viha kumpuaa?

Henkilökohtaisesti ei minulla ainakaan mitään vihaa ole Kontiolaa kohtaan. Lähinnä vain ihmetystä naapurin toiminnasta, kun jo kerran eläköitynyt raskasjalkainen Kontiola meinataan vielä raahata rosteriin. Toki vasta sitten, kun herra itse suvaitsee saapua paikalle. Jotenkin en näe istuvan tuohon pelityyliin ollenkaan, kun jo Myrrän aikana oli ajoittain aika vaikeuksissa nopean pelityylin kanssa. Tapparasta on jo useamman kerran sanottu "kiitos ei" Konnalle ja nyt hän sitten eläkkeeltä golfkentältä kelpaakin sinne. Grönborg näemmä tullut sannamarinmaisesti ravistelemaan Tapparan rakenteita oikein kunnolla.

Saa todistaa minun olevan täysin väärässä, mutta melkoiset uhkakuvat näen kyllä koppihengen ja pelitavan suhteen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mistä tämä valtava Kontiola-viha kumpuaa?

Minua ei sen kummemmin hetkauta Kontiolan tekemiset. Mies ei pystynyt pitämään sanaansa eli hokkarit naulaan viime kauden päätteeksi niin tälläisen kaverin arvostus tippuu nollille. Hyvä vain jos menee sotkemaan jonkun ison seuran pukukoppikemioita.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jep, muistetaan kyllä palata asiaan jos näyttää siltä, että vanha herra on pelkkä riippakivi tämän kauden Liigassa

Oletettavasti tuo on kuitenkin vain rooliltaan kolmoskentän offensiivinen sentteri, koska siellä on ainakin 2 tasokkaampaa ketjua rakennettu parempien pelintekijöiden ympärille.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Oletettavasti tuo on kuitenkin vain rooliltaan kolmoskentän offensiivinen sentteri, koska siellä on ainakin 2 tasokkaampaa ketjua rakennettu parempien pelintekijöiden ympärille.

Vie kuitenkin jonkun sellaisen paikan, joka haluaa antaa sen 100% runkosarjapeleissä ja ehkä hamuaa urallaan Liigaa pidemmälle. Negatiivinen vaikutus voi olla yllättävän kova, jos tulee vain diivailemaan ja vähän pellailemaan itseään kuntoon kevättä ajatellen.

Mutta kuten jo sanottu, pelkästään hyvä juttu muita kilpailevia seuroja ajatellen jos näin käy.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Herran itsensä asenteesta. Jos luet hieman ylöspäin, huomaat kyllä mikä siinä on vikana. Ei esimerkiksi kiinnosta runkosarjapelit yhtään, ihan pokkana mediaan tämmöstä kertoo.
Onhan tuo aika kyseenalainen lausunto heittää julkisuuteen, mutta jollain tapaa myös ihailtavan rehellinen. Tuskin on ainoa ikämies, jonka on vaikeaa syttyä alkukauden peleihin. Eikä tuo ainakaan minussa aiheuta negatiivisia fiiliksiä häntä kohtaan.

Minua ei sen kummemmin hetkauta Kontiolan tekemiset. Mies ei pystynyt pitämään sanaansa eli hokkarit naulaan viime kauden päätteeksi niin tälläisen kaverin arvostus tippuu nollille. Hyvä vain jos menee sotkemaan jonkun ison seuran pukukoppikemioita.
Erikoista, koska teikäläinen tässä toimikin ikäänkuin inspiraationa tälle kysymykselleni. Ja aika aggressiivinen sävy tässäkin viestissäsi on Kontiolaa kohtaan. Puhumattakaan viestistäsi, jossa haukuit hänet mulkeroksi. Tunteita herättävä pelaaja Konna näköjään ainakin on, jos ei enää muuta.

Sitä en ymmärrä alkuunkaan, että miksi jonkun urheilijan lopettamispäätöksen pyörtäminen pitäisi olla asia, joka pudottaa arvostuksen nollaan? Hänen urastaanhan siinä on kysymys.
 
Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Vie kuitenkin jonkun sellaisen paikan, joka haluaa antaa sen 100% runkosarjapeleissä ja ehkä hamuaa urallaan Liigaa pidemmälle. Negatiivinen vaikutus voi olla yllättävän kova, jos tulee vain diivailemaan ja vähän pellailemaan itseään kuntoon kevättä ajatellen.

Oskari Luoto ollut tällä hetkellä se, joka vaihdellut kokoonpanossa Radek Muzikin kanssa 12-13.hyökkääjänä. Heille varmaankin löytyy uudet osoitteet sen jälkeen kun rosteri levenee. Tosin lisäpelaajia tarvitaan U20-kisojen rotaation ajaksi yms.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: S.T.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Jep, muistetaan kyllä palata asiaan jos näyttää siltä, että vanha herra on pelkkä riippakivi tämän kauden Liigassa
Viime kaudella pistepörssin 4. tehoin 12+39, 51 pojoa ja aloitukset eliittiä 54,5%. Riippakiven statseilta vaikuttaa ja varmasti yksi kesä pyyhkii kaikki taidot pois saman tien.

Liian vanha ja hidas, pelkkä gloryhunter ja kehtaa vielä haluta jatkaa uraansa vaikka lupasi lopettaa, kaikkea sitä.

Jossain muualla urheiluromantikot innostuisivat one more year -ajatuksesta, mutta täällä kylmässä Pohjolassa koetaan henkilökohtaiseksi nöyryytykseksi Kontiolan (mahdollinen) paluu Liigaan etsimään uralleen päätöstä mestaruuden muodossa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sitä en ymmärrä alkuunkaan, että miksi jonkun urheilijan lopettamispäätöksen pyörtäminen pitäisi olla asia, joka pudottaa arvostuksen nollaan? Hänen urastaanhan siinä on kysymys.

Koko kauden rutisi eri medioissa, että "tämä on viimeinen yritys" sekä "motivaatio kovaan treenaamisen on loppu" ja ilmeisesti ei huhupuheiden mukaan kuitenkaan itse laittanut sitä kaikkea likoon vaan juoksi pleijareissakin vielä kuppiloissa. Olisi edes jättänyt takaportin jatkolle "katsotaan uraa kauden päätyttyä" eikä jo kesken kauden ilmoittanut lopettavansa. Valitettavasti omissa papereissa tälläinen laskee arvostuksen nollille, joku muu voi olla eri mieltä ja suon sen hänelle. Kunhan kunnioittaa vastavuoroisesti minun mielipidettäni.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Koko kauden rutisi eri medioissa, että "tämä on viimeinen yritys" sekä "motivaatio kovaan treenaamisen on loppu" ja ilmeisesti ei huhupuheiden mukaan kuitenkaan itse laittanut sitä kaikkea likoon vaan juoksi pleijareissakin vielä kuppiloissa. Olisi edes jättänyt takaportin jatkolle "katsotaan uraa kauden päätyttyä" eikä jo kesken kauden ilmoittanut lopettavansa. Valitettavasti omissa papereissa tälläinen laskee arvostuksen nollille, joku muu voi olla eri mieltä ja suon sen hänelle. Kunhan kunnioittaa vastavuoroisesti minun mielipidettäni.
Juu, toki sehän on sun asiasi ketä arvostat ja mihin se arvostus perustuu.

Itse nyt en näe tätä pyörtämistä mitenkään ennenkuulumattomana, eikä se minun arvostukseeni kyseistä pelaajaa kohtaan vaikuta millään tavalla. Vaikeaahan se on varmasti päästää irti rakkaasta lajista, jonka parissa on käytännössä koko tähänastinen elämä mennyt huolimatta siitä, ettei harjoittelu enää tahdo maistua. Uskon, että tälläkään saralla Kontiola ei liene mikään harvinaisuus vaan kyllähän se kovaa treenaaminen on varmasti monelle ikämiehelle jo ainakin jokseenkin tuskaista.

Mutta jännä nähdä, mihin Kontiolasta nyt vielä on ja voihan se olla että fysiikka ei enää riitä tälle tasolle. Hienoa kuitenkin, että pääsee nyt todennäköisesti päättämään upean uransa Tapparassa.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kontiolan mahdollinen paluu Tapparaan ei meikäläiselle mitään tunnemyrskyä aiheuta suuntaan taikka toiseen eikä mahdollinen jatkaminen muuallakaan, mutta joillekin tämä on nyt liian kova pala.

Oinonen tuolla kirjoittaa, että Konnan mahdollinen paluu vie liigan maineen ammattilaissarjana. Ja sitten perään että "Kyllä, Kontiola on tietyiltä ominaisuuksiltaan Liigan kärkeä ja ainakin hyökkäysalueen hyökkäyspelaamisessa Tapparalle vahvistus." Hei Oinonen: Miten joku liigan kärkeä oleva ja liigan johdossa olevaa seuraa mahdollisesti vahvistava heppu vie liigan maineen? Ja kuka nyt on hehkuttanut Kontiolaa huippuhankinnaksi? Jos jotain näin pöyristyttävää on tosiaan sanottu jossain Aamulehdessä, niin onhan se törkeää sananvapauden pilkaamista ja väärinkäyttöä.

Täällä keskustelupalstalla ollaan kovasti huolissaan siitä, että Konna pilaa jonkun joukkueen pelisysteemit ja koppihengen. Jos näin käy, niin eikös se ole sen häpeä, joka miehen palkkaa ja jos se on Tappara, niin omaan pesäänsähän se se sitten kakkii, eikä vie mitään pois sen paremmin ilvesläisiltä, porilaisilta kuin muiltakaan. Oudointa kaikesta on, että tässä kirjoittelussa on sellainen vahva moraalisen närkästymisen sävy.
Mies ei pystynyt pitämään sanaansa eli hokkarit naulaan viime kauden päätteeksi niin tälläisen kaverin arvostus tippuu nollille.
Kontiola nyt on jotain sentään saanut urallaan siellä kaukalossa aikaiseksi, niin että jokin kunnioitus on syntynyt, mutta nyt ylitettiin anteeksiantamaton raja: ilmoitti lopettavansa mutta ei lopeta.

Jotenkin en nyt pysty moraaliseen myötänärkästykseen näillä esistetyillä perusteilla enkä näkemään sitä, että Kontiola tai sen palkkaava seura raunioittaa Liigan. Jos raunioittaa, niin eipä ole Liigan maine kovin hääppöisissä kantimissa.

Minusta näyttää, että yksi veteraani haluaa pelata ja tai menestyä ja sitten on joku seura, joka luulee sen panoksesta hyötyvänsä ja on siinä joko oikeassa tai väärässä. En näe että kumpaakaan tahoa kovin huirmuisena Tuhma-Jussina.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Melkein olisin Liigan tasosta vähän huolissani, kun Kontiolan todennäköinen paluu aiheuttaa näin paljon keskustelua. Ymmärrän Kontiolan menneiden saavutusten arvon ja tajuan hänen olleen aina merkittävä palanen joukkuetta, mutta jotenkin en kuitenkaan ymmärrä tätä kiimailua yhden veteraanipelaajan ympärillä. Ehkä niin Konnan itsensä kuin muidenkin Liigaa seuraavien pitäisi jo katsoa eteenpäin ja kantaa suurempaa huolta niistä tulevaisuuden tähtipelaajista?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kontiola muuten pisti viime kaudella IFK-peleissä silmään positiivisessa mielessä; oli mielestäni ihan liikkeenkin puolesta hyvässä kunnossa. Ehkä tuon voi yhdessä kesässä menettää; en tiedä, mutta ihmettelin lopettamispäätöstä.

Poikkeuksellisen taitaville pelaajille on aina kysyntää; ei noita senttereitä tässä vaiheessa vuotta hirveästi vapaina kaduilla kävele. Siltä osin täysin ymmärrettävää, että kiinnostusta häntä kohtaan riittää.

E. Tuli minulle täysin puskista, ettei Kontiola ole tamperelainen.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Melkein olisin Liigan tasosta vähän huolissani, kun Kontiolan todennäköinen paluu aiheuttaa näin paljon keskustelua. Ymmärrän Kontiolan menneiden saavutusten arvon ja tajuan hänen olleen aina merkittävä palanen joukkuetta, mutta jotenkin en kuitenkaan ymmärrä tätä kiimailua yhden veteraanipelaajan ympärillä. Ehkä niin Konnan itsensä kuin muidenkin Liigaa seuraavien pitäisi jo katsoa eteenpäin ja kantaa suurempaa huolta niistä tulevaisuuden tähtipelaajista?
Ehkä se Kontiolan arvo näinä päivinä on nimenomaan luettavissa tästä keskustelun määrästä? Harmaita puurtajia on Liigassa riittämiin. Yli joukkuerajojen kiinnostavia persoonia ei Liigassa liikaa ole. Konna on kieltämättä pelillisesti jo huippunsa ohittanut, mutta keskustelun määrästä päätellen selvästi edelleen kiinnostava pelaaja, omanlaisensa persoona. Tällainen hieman erilainen taiteilija nyt vain tuppaa erottumaan joukosta. Ei Kontiolan keräämä kiinnostus lähtökohtaisesti ole keneltäkään pois, lisäarvoa voisi antaa, kun juttua riittää herrasta. Ei se Liigan tasosta mielestäni mitään kerro, pelaajien persoonista kyllä.

Noin henkilökohtaisesti näen Kontiolan uhkana, jos joku odottaa suvereenia ykkössentteriä. Ei enää tässä vaiheessa. Mutta tasaviisikoin vähän maltillisemmille minuuteille ja yv-vastuulle? Näen mahdollisuuden. Tuskin Konna muutamassa kuukaudessa täysin has been -osastolle on ajautunut. Eiköhän Konnassa pätevä yv-pelaaja Liigaan olisi edelleen. Muuten maltillinen vastuu roolin puolesta, niin eiköhän Konna edelleen mahdollisuus olisi Liigajoukkueille, puutteistaan huolimatta. Bonuksena sitten hiukan palstamillimetrejä mediastakin tarjolla
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Uskon että Kontiola on varmasti vahvistus. Tuollainen puoli vuotta vapaata lätkästä saattaa tehdä ihmeitä sille treenaamiseen ja lätkäarkeen kyllästyneelle mielelle. En antaisi kauheasti painoarvoa miehen kommenteille viime kauden päättyessä. Varmaan aika harva maratonin juuri juossutkaan hehkuttaa miten hienoa on päästä maanantaina taas treenaamaan uutta maratonia varten. Tuore mieli, innokkuus ja halu pelata on kuitenkin todella tärkeitä asioita urheilussa. Mm. Jarkko Malinen kehuskeli haastattelussa miten välivuoden jälkeen luistin kulkee paremmin ja nauttii enemmän pelaamisesta kun ikinä. Ja ihan mukavastihan nuo pelit on hänelläkin lähteneet käyntiin. Kontiola on kuitenkin vielä vähän eri tason pelimies.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikäli uskomme toimittajan kirjoittaman jutun lainausta Kontiolan sanoista – ja miksi emme uskoisi – niin hänhän ei sanonut mitään, minne on sopimuksen tehnyt. Ja sitä esitettyä kysymystä tai johdatusta emme tiedä. Tappara on voinut tulla juttuun kirjoitetuksi ihan vain "koska kaikkihan sen tietää".
Tuollainen päättely tuntuu minusta oljenkorsiin tarttumiselta. Kaipa toimittaja on osannut kysyä tarkentavan kysymyksen, että Tapparaanko se sopimus siis oli? Itse ainakin osaisin vaikken ole yhtään haastattelua koskaan tehnyt.

Ja siihen on kaikesta päätellen vastattu, että joo, kyllä se Tappara on. Muutoin ei sitä seuraa varmaan olisi lehteen varmana tietona painettu.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse nyt en näe tätä pyörtämistä mitenkään ennenkuulumattomana, eikä se minun arvostukseeni kyseistä pelaajaa kohtaan vaikuta millään tavalla. Vaikeaahan se on varmasti päästää irti rakkaasta lajista, jonka parissa on käytännössä koko tähänastinen elämä mennyt huolimatta siitä, ettei harjoittelu enää tahdo maistua. Uskon, että tälläkään saralla Kontiola ei liene mikään harvinaisuus vaan kyllähän se kovaa treenaaminen on varmasti monelle ikämiehelle jo ainakin jokseenkin tuskaista.

Onhan näitä kiekkoilijoita ollut, jotka ovat palanneet "eläkkeeltä" ennenkin mutta itse en muista yhtään tapausta, jossa näin selkeästi ilmoitetaan hyvissä ajoin suureleisesti "tää on nyt tässä" ja sitten syksyllä tehdäänkin paluu kaukaloon, kun itselle sattuu aikataulut sopimaan. Mutta tämä tästä, kun ei Ässissä pelaa niin ei tuskin tule kauden aikana montaa peliä häneltä nähtyä.

"Kontiola ilmoitti jo elokuussa Aamulehdelle lopettavansa uransa tämän kauden jälkeen."

 

axe

Jäsen
Tuollainen päättely tuntuu minusta oljenkorsiin tarttumiselta. Kaipa toimittaja on osannut kysyä tarkentavan kysymyksen, että Tapparaanko se sopimus siis oli? Itse ainakin osaisin vaikken ole yhtään haastattelua koskaan tehnyt.

Ja siihen on kaikesta päätellen vastattu, että joo, kyllä se Tappara on. Muutoin ei sitä seuraa varmaan olisi lehteen varmana tietona painettu.
Ite kyllä ihmettelen miksei lainausmerkkien sisällä sitten lue "minulla on sopimus Tapparaan" jos niin olisi sanottu, koska sitaatti olisi niin mehevä ja taatusti mukana jutun otsikossakin. Miksi sitaatti muokattaisiin tylsän ympäripyöreään muotoon "sopimus on tehty", jos parempikin olisi tarjolla?
 

hyperion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minua ei sen kummemmin hetkauta Kontiolan tekemiset. Mies ei pystynyt pitämään sanaansa eli hokkarit naulaan viime kauden päätteeksi niin tälläisen kaverin arvostus tippuu nollille. Hyvä vain jos menee sotkemaan jonkun ison seuran pukukoppikemioita.
Sulla on nyt perinteinen porilainen näkemys siitä mitä joku sanansa pitäminen tarkoittaa (syntymäpaikkana Pori täälläkin).

Sanansa pitäminen tarkoittaa sitä, että jos lupaat jollekin jotain, pidät sen lupauksen. Ei Kontiola ole kenellekään hänen ulkopuolellaan luvannut lopettaa. Ei hän ole meille täällä foorumilla luvannut lopettaa. Ei hän ole mihinkään antanut sanaansa, että lopettaa. Hän lopetti, mutta vaihtoi mielipidettä, päätti toisin, ja haluaa nyt (kunhan tämä kaikki ei ole uutisankkaa) jatkaa vielä. Hänellä on siihen kaikki oikeus. Asia koskee vain ja ainoastaan hänen itsensä tekemiä päätöksiä hänelle itselleen.

Minun lempileffa oli joskus Lost in Translation. Nykyään se on joko The Lobster / Raw / Interstellar. Mutta ei tässäkään ole kyse siitä, että mä en olisi pitänyt sanaani.

Moderni mies kehittyy ja kehittymiseen liittyy oikeus vaihtaa mielipidettä.
 
Minua ei sen kummemmin hetkauta Kontiolan tekemiset. Mies ei pystynyt pitämään sanaansa eli hokkarit naulaan viime kauden päätteeksi niin tälläisen kaverin arvostus tippuu nollille. Hyvä vain jos menee sotkemaan jonkun ison seuran pukukoppikemioita.

Toimiiko tuo myös toisinpäin? Eli ajatellaan, että pelaaja keväällä kauden päätteeksi ilmoittaa, että ura jatkuu, mutta syksyllä ilmoittaakin ettei löytynyt enää motivaatiota jatkaa, vaan ura päättyy. Saisikohan täällä samalla tavalla kuraa niskaansa kuin Kontiola nyt? Arvostaisitko pelaajaa ryhdikkäästä päätöksestä vai toivottelisitko vastoinkäymisten sävyttämää loppuelämää?
 
Viimeksi muokattu:

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ite kyllä ihmettelen miksei lainausmerkkien sisällä sitten lue "minulla on sopimus Tapparaan" jos niin olisi sanottu, koska sitaatti olisi niin mehevä ja taatusti mukana jutun otsikossakin. Miksi sitaatti muokattaisiin tylsän ympäripyöreään muotoon "sopimus on tehty", jos parempikin olisi tarjolla?
Minusta menee vähän ylianalysoinnin puolelle. Jutussa sanottiin että Kontiola vahvistaa tulevansa Tapparaan, se ei ollut siten mikään monitulkintainen viesti. Sitaatteihin voi sitten poimia lauseen tai toisen, nyt oli valittu tuollainen pätkä.

Jos toimittaja onkin ymmärtänyt jotain väärin, eikä Kontiola olekaan sanonut Tapparasta mitään, niin sitten lehti varmaan joutuu julkaisemaan oikaisun juttuunsa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Toimiiko tuo myös toisinpäin? Eli ajatellaan, että pelaaja keväällä kauden päätteeksi ilmoittaa, että ura jatkuu, mutta syksyllä ilmoittaakin ettei löytynyt enää motivaatiota jatkaa, vaan ura päättyy. Saisikohan täällä samalla tavalla kuraa niskaansa kuin Kontiola nyt? Arvostaisitko pelaajaa ryhdikkäästä päätöksestä vai toivottelisitko vastoinkäymisten sävyttämää loppuelämää?

Jos ei ole täyttä motivaatiota ja pelaamisen intohimoa, silloin on aika laittaa hokkarit naulaan. Kilpailu pelipaikoista on Liigassakin sen verran kovaa, että joku muu ottaa aina sen paikan vastaan ilomielin. Joskus varsinkin seuraikonit roikkuvat mukana vuoden, pari liian pitkään. Toiset taas tekevät lopettamispäätöksen muiden mielestä jopa liian aikaisin, kun tuntevat ettei enää riitä tai kiinnosta juosta kesäisin kielipitkällä pitkin metsiä 20v nuorempien kanssa. Kuten jo sanoin, minä en ainakaan muista yhtään samanlaista tapausta jossa eläkkeelle jääntiä viritellään julkisesti elokuusta asti ja sitten se perutaan, kun oiskin kiva vielä voittaa jotain vaikka hyppäisi mukaan kesken pelien eikä ole tarvinnut rehkiä kuten muut joukkueessa jo olevat pelaajat.

Ja senkin taisin jo sanoa, että mielipiteitä on erilaisia ja erilaisiakin kuin se oma olisi syytä kunnioittaa.
 
Ja senkin taisin jo sanoa, että mielipiteitä on erilaisia ja erilaisiakin kuin se oma olisi syytä kunnioittaa.

En minä mielipidettä sinulta tai keneltäkään muultakaan ole kieltämässä, tietenkään. Olisikin ollut mielenkiintoista kuulla mielipiteesi tuohon esittämääni kysymykseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JPP8

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olisikin ollut mielenkiintoista kuulla mielipiteesi tuohon esittämääni kysymykseen.

Mitä siihen voi sanoa? Eläkkeeltä palaava 40-kymppinen Kontiola vie jonkun pelipaikan (ei edes junnun vaan 2-3 sentterin) ja joku toinen 40-kymppinen, joka ilmoittaisi ettei enää kiinnosta pelaaminen vapauttaisi pelipaikan jollekin motivoituneelle pelaajalle. Kaksi eri asiaa.

Ihan turhaa pyöritellä tätä asiaa enempää, mielipiteet ovat tulleet jo selväksi puolin ja toisin. Haiskahtaa että haluat vain vängätä

edit: huomasin vasta nyt tämän, joku muukin sentään vähän samoilla linjoilla Liigaan on vaikea suhtautua huippusarjana, kun 39-vuotiasta dieselsentteriä pidetään puolen vuoden eläkkeen jälkeen huippuhankintana
 

findmuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
jääkiakko
Ite kyllä ihmettelen miksei lainausmerkkien sisällä sitten lue "minulla on sopimus Tapparaan" jos niin olisi sanottu, koska sitaatti olisi niin mehevä ja taatusti mukana jutun otsikossakin. Miksi sitaatti muokattaisiin tylsän ympäripyöreään muotoon "sopimus on tehty", jos parempikin olisi tarjolla?

Esimerkkivaihtoehto 1:

"Moro Konna, meille on vähän kantautunut sellaista tietoa, että Tapparaan olisit matkalla? Miten kommentoit?"

- Sopimus on tehty. En vielä tiedä tarkkaan, milloin aloitan pelit

Esimerkkivaihtoehto 2

"Moro, mikäs tilanne sulla on tällä hetkellä?"

- Sopimus on tehty. En vielä tiedä tarkkaan, milloin aloitan pelit

"Jaa Tapparan kanssa?

- Joo

...

Erittäin todennäköisesti toimittaja ei ole sooloillut omiansa ja keksinyt päättelyketjua, että sopimus on - se tarkoittaa siis todennäköisesti Tapparaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös