En minäkään itse kontaktin likaisuudesta, mutta tuossa se video mitä kysyit.No eipä tuosta sen enempää selvää saa.
Juuri näin. Aikaa olisi ollut väistää ja Blood näki aivan varmasti Perrinin. Täysin tahallinen kontakti. Seuraamukset olivat varmastikin pahemmat, mitä Blood ajatteli. Siitä huolimatta törkeä teko. Perrin on kiekoton, eikä näe Bloodia, kontaktin osumakohta on alaraaja, todennäköisesti polvi. Mielestäni kyseessä on kiekottomaan pelaajaan sokeasta kulmasta kohdistettu polvitaklaus. Minä pistäisin yli kymmenen ottelun kakun.Ja jos ei muuta, niin kyllä tuosta videostakin näkee että Bloodilla olisi ollut aikaa välttää halutessaan tuo kontakti.
Mikä twittervideo? Kenelle kakkua?
Miten niin näkee? Videolta näkee vain sen, että juuri ennen törmäystä Blood tulee edes kuvaan.En minäkään itse kontaktin likaisuudesta, mutta tuossa se video mitä kysyit.
Ja jos ei muuta, niin kyllä tuosta videostakin näkee että Bloodilla olisi ollut aikaa välttää halutessaan tuo kontakti.
Moisiosta noutohan ei mennyt edes kurinpitokäsittelyyn, joten siitä ei tule mitään sanktioita! Turha edes toivoa, että Liiga kehittyisi, kun siellä on tärkeillä pesteillä Liusjärven, Pärnäsen ja Ranniston kaltaisia surkimuksia. IFK-lisä on ja pysyy!Kojo ja Moisia ansaitsisivat molemmat sen joku 4 - 5 peliä, kun Åstenkin sai sen 3.
Ketä kiinnostaa, jos "nimimies" vetää noubadia takapalloon. Odotappa kun "nimimies" saa osumaa. Turussa luultavasti jo rakennettu torille notski Bloodin polttoa varten.Asplund-Blood tapauksella, kun kovasti mehustellaan, niin keskiviikon kamppailussa Tomi Kallio veti samantyyppisen niitin kädet ylhäällä Taavi Vartiaisen takaraivoon. Kalliolle tuomittiin jäähy estämisestä. Tästä ei vaan ole kukaan Twitter-Teijo tehnyt videoklippiä.
Kenenkään ei nyt kannata yrittää selittää, ettei Blood nähnyt Perriniä. Jos ei nähnyt, niin se Specsaversin mainos sopii miehelle. Ei kukaan voi olla niin sokea liigapelaaja, ettei näe vastustajaa tuossa tilanteessa. Eikä Blood tuohon tilanteeseen myöskään taivaasta tipahtanut, vaan on omalla rauhallisella temmollaan siihen tullut. Aivan yhtä hölmöä on väittää, etteikö olisi pystynyt välttämään kontaktia, olisi varmasti pystynyt, mutta ajatteli antaa pienen vittumaisen niitin vastustajalle, nyt vain sattui varmasti pahemmin, kuin oli edes tarkoitus. Perrinin syyttäminen tuosta on vielä epä-älyllisempää. Aivan turha on itkeä tuomioita, koska niitä tulee ja pitääkin tulla, lisäksi taparikolliselle tulee oma lisänsä.
Asplund-Blood tapauksella, kun kovasti mehustellaan, niin keskiviikon kamppailussa Tomi Kallio veti samantyyppisen niitin kädet ylhäällä Taavi Vartiaisen takaraivoon. Kalliolle tuomittiin jäähy estämisestä. Tästä ei vaan ole kukaan Twitter-Teijo tehnyt videoklippiä.
Kerta Kallio on näin törkeästi tehnyt, sinä varmaan klipin teet ja tuot tämän törkeyden nähtäväksi?
Eli ei siis mitään halua todistaa väitettä?Miksi ihmeessä tekisin? Ei minulla ole tarvetta jeesustella tällaisista tapauksista.
Animated GIF - Find & Share on GIPHY (Linkki vie Kallio klippiin)
Kyllähän tuo Kallion teko on huomattavasti törkeämpi ja tuota nyt ei kukaan voi vahingoksi väittää. Bloodin tilannetta itkevät turkulaiset lähinää huvittaa allekirjoittanutta, mielestäni yhteentörmäys, jossa on helvetin huono säkä, ei tuosta ainakaan tahallista vahingoittamisyritystä saa, oli sitten kuinka värilasit päässä, tai ei.Eli ei siis mitään halua todistaa väitettä?
Ehkä teko nyt ei ollutkaan ihan yhtä törkeä?
Tukosen tilanteessa oli yksi puolustelu: näitähän tapahtuu joka pelissä. Todisteita kun pyysi, ei näkynyt...
Kyllähän tuo Kallion teko on huomattavasti törkeämpi ja tuota nyt ei kukaan voi vahingoksi väittää. Bloodin tilannetta itkevät turkulaiset lähinää huvittaa allekirjoittanutta, mielestäni yhteentörmäys, jossa on helvetin huono säkä, ei tuosta ainakaan tahallista vahingoittamisyritystä saa, oli sitten kuinka värilasit päässä, tai ei.
En väittänytkään, etteikö Ben tuossa tarkoituksella törmää, mutta tuo väite, että pikkuisella törmäyksellä jotain teloitusta hakee, on aika kaukaa haettua. No totuuden tuosta tilanteesta tietää ainostaan Blood itse.Kyllähän sinäkin tajuat ajattelevasi lasien kautta, jottei Ben hakenut kontaktia? Osaltani olen huonon tuurin tilanteesta jo kertonut.
Kallion tilanteen myönsin jo virheekseni.