Nimen omaan. Viime kauttahan ei pelattu. Ei ainakaan Mäkiniemen osalta yhtään SM-liiga- tai Mestis-peliä.Joo Mäkiniemi on kyllä lyönyt hurjat näytöt tiskiin tuossa yhdessä Jukureita vastaan pelaamassaan pelissä. Dostalin kannattaisi oikeastaan lähteä jo lätkimään. Kaupungissa on uusi seriffi.
Nimen omaan. Viime kauttahan ei pelattu. Ei ainakaan Mäkiniemen osalta yhtään SM-liiga- tai Mestis-peliä.
Mäkiniemi löi niitä näyttöjä tiskiin myös viime kaudella, mutta toki sitä sitä itsensä nolaamista voi jatkaa edelleen. Vaikka porukalla.
Joo 7 liigamatsia pelasi. Odottakaas vaan, kun NHL-seurat kuulevat tästä kahdeksan pääsarjaottelun Eetu "Legenda" Mäkiniemestä. Kohta on Ilveksen molemmat veskat lähdössä taalajäille miljoonia tienaamaan. Itse asiassa kuulin huhua, että Washington Capitalsin toimistolla on katseltu tämän illan Jukurit-peliä ja epäuskoisena kirottu, että minkä ihmeen takia piti mennä joku tusina Lundqvist kiinnittämään, kun olisi ollut Eetun tapainen takuuvarma suorittaja tarjolla.Nimen omaan. Viime kauttahan ei pelattu. Ei ainakaan Mäkiniemen osalta yhtään SM-liiga- tai Mestis-peliä.
Mitä, tuossa kattelin kierroksia pelatun jonkun kolme ja Tappara kiinni suorassa playaripaikassa vaikka hävisi ekan pelin 7-2. Ja ovat nyt vielä maalierossakin plussan puolella. Heittelee ihan holtittomasti paatti nyt tässä. Onneksi en ole kertoimienlaskija.
Joo 7 liigamatsia pelasi. Odottakaas vaan, kun NHL-seurat kuulevat tästä kahdeksan pääsarjaottelun Eetu "Legenda" Mäkiniemestä. Kohta on Ilveksen molemmat veskat lähdössä taalajäille miljoonia tienaamaan. Itse asiassa kuulin huhua, että Washington Capitalsin toimistolla on katseltu tämän illan Jukurit-peliä ja epäuskoisena kirottu, että minkä ihmeen takia piti mennä joku tusina Lundqvist kiinnittämään, kun olisi ollut Eetun tapainen takuuvarma suorittaja tarjolla.
Mäkiniemi on varmasti kelpo veska, mutta ihan oikeasti hei... Vähän nyt malttia.
Joo no onneks olkoon vaan, mutta ymmärsit varmasti poinitin, että vähän turhan aikaista lähteä keulimaan.Luulis, että ovat jo kuulleet, ainakin Carolinassa, kun ovat varanneet. Sikäli erikoista touhua myös Washingtonissa.
Mutta hyvä viesti hei! :)
Joo no onneks olkoon vaan, mutta ymmärsit varmasti poinitin, että vähän turhan aikaista lähteä keulimaan.
Tähän hiukan pakko tarttua. Olin tänään pelissä, ja siis ihan selvinpäin. Jotenkin tuli semmonen fiilis, että Ilves pelasi juuri sen verran kuin tarvi, että sai 5-1 voiton jukureista. Jotenkin ihan pirun puuduttava ja aneeminen peli. Näytti mun silmään siltä, että tasoero jäällä oli ihan jäätävä. Jukurit tulee nappaamaan muuteman voiton kauden aikana, kun vastustajilla on se huono päivä, mutta eihän tuolla joukkueella oikeesti ole mitään asiaa tähän sarjaan. Toivon silti, että he näyttävät mielipiteeni täysin vääräksi. Ei heittopussit ole kenenkään etu.Jukureiden paikka alkaa näyttää jo vankalta eikä kautta olla pelattu kuin viikon verran. Väärä sarja heille, niin valitettavaa kuin se onkin.
Eikä Tappara.Kärpäthän ei toki Mestaruutta voita. Eikä Lukko.
Kyllä. Se ensimmäinen kausi on ollut ilman muuta Jukureiden paras Liigassa. Mahtoivatko olla peräti kolmantena sarjassa runkosarjan puolessavälissä tai jotain sinnepäin. Sen jälkeen on ollut melko surullista Jukurien taival liigassa ja "mestisjoukkueen" leima on tukevasti harteilla, eikä tällä hetkellä mikään puhu sen puolesta että homma lähtisi jatkossakaan rullaamaan. Toivon toki että lähtisi, sympaattinen joukkue Mikkelissä itsekin aikaa jonkun verran viettäneenä.Turiset totta. Vielä avauskaudellaan Jukurit onnistui repimään kynsillään useita vastustajia riekaleiksi ja saavutti sen avulla melkein pudotuspelipaikan. Seuraavat kaudet menivät aluksi hyvin mutta muilta osin vaisusti. Nyt vaikuttaa jo alusta asti siltä että pelit menevät vaisusti. Ei tunnu vaan riittävän. Ikävää kannattajillekin, seurasta itsestään puhumattakaan, mutta Jukurit vaikuttaa liian heikolta SM-liigaan.
Tappara
Voi varmaan, mutta tuolla pulustelulla pudotetaan kyllä alkukaudella taas pisteitä. Tänään taas maalintekokilpailu luvassa.
Tavoite on pudotuspeleissä. Niiku aina. Ei missään alkukauden pisteissä.
IFK meinaa näköjään osallistua kahdella joukkueella Liigaan. Parempi todennäköisyys mestaruudelle?
*Köh* Veli Pikkarainen saa työkalut, joilla pitäisi boom boom backhand. Jos menestystä ei tule, niin mä häpeän.
Pahoittelut voimasuhdearvioni myöhästymisestä. On ollut kiire. Jatkan tänään. En anna alkukauden otteluiden vaikuttaa syyskuussa tekemiini pisteytyksiin, sillä otanta on pieni ja joukkueet aloittavat kauden erilaisin painotuksin mm. harjoittelun suhteen.
Lähinnä vaan varoitin, kun jossain voi alkaa keulimaan ja kuittia tulemaan tänään yhdeksän maissa jonkun 5-6 -voiton jälkeen.
Itse asiassa Oskari Salminen tuli vasta neljä vuotta sitten Kotkasta tänne Kymenlaakson paremmalle puolelle, eli ei nyt kovinkaan pitkän linjan, mutta tämä nyt on vain hiusten halkomista.Kakkosmaalivahtina on 21-vuotias pitkänlinjan kookoolainen Oskari Salminen.
Seppälästä, kun halusit kuulla, niin pelaa todella järkevästi tietäen omat rajansa kiekollisessa pelissä. Osaa sijoittua hyvin ja voittaa todella paljon 1vs1-tilanteistaan. Nosti itsensä Salmelan ohi parissa kuukaudessa pari vuotta sitten ja on maailmanmestarikaksikosta se, jolle nähtiin enää käyttöä. Viime kaudella huomasin asiaan huomiota kiinnitettyäni, että pelasi myös aika fyysisesti ja ei jäänyt niin pahasti kakkoseksi, kuin olin luullut.Lupaavasta Peetro Seppälästä toivoisin kuulevani enemmän niiltä, jotka hänen pelaamisesta enemmän tietävät
Kiitos. Mihin sijoittaisit hänet KooKoon puolustajien hierarkiassa?Seppälästä, kun halusit kuulla, niin pelaa todella järkevästi tietäen omat rajansa kiekollisessa pelissä. Osaa sijoittua hyvin ja voittaa todella paljon 1vs1-tilanteistaan. Nosti itsensä Salmelan ohi parissa kuukaudessa pari vuotta sitten ja on maailmanmestarikaksikosta se, jolle nähtiin enää käyttöä. Viime kaudella huomasin asiaan huomiota kiinnitettyäni, että pelasi myös aika fyysisesti ja ei jäänyt niin pahasti kakkoseksi, kuin olin luullut.
Berger on saanut ihan riittämiin palstamillimetrejä ilman minun apuakin. Palaan asiaan hänen kohdalla, kun oikeita näyttöjä on enemmän. Tiedostan kyllä, että Kouvolassa on hänestä tykätty. Se on tietenkin hyvä merkki.Puolustuksen osalta myös hieman outoa, että Bergeristä ei sanaakaan. Kuitenkin on isossa roolissa alkavalla kaudella. Ilman isoja rangaistuksia olisi ollut viime kaudellakin KooKoossa TOP3-puolustaja Caiton ja Mannisen kanssa.
Laajuudella tarkoitin hyökkäyksellistä laajuutta. Mielestäni KooKoolla on yllättävänkin paljon voimaa nimenomaan hyökkäyssuuntaan.Hyökkäyksen osalta muuten mielestäni hyvä ja osuva teksti, mutta ei tuolla kyllä ole laajuutta. Tänään on kaikki terveet hyökkääjät kokoonpanossa.