Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Tulee mieleen eräs naapuriliiga ja siellä suomalaisvenäläisen seurajoukkueen pudottuspelit. Tuomaroinnista nääs.
Minun mielestäni selkeä maali. Olisiko Kalpan pelaaja, ilman Tuulolan kosketusta ajanut maalivahdin yli? Ei tietenkään. Kalpan pelaaja menettää tasapainon Tuulolan kosketuksesta, yrittää jarruttaa ja osuu maalivahtiin.
Olin katsovinani, että ilman Tuulolan vaikutusta Simontaival ei olisi edes päätynyt maalivahdin alueelle. Siihen kun lisää sen, että Simontaival tosiaan pyrki heti pois sieltä eikä missään nimessä pyrkinyt kontaktiin.Kannattaa nyt katsoa tilanne myös toisesta kuvakulmasta. Joo Tuulola osuu Simontaipaleeseen mutta niin kevyt kosketus ettei voi työnnöksi sanoa. Ihan 50/50 tilanne mikä kääntyi nyt näin.
Kovassa vaudissa kevytkin kosketus tekee sen että siinä menettää tasapainon. Ja tuo tasapainon menetys näkyy ihan selkeästi videolla. Tai oletko tästä erimieltä?
Ja se oleellisempi kysymys sinulle, olisiko Kalpan pelaaja ajautunut maalivahdin päälle ilman kosketusta?
Sehän laitto jarrut lukkoon jo ringetellä?Olisi ajanut.
Tää oli ihan päivänselvä maali. Tuomio kentällä oli maali, eikä maalivahtikaan protestoinut. Silti piti tilannehuoneen ja päätuomarien vetää kani hatusta ja käydä hylkäämässä. Eikö nuo oikeasti tajua mitä tällaiset farssit tekevät tuotteelle ja tuomaritoiminnan arvostukselle? Mä häpeän.Paskat. Selvä maali. Mitä vaihtoehtoja hyökkääjällä on?
Itse olen tässä asiassa sattuneesta syystä ihan puolueeton. Ottaa vain päähän Liigan tuomaritoiminta aika ajoin.
Viime kevään finaaleissa Tapparan pelaaja löi Pelicansin Bartosakia mailalla kaulaan ja sen seurauksena syntynyt maali hyväksyttiin. Sitten tälläinen maali hylätään. Ei ole samat säännöt kaikilla.
Suosittelen että jätätte tulematta Liigaan.Sata kertaa sadasta maali. Vittu tää liiga on surkea pulju.
Ja Haapala teki joskus maalin, jossa kiekko ei käynyt ikinä edes maalissa. Aina menee tuomiot vain yhteen suuntaan. Jännästi meni jo ennen Areenaakin jokaisella kaudella, mikähän silloin oli syynä?Viime kevään finaaleissa Tapparan pelaaja löi Pelicansin Bartosakia mailalla kaulaan ja sen seurauksena syntynyt maali hyväksyttiin. Sitten tälläinen maali hylätään. Ei ole samat säännöt kaikilla.
En tiedä miten paljon Heljangon persoonaa tunnet, mutta ihan uskomattomia asioita pitää tapahtua jääkiekkokaukalossa että Heljanko protestoi yhtään mitään. Siis sellaisia asioita että mä itse vedän rajan siihen etten edes spekuloi sellaisilla koska teksti olisi niin rumaa.eikä maalivahtikaan protestoinut.
Kaikki tilanteethan fanien silmissä on aina päivänselviä ja jos tuomio eroaa omasta mielipiteestä, niin kyseessä on oltava salaliitto.Melkoisen ylimielistä ja puusilmäistä kommenttia Tampereelta. Ihan yllätyin.
Päivänselvä maali.
Mielestäni olisi voinut hyväksyä. Mutta että kauden ratkaisevimpia tuomarivirheitä Kalpan johtaessa peliä 4-2? Hylsystä huolimatta kuopiolaisten olisi pitänyt hoitaa tuo peli helposti. Ainoa ratkaiseva asia häviölle oli kotijoukkueen umpisurkea 3.erä, jossa perseilivät aivan alokasmaisia virheitä sijoittumisessa ja pelin luvussa.Niin selvä maali, kuin vain maali voi olla. Tapparan kannattajat voisivat nyt myös myöntää, ettei mennyt oikein tuo tuomio. Ehkä kauden ratkaisevimpia tuomarivirheitä.
No se näyttää toisesta kuvakulmasta erilaiselta siksi, koska tuo Tuulolan kontakti Simontaipaleen selkään ei näy. Kannattaa myös katsoa kaikki Tapparan maalit niistä kameroista jotka kuvasivat maalin aikaan katsomoon. Ei kyllä millään näe että kiekko olisi ylittänyt maaliviivan kokonaan.Kannattaa nyt katsoa tilanne myös toisesta kuvakulmasta. Joo Tuulola osuu Simontaipaleeseen mutta niin kevyt kosketus ettei voi työnnöksi sanoa. Ihan 50/50 tilanne mikä kääntyi nyt näin.
No se näyttää toisesta kuvakulmasta erilaiselta siksi, koska tuo Tuulolan kontakti Simontaipaleen selkään ei näy. Kannattaa myös katsoa kaikki Tapparan maalit niistä kameroista jotka kuvasivat maalin aikaan katsomoon. Ei kyllä millään näe että kiekko olisi ylittänyt maaliviivan kokonaan.