Ihan turha heittäytyä täällä polvilleen ja huutaa jumalalle epäoikeudenmukaisesta kohtelusta. Blood kaivaa itse verta nenästä näillä tempuillaan jatkuvasti ja ihan itse, ei kukaan muu. Kukaan kurinpidossa tai missään muuallakaan ei ottanut kontaktia Perriniin vaan Blood itse ja olisi voinut jättää sen tekemättä. Mutta niinkuin jo muutamaankin otteeseen tällä kaudella, eipä vain jättänyt. Turha siitä on marmattaa, jos mies on vain tyhmä eikä opi tempuistaan, vaan kerää tasaiseen tahtiin lisää ja lisää pelikieltoja.
Tässä tulee hyvin esiin tämä pelaajan maineen vaikutus näihin rangaistustoiveisiin. Ei sillä väliä, oliko teko edes tahallinen, mutta pitäähän pelikieltoa rapsaista ja tuntuvasti, koska pelaajalla on tietty maine. Blood olisi mahdollisesti voinut välttää kontaktin Perriniin, mutta ei hän sitä erityisesti ota. Katse on toisaalla ja vahinkotörmäys on täysin mahdollinen, vaikkei täällä moni sitä tunnu ymmärtävänkään. Missään tapauksessa teko ei ollut törkeä eikä sitä voi laskea tahalliseksi vahingoittamisyritykseksi. Paskaa tuuria Perrinin kohdalla, jos jotian meni rikki.