Haapalalta kyllä vuoden urheiluteko tuulettaa maalia ja ottaa ylpeänä onnitteluja vastaan.
Tappara-tähti myönsi tasoitusmaalin pöyristyttävän tuomarivirheen – ”Eihän se käynyt lähelläkään” - Aamulehti
Haapalalta kyllä vuoden urheiluteko tuulettaa maalia ja ottaa ylpeänä onnitteluja vastaan.
Tappara-tähti myönsi tasoitusmaalin pöyristyttävän tuomarivirheen – ”Eihän se käynyt lähelläkään” - Aamulehti
Otteluvalvoja Hannu Henrikssonin mukaan tilannetta ei tarkistettu videolta koska Ilves ei sitä vaatinut. Tuosta saisi sen kuvan että kyllä sitä voi vaatia maalitilanteessa.
Meillä on jo junnuissa sanottu, että maalivahdin tuppi pitää tehdä valkoisella erkalla, juuri tämänkaltaisten tilanteiden vuoksi.
Kyllähän Ilves ottaa tästä rumasti takkiin playoff paikkaa ajatellen. Sääli.
Sillä ei muutenkaan ole väliä mitä Ilveksen pelaajat mahdollisesti luulivat,
Tässä runkosarjatilanteessa tekee erityisen höpöä. Raumalla, Vaasassa ja Mikkelissä nauretaan paskaista röhönaurua.
Tuo Haapalan maali meni kyllä oikein, peliä ei oltu vihelletty poikki vielä siinä vaiheessa kun kiekko meni maaliin. Turha enää itkeä siitä.Tekihän Tappara maalin tällä kaudella Ilvestä vastaan myös niinkin, että peli oli ennen vihelletty poikki. Harmittavan paljon varsinkin paikallismatseissa on naapuri saanut apuja.
Tuomarit pelkäsi talonsa polttamista vaikkei Tukka-Jukka penkin takana ollutkaan, paras hyväksyä maali vaikkei semmoista tullutkaan."Ei näitä sääntöjen mukaan vihelletä" päti tälläkin kertaa. On se kumma, kun tuomarit alkavat hyväksymään maaleja muitta mutkitta kun pelaaja nostaa kädet kattoon. Olisiko jotain syytä tehdä Liigan tuomaritoiminnalle?
Mitä helvetin iloa jostain pleijaripaikasta on, kun minkäänlaisia mahdollisuuksia siellä pleijareissa ei ole menestyä? Minusta on hyvä että jos Ilves tuollaiseen tuomarivirheeseen pisteitä menettää, se menettää niitä nyt, kun se ei niillä pisteillä yhtään mitään tee. Eri asia olisi, jos joukkueella olisi jonkinlaisia menestymismahdollisuuksia ja taisteltaisiin esim. kotiedusta.
Mitä helvetin iloa jostain pleijaripaikasta on, kun minkäänlaisia mahdollisuuksia siellä pleijareissa ei ole menestyä?
Noh, Tappara toki sai hyvityksen sille sitten seuraavassa pelissä kun Plihalin "hieman" kyseenalainen maali hyväksyttiin.
En minä ainakaan häntä syytä, mutta jos näki tilanteen jo pelissä, niin mieti miten komeaa olisi ollut hänen vaatia tarkistusta.Tuohan oli erittäin tyylikäs, jopa soturimainen tahtomaali :)
On aika kohtuutonta olettaa, että Haapala olisi livetilanteessa tiennyt, ettei kiekko käy maalissa. Ei tuossa tilanteessa hänestä saa pääsyyllistä millään.
On aika kohtuutonta olettaa, että Haapala olisi livetilanteessa tiennyt, ettei kiekko käy maalissa. Ei tuossa tilanteessa hänestä saa pääsyyllistä millään.
Ainakaan sääntöjen mukaan ei saa vaatia, mutta tokihan näitä ei minkään sääntökirjojen mukaan tuomita.
Missäs ja koska mä tollasta olen kirjoittanut?Valoja päälle! Vähintään yx kotipeli ja sen tuotot kassaan. Vai etkö ole seurannut tätä taloudellista tilaaa, missä seura on?
Tästä lähin suosittelen, että vaativat tuomaria joka maalin jälkeen katsomaan videolta, jos se kerran Henrikssonin mielestä on mahdollista. Ei tän tason tuomareihin voi luottaa. Ehkä tolle tuomaritoiminnalle tehtäisiin jotain ,jos tää olisi ratkaissut finaalien game sevenin jatkoajan. Siellä jo pytty kiertää kaukalossa kun huomataan että vittu se mikään maali ollutkaan! Liiga kuittaisi vaan että näitä sattuu!Ainakaan sääntöjen mukaan ei saa vaatia, mutta tokihan näitä ei minkään sääntökirjojen mukaan tuomita.
Parhaalla paikalla kuitenkin oli raitapaitainen tuomari, joka ei mitenkään voinut nähdä kiekon käyneen maalissa, koska se ei käynyt, joten hänen pitäisi ihan oma-aloitteisesti varmistaa asia videolta.
Suomen Diego Maradona -titteli on jo jaettu: Pekka Saarenheimo!Ei pääsyyllistä, mutta Suomen Diego Maradonan kyllä.
Missäs ja koska mä tollasta olen kirjoittanut?
Luuseri. Urheilussa kaikki on mahdollista, ennen kuin pelit on pelattu.
Luuseri toki olen mutta sillä asialla on hyvin vähän tekemistä sen kanssa, että kannattamani jääkiekkojoukkue on ollut jo vuosia höyryävä kasa paskaa. Minä en ainakaan halua nähdä puolivälieriä vasaran ja Ilveksen välillä. Työpaikalla on paljon viihtyisämpää käydä, kun vasara nuijii ekalla kierroksella jonkun Sportin tai hifkin.