Miten nyt käy "Kärppiä suositaan" -narratiivin?
Miten nyt käy "Kärppiä suositaan" -narratiivin?
Mielestäni kaikkien kannalta reilua tämä. Eihän änärijussin sovi itse kärsiä pelikieltojaan.Sen verran Liiga suosii Kärppiä, että Varakas kärsii Jokisen pelikiellon.
Mielestäni kaikkien kannalta reilua tämä. Eihän änärijussin sovi itse kärsiä pelikieltojaan.
Se yksi peli tuli Jokiselle Lapin lisää.Jämpti tuomio.
Itse veikkasin 5:ttä tuli 6. Ja historiasta näköjään vielä 2 päälle.
Hyvää toimintaa kurinpidolta ja toimii varoittavana esimerkkinä jatkoa ajatellen.
Juuri saamieni tietojen mukaan Tuomas Kiiskinen siirtyykin pätkäsopimuksella Kärppiin Jussi Jokisen pelikiellon ajaksi..
Hyvä tuomio ja hyvä ettei kumarrella nimeä selässä!
Mannerin kommentit ovat kyllä vähintään yhtä oksettavia kuin Jokisen teko: ”Mehän tiedämme ettei hän sitä tahallaan tehnyt” ja ”Jussi on joutunut tässä nyt epäonnisiin tilanteisiin”.
Voi huutonauru. Eipä muuta kun pää syvemmälle pensaaseen.
Ei onnistu, koska Moderaattorit eivät päästäneet peruskoulusta läpi, ja lukee nyt ehtoja seuraavan viikon. Sääli, viihdyttävä hupiukko kaiken kaikkiaan.@Wakawakabum tuus ny kertoo, että mitä mieltä olet tästä tuomiosta.
Jos muuten on haluja vetää kaveri kylmäksi, niin kannattaa vetää vitun lujaa olkapäällä leukaan. Selviää paljon pienemmällä rankulla kuin jos nostaa käsiä.
Mielestäni kaikkien kannalta reilua tämä. Eihän änärijussin sovi itse kärsiä pelikieltojaan.