Ja itse en ainakaan anna suurta painoarvoa näille "kärkipakki on varmasti vielä tulossa"-spekulaatioille. Voi olla jotain tulossa joo, mutta kuinka todennäköistä on tässä vaiheessa löytää se varma ykköskorin puolustaja, ottaen vielä huomioon pienen seuran maineen ja todennäköisesti myös resurssit(on toki myönnettävä, että en tiedä SaiPan tämän hetken käytössä olevasta budjetista yhtään). Rightin kiekollisia pakkeja haluaa aika moni muukin eikä niitä kuitenkaan monelle tule. Mahdollista se tottakai on ja SaiPan scouttaus on toiminut hyvin, mutta puolustuksen hyvyyttä perustellessa sen voi ottaa huomioon sitten, kun tekijämies siellä rosterissa viilettää. Perustat siellä on ok kunnossa, mutta tällä hetkellä kärkiosaaminen puuttuu ja en todellakaan pidä itsestään selvyytenä sitä, että riittäävää laatua sinne saadaankaan.
Muilta osin SaiPan joukkue näyttää hyvältä ja raikkaalta, joten varmasti käyvät kovaa taistelua suorasta pleijaripaikasta. Nättisen peluutusta keskellä hieman ihmettelen, varsinkin jos Löfman pelaa samalla laidassa. Pelityylien osalta sopisi mielestäni paremmin päinvastoin, mutta nämä asiathan eivät ole minun mielipiteestäni kiinni.
Muilta osin SaiPan joukkue näyttää hyvältä ja raikkaalta, joten varmasti käyvät kovaa taistelua suorasta pleijaripaikasta. Nättisen peluutusta keskellä hieman ihmettelen, varsinkin jos Löfman pelaa samalla laidassa. Pelityylien osalta sopisi mielestäni paremmin päinvastoin, mutta nämä asiathan eivät ole minun mielipiteestäni kiinni.