Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Savinaiset, Turuset ja kumppanit taitaa olla ihmeissään kun tulivat takaisin Liigaan ja joutuu luistelemaan. KHL sai aika helpolla palkan suorittamalla, täällä joutuu pelaamaan.
Ei onnistu. KooKoo lahjoittaa Kärpille kymppipaikan viimeisessä ottelussa...Loistavat lopputulokset, toivottavasti saadaan Kärpät pudotettua kympin joukosta. Olisi varmaan liigaennätys että tuollaisella pelaajabudjetilla jäädään sijalla 11.
Se on kyllä juuri näin. Mutta ei tule viime pelit nähneenä yllätyksenä. Ipalla oma pää vuotaa. Pakkien avaukset lähinnä lasinkautta ulos tai roikkuja keskialueelle. Hyökkäys paperilla kova, mutta kun pitäisi esim tappaa peli tai päästä peliin mukaan ylivoimalla, niin kaikilla sormi suussa. Eikä asiaa ole osattu korjata koko kauden aikana. Tällaisella pelillä ei tosiaan pärjätä pudotuspeleissä. Pahaa pelkään, että noutaja tulee heti ekalla kierroksella. Rutinoituneemmat joukkueet osaavat kyllä pelata ipaa vastaan. Tänäänkin Pelsut oli taktisesti valovuoden edellä, eikä voittajasta ollut tokan maalin jälkeen mitään epäselvyyttä. Harmin paikka.Se on varmat kevään merkit taas ilmassa; Ilves sulaa ja Tappara rulaa.
Se on varmat kevään merkit taas ilmassa; Ilves sulaa ja Tappara rulaa.
Määkun olin lukevinani saman kommentin jo monta kertaa aiemminkin ja aina vaan se Ipa kinkes sinne piikkipaikalle takas ja pikkuvelin fanit oli hiljaa. Mutta jatkakaa :)
Nojoo, jos eletään edelleen jotain 10 vuotta taaksepäin historian roskakorissa.Näin puolueettomana pakko sanoa, että kyllähän Ilves on se tutti suussa oleva pikkuveli Tampereen porukoista ollut aika pitkään.
Lähdetään vissiin molemmat altavastaajina sarjaan, jos sellainen tulee.ilves saa varmaan vastaansa Kärpät tai Lukon, joita pidän kyllä parempina joukkueina ihan viime aikaisten esitysten perusteella.
Kyllähän Ilves on Tapparan isoveli. Samaan tapaan kuin Alain Lemieux on Marion isoveli.Nojoo, jos eletään edelleen jotain 10 vuotta taaksepäin historian roskakorissa.
Varmaan syntynytkin kaksi kertaa Tapparaa myöhemmin ;)
Juuri samaan tapaan kuin Wayne on Brent ja Keith Gretzkyn isoveli (ja parin muun kanssa).Kyllähän Ilves on Tapparan isoveli. Samaan tapaan kuin Alain Lemieux on Marion isoveli.
Täällä on näitä oman elämänsä tammisia, jotka puhuu kielillä ja joille kaikki ovat veljeksiäMistä ihmeen veljistä te nyt puhutte?
Kuntotestit kertoo joka kevät aivan muuta. ;)Mistä ihmeen veljistä te nyt puhutte?
Minä en Tapparaa tunnusta Ilveksen sukuun. Kyllä se Tappara on vaan se nuorempi naapuri, joka on lihonut isommaksi vuosien saatossa.
Joka tekee Ilveksestä sen kateellisen naapurin, joka vaikka häviää itse satasen ettei toinen vaan saisi viittäkymppiä?Mistä ihmeen veljistä te nyt puhutte?
Minä en Tapparaa tunnusta Ilveksen sukuun. Kyllä se Tappara on vaan se nuorempi naapuri, joka on lihonut isommaksi vuosien saatossa.
Ketjun aiheeseen: Ei oikein mitään uutta voimasuhteisiin. Tappara kiistaton ykkönen viemään pytty. Muut taitavat olla vain ”ynnämuut”.
Höh, vallan hienostihan se rookie-junioriketju eilenkin suoritti, olivat aika lähellä tehdä maalinkin. Tiedä sitten auttaako se muutaman nyt poissaolevan surffailukaan sen enempää.mutta mikäli näitä poissaolijoita on näin paljon vielä playoffseissa niin ennakkosuosikkeihin ei kyllä enää lukeudu.
Ihan mielenkiinnosta pitää kysyä mikä tekee Tapparasta noin selkeän mestarisuosikin, että kaikki muu kun mestaruus olisi noloa?Tältä se tosiaan näyttää. Mielenkintoista nähdä joudutaanko Tappara-leirissä keulimaan kauden jälkeen taas hyvällä työllä ja saavutetuilla finaalipaikoilla vai vievätkö tällä kerralla pytyn niin kuin pitäisi. Kaikki muu kuin mestaruus aiheuttaa kyllä naurua…
Ihan mielenkiinnosta pitää kysyä mikä tekee Tapparasta noin selkeän mestarisuosikin, että kaikki muu kun mestaruus olisi noloa?
Rosteri, pelitapa, nykyinen sijoitus, ylipäätään Tappara ? Mestarisuosikin viitan voin hyväksyä, mutta en itse ainakaan nää mitenkään varmana, lähelläkään.
Rosteri on kieltämättä top3 mutta ei suvereeni eikä kovin laaja niin kun tällä hetkellä voidaan todeta. Jos tällä kokoonpanolla lähetään tosipeleihin, niin tiukkaa tekee. Pelitapa on onenksi hioutunut kauden edetessä hyvälle tasolle.
Ei tuolla ole varmoja mestareita yhtäkään tällä kaudella, jopa sääleistä voidaan tänä vuonna viedä kannu mun mielestä.