Orvo Muusi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Aho pelasi aikanaan yhden pelin Ässissä.
Korjataan että kolme peliä.
Aho pelasi aikanaan yhden pelin Ässissä.
Korvataan alkuperäisen viestin "äitien lihapadat" ABCn buffet-pöydällä.Aika hauska kuitti, kun Kärppien pelajaat ovat kauden aikana selvästi eniten öitä pois kotoa. :)
Sitten tuossa viestissä ei ole sitä vähänkään järkeä.Korvataan alkuperäisen viestin "äitien lihapadat" ABCn buffet-pöydällä.
Oulussa on nuo äidin lihapadat sen verran hyviä, että maine on kiirinyt porilaisten pelaajien keskuuteenkin. Kukaan ei halua enää takaisin Poriin kun Oulussa on paremmat lihapadat. Eli porilaiset mammat voisi alkaa tekemään parempaa ruokaa niin saisitte tekin niitä paluumuuttajia.
Kivi karahti kiville, sillä sipuli ei kestänyt painetta. Ei lopulta jättimäinen yllätys. Mukava, että Ilves pelaa tällä hetkellä materiaalinsa edellyttämällä tasolla.
Eikös Kiven vuorovaikutustaitoja ole pidetty ainakin noin yleisesti hyvinä. Vuorovaikutustaidot joutuvat koetukselle silloin, kun oma sipuli alkaa lohkoilla. Minä epäilen, ettei Kivi kestänyt menestysodotuksista tulleita paineita. Se on sitten heijastunut vuorovaikutukseen pelaajien kanssa sekä laajemminkin johtamiseen ja vastuunkantoon. Tämä siis meikäläisen omaa pohdintaa. Totuus voi olla ihan toisenlainen.Itse näen syitä enemmän henkilöjohtamistaidoissa kuin paineesietokyvyssä.
Eikös Kiven vuorovaikutustaitoja ole pidetty ainakin noin yleisesti hyvinä. Vuorovaikutustaidot joutuvat koetukselle silloin, kun oma sipuli alkaa lohkoilla. Minä epäilen, ettei Kivi kestänyt menestysodotuksista tulleita paineita. Se on sitten heijastunut vuorovaikutukseen pelaajien kanssa sekä laajemminkin johtamiseen ja vastuunkantoon. Tämä siis meikäläisen omaa pohdintaa. Totuus voi olla ihan toisenlainen.
Luonnollisesti. Olisi mukava kuulla, mitä tarkoitat henkilöjohtamistaidoilla ja erityisesti, millä perusteella ne ovat Kiven heikkous.Itse uskon omaan versiooni.
Luonnollisesti. Olisi mukava kuulla, mitä tarkoitat henkilöjohtamistaidoilla ja erityisesti, millä perusteella ne ovat Kiven heikkous.
Onnistui luomaan Ilvekseen kuitenkin hyvän pöhinän ja hengen pariksi vuodeksi. Vasta siinä vaiheessa, kun ulkopuoliset menestysodotukset nousivat aidosti pintaan, homma lässähti.Heikko kyky johtaa ihmisiä tasapuolisesti ja perusteena se, että niin olen kuullut.
Onnistui luomaan Ilvekseen kuitenkin hyvän pöhinän ja hengen pariksi vuodeksi. Vasta siinä vaiheessa, kun ulkopuoliset menestysodotukset nousivat aidosti pintaan, homma lässähti.
HIFK:n pelitapa tällä hetkellä perustuu enemmän kamppailupelaamiseen, kuin viisikon järjestelmälliseen puolutus- ja hyökkäysalueen pelaamiseen.
Noista mainitsemastasi joukkueista näen Jypin tällä hetkellä vahvimpana haastajana Kärpille ja Tapparalle.
Heikko kyky johtaa ihmisiä tasapuolisesti ja perusteena se, että niin olen kuullut.
Minusta riittäisi, kun kolme jengiä vaan heivattaisi WEKS sarjasta. Se kyllä tasottaisi eroja jo riittävästi. Mutta tämä vain minun vaatimaton mielipiteeni.
Minusta riittäisi, kun kolme jengiä vaan heivattaisi WEKS sarjasta. Se kyllä tasottaisi eroja jo riittävästi. Mutta tämä vain minun vaatimaton mielipiteeni.
Silloinhan sinne jäisi hallitseva Suomen mestari ja 11 osallistujaa.Tappara Kärpät ja Lukko pihalle?
Kuntopuntari jollain otannalla ja voimasuhdearvio ovat aivan eri asia.Ainoa oikea ja millään tavalla järkevä voimasuhdepunnitus on katsoa kuntopuntarista 7 ottelun otanta, sillä se kertoo parhaiten todellisen tason:
Huomaan, että olet ns. ”huumorimiehiä” ja varmasti hauska juhlissa.Kuntopuntari jollain otannalla ja voimasuhdearvio ovat aivan eri asia.
Jokaisen joukkueen saa jollain otannalla kesken kauden kuntopuntarin kärkeen tai häntään. Voimasuhteet on isompi kuva, sarjataulukko on lähellä tätä.
Sekä +- tilaston viisi (5) kärkimiestä tulee Kärpistä.Liigassa kaikki hyvin, tilanne palautunut normaaliksi. Kärpät on ykkösenä runkosarjassa ja Kärppien pelaaja pistepörssin kärjessä
Ihan höpöjuttuja.Liigassa kaikki hyvin, tilanne palautunut normaaliksi. Kärpät on ykkösenä runkosarjassa ja Kärppien pelaaja pistepörssin kärjessä
Kuntopuntari jollain otannalla ja voimasuhdearvio ovat aivan eri asia.Ihan höpöjuttuja.
Tärkeämpänä voimasuhteissa pidän seitsemän ottelun kuntopuntaria, jossa näköjään SaiPa kärjessä ja Kärpät vasta kolmantena. Skarpatkaa siellä Oulussa.
Huomaan, että olet ns. ”huumorimiehiä” ja varmasti hauska juhlissa.Kuntopuntari jollain otannalla ja voimasuhdearvio ovat aivan eri asia.
Jokaisen joukkueen saa jollain otannalla kesken kauden kuntopuntarin kärkeen tai häntään. Voimasuhteet on isompi kuva, sarjataulukko on lähellä tätä.