manageri6969
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Osaavat Jääkiekko-organisaatiot, Jypinkylä
Käärmeöljykauppias poistui toiminnasta, ei ole tietoa, kuka on PV.Tommis Haemaelainens?
Käärmeöljykauppias poistui toiminnasta, ei ole tietoa, kuka on PV.Tommis Haemaelainens?
Mielestäni Pikkarainen sopii Ässiin hyvin, mutta mitä Härkälä teki väärin?
Näkisin, että Härkälän "ongelma" on Ässien viime kausi Karri Kiven kanssa, jolloin menivät jopa kahdeksan parhaan joukkoon. Tuo taisi nostaa odotuksia liian korkeaksi tälle kaudelle.Mielestäni Pikkarainen sopii Ässiin hyvin, mutta mitä Härkälä teki väärin?
En olisi itse antanut monoa.
Oudot potkut nämäkin. Kai tuolla on jotain muuta taustalla kuin pelilliset asiat?
45 peliä oli aikaa kääntää kelkka, ei onnistunut.Mielestäni Pikkarainen sopii Ässiin hyvin, mutta mitä Härkälä teki väärin?
En olisi itse antanut monoa.
Taisi fanienkin lisäksi UTJ Vuorinen haluta myöskin hiukan aktiivisempaa pelitapaa, jos rivien välistä olen ymmärtänyt oikein (podcastissa).Pakko olla. Jotain puhetta oli aiemmin, että vaatimustaso ei ollut Ässien arjessa riittävä, mutta kuitenkin puhetta vain tämä.
Ässät kommentoi huomenna klo 13 tarkemmin. Katsotaan mitä sieltä tulee ulos.
Sitä on ihmetelty juu, että miksi niin kiire oli sen jatkon kanssa.Potkujen sijaan kysyisin että miksi Ässät käytti Härkälän option? Oliko option aikaraja menossa umpeen? Tuo siis julkaistiin lokakuussa. Silloin kehuttiin arjen vaatimustasoa ja kuinka Härkälä on uuden sukupolven huippuvalmentaja.
Ässissä tehtiin tyhmästi ja hätäiltiin. Mitä sitä selittelemään.Potkujen sijaan kysyisin että miksi Ässät käytti Härkälän option? Oliko option aikaraja menossa umpeen? Tuo siis julkaistiin lokakuussa. Silloin kehuttiin arjen vaatimustasoa ja kuinka Härkälä on uuden sukupolven huippuvalmentaja.
Näinpä.Ässissä tehtiin tyhmästi ja hätäiltiin. Mitä sitä selittelemään.
Osaako joku kertoa, että mitä meinaa tuo toistaiseksi lauseessa "Ässien päävalmentaja Jere Härkälä on tänään vapautettu toistaiseksi tehtävistään."? Lainaus otettu Ässien tiedotteesta. Jostain syystä tarttui omiin silmiin todella vahvasti. Eikös hänet ole vapautettu sopimuksen loppuun asti tehtävistään?
Mä itse nopeesti fundeerasin, että onko mahdollista siirtää apuvalmentajan rooliin?Tarkoittaisiko, että työvelvoitetta ei ole. Sopimusta ei ilmeisesti purettu.
Katotaan ny mitä sieltä tulee. Ässillä on hyvää historiaa tarjoilla kummelia. Popparit valmiiksi huomiselle, klo 13 rytisee.
Olisi kyllä niin Ässämäinen ratkaisu maksaa samalle miehelle kahdesta roolista palkkaa.Mä itse nopeesti fundeerasin, että onko mahdollista siirtää apuvalmentajan rooliin?
Sopimus purettu, ja seuraavaksi julkastaan puolta halvempi pesti kakkosrooliin.. En usko, mutta sen verta erikoinen muotoilu että tuli mieleen, että jossain tehtävässä jatkaa, palkka ja työnkuva vain muuttuu.
Jos tämä pitää paikkaansa, niin on varmasti Tobbarilla tosi hauskaa just nyt. Enkä tiedä hymyilyttääkö hallitustakaan. Tai, no oma poika puikoissa ja yleisö käy kuitenkin, dinoilla kaikki hyvin.Tobias Salmelainen olisi halunnut tehdä Olli Jokiselle sopimuksen, mutta IFK:n hallitus torppasi tämän ja väsäsi Peltoselle jatkot kertoo HBL.
HBL-källor: HIFK-styrelse sade nej till Olli Jokinen
HIFK reducerade kvartsfinalserien till 1–3 mot Pelicans och blåste liv i matchserien. Men en del av fansen är trötta på…www.hbl.fi
Hämmentävää toimintaaTobias Salmelainen olisi halunnut tehdä Olli Jokiselle sopimuksen, mutta IFK:n hallitus torppasi tämän ja väsäsi Peltoselle jatkot kertoo HBL.
HIFK reducerade kvartsfinalserien till 1–3 mot Pelicans och blåste liv i matchserien. Men en del av fansen är trötta på…www.hbl.fi
Oivoi. Aika monessa jengissä hallitus sekoillut.Tobias Salmelainen olisi halunnut tehdä Olli Jokiselle sopimuksen, mutta IFK:n hallitus torppasi tämän ja väsäsi Peltoselle jatkot kertoo HBL.