Huomaa kyllä, että olen itse jäänyt lähinnä katselemaan vain molempien tamperelaisten ja Kärppien kokoonpanoja, kun piti tarkistaa ketkä HPK:n maalilla oikein on, kun sitä niin paljon kehutaan. Lebedeff-Rajaniemihän on varmaan Liigan paras maalivahtipari. Lebedeffistä oli jäänyt koronakaudelta heikko kuva, mutta viime kaudella otti isoja kehitysaskeleita ja ymmärtääkseni vei ykkösen paikankin Laurikaiselta kauden loppupuolella. Tilastotkin viime kaudelta todella hyvät. Rajaniemi taas pääsee vihdoin (Liigassa) välillä lepäämäänkin, kun ei tarvitse 59 ottelua pelata runkosarjaa.
No, kuten sanoin on jäänyt muiden joukkueiden kokoonpanojen katsominen melkein kokonaan välistä, niin eiköhän siellä Westerholmin parinakin ole joku EHT-jyrä SaiPassa ja voin taas olla hiljaa.
No, kuten sanoin on jäänyt muiden joukkueiden kokoonpanojen katsominen melkein kokonaan välistä, niin eiköhän siellä Westerholmin parinakin ole joku EHT-jyrä SaiPassa ja voin taas olla hiljaa.
Mikäli Mäntykivi on laidassa ensi kaudella näen tuon "kusemisena" Mäntykiven ja kehityksensä päälle. Ja näen sen edelleen sinä, vaikka Ilvekseen ilmestyisi uusi sentteri. Kauden edetessä, jos suoriutuu heikosti niin sitten mies laitaan. Sisäänajo hyväksi sentteriksi Liigaan tehtiin viime kaudella ja nyt seuraavaa askelta kohti, eli EHT:lle ja 35 pistettä rikki. Jos pelaa Suomen tai Haapalan kanssa koko kauden tuon 35 pistettä pitäisi olla paperia.Kauheesti Mäntykiveä on sentterinä vertailtu Tapparan ja Kärppien senttereihin. Itse veikkaan että Mänty pelaa laidassa ensi kauden.