Luuseri toki olen mutta sillä asialla on hyvin vähän tekemistä sen kanssa, että kannattamani jääkiekkojoukkue on ollut jo vuosia höyryävä kasa paskaa. Minä en ainakaan halua nähdä puolivälieriä vasaran ja Ilveksen välillä. Työpaikalla on paljon viihtyisämpää käydä, kun vasara nuijii ekalla kierroksella jonkun Sportin tai hifkin.
Jos Tappara ja Ilves kohtaisivat pudotuspeleissä ja Tappara voittaisi, niin tuskinpa siitä sen enempää lällättelyjä tulisi kuin tulee tälläkään hetkellä. Joukkueiden tekemisessä on niin valtava ero - siis organisaationa, ei nyt välttämättä joukkueena ainakaan keskinäisissä - ettei aikuiset näiden joukkueiden fanit ole jaksaneet ole mitään kenkkuilua saaneet aikaiseksi hetkeen minun nähdäkseni. Tänäänkin tultiin hyvin toimeen hyvällä huumorilla sen enempää kettuilematta paikallisbussissakin pelin jälkeen.
Kyllä urheilussa niin kauan kuin on mahdollisuus, pitäisi olla toivoa. Kyllä fanilla pitäisi olla mielestäni jopa pieni epärealistinen toive yllätyksestä kyteä takaraivossa, vaikka oma joukkue olisi suurikin altavastaaja.
Kaikesta kärjistämisestä ja trollaamisesta huolimatta olet pätevä kirjoittaja. Kirjoittaisitko Tapparan nimen, kuten se kuuluu, etkä minään lastenversiona.