Täällä
@AaTee et co. jaksaa naljailla McTorson ennustukselle JYPin sijoituksesta, joka näin jälkikäteen oli kieltämättä heikko. Yhtä heikkoja on myös nuo muut kirjoittajat, viestin alussa mainittu mukaanlukien, joiden mielestä Kärpät erityisesti hyökkäyksen osalta on täysi arpa, eikä Heponiemellä, Kuparilla, Kristofilla ja muilla riitä. Ja Kärppien sijoittaminen selkeäksi ykköseksi oli naurunaihe joillekin ja muutamalla se veti oikein tunteisiin. Nyt Kärpät on kuitenkin tekemässä runkosarjan piste-ennätystä ja johtaa TÄYSIN ylivoimaisesti. Mutta tätä asiaa ei enää muistellakaan, vaan keskitytään aukomaan päätä yhdestä huonosta veikkauksesta ja sillä teilataan koko kirjoittajaa.
Säälittävää, etten sanoisi.
Voi voi. Kyllä se elämä on joskus kurjaa ja rankkaa. Mitä tulee naljailun kohteeseen niin siihen en voi ottaa kantaa millään tavalla enää, koska siitä saa penalttia tällä palstalla näköjään järjestään jokainen joka mitään erehtyy sanomaan.
Mutta syytä kuittiin löytyy ihan ja pelkästään siitä, tästä ketjusta esim. tuolta sivujen 135-137 tienoilta, miten varmasti ja perustellusti JYPpiä kärkeen on tarjottu, ja vaikka kuinka monen suulla on siitä vastaan argumentoitu, eikun vaan kivenkovaan väitetty edelleen. No, nyt se sitten tulee nähdyksi, ja kuulluksi. Ja muutoinkin kun tarpeeksi keulii omilla "meriiteillään" niin kyllä kuittiakin kummasti enemmän saa kun paikka tulee.
Sitä paitsi ainakin yksi, jos ei jopa useampi en muista, oli sitä mieltä tuolla kauden alkupuolella, että jollain on täysi oikeus kuittailla (toim.huom. lievä ilmaus) muille arvostelijoille koska on saanut niin paljon kuraa niskaan ja ollutkin osasta oikeassa, niin nytkö sitten kenelläkään muulla ei olekkaan samaa oikeutta? Ei se tosin yllätä tällä palstalla, mutta tulipahan sanottua.
Mitä tulee minun ennustuksiin ja muka niistä hiljaisuuteen/muistelemattomuuteen, niin sivulta 124 viesti 3091. Voit käydä tutustumassa miten olen siinä jo täällä käynyt perkaamassa omia ennustuksiani, ja kappas miten sopivasti sinulta "unohtui" mainita tuo, että joo kyllä arvaksi laitoin ENNEN kautta ennakkoon mutta sillä lisäyksellä, että jos natsaakin niin kärkeen että kolisee. Ja se meni juurikin niin, hyökkäys osoittautui toimivaksi, ja kärkeen on todellakin menty. Samaten minä olin ensimmäinen ja varmaan ainut joka sanoi heti jo silloin kun Kärpät nousi kauden alussa listan kärkeen, että sinne meni muut saa niellä pölyjä ei tule enää tippumaan. Sen löydät myös sieltä alusta kun selaat en jaksa omia jo kirjoiteltuja nostella, pitää seurata palstaa ja lukea toisten juttuja itekkin. Anyway, se löytyy sieltä kyllä. En vaan kehtaa tuota omien ennustusten perkausta täällä joka sivulle käydä floodaamassa, ei tarkoita silti sitä, etteikö siitä olis tullut jo mainittua.
Että älähän viitti vääristellä sinäkään asioita, kuittia tulee jo ihan pelkästään omasta keulimisesta, sekä siitä, että muiden pitää ja pitäisi aina antaa periksi, mutta yhden ei koskaan tarvitse koska aina oikeassa, piste. No, sitten kun ei olekkaan, niin sitten siitä saa kuulla. Jos ei hännystelijöillä polla tätä kestä niin ei voi tosiaan sanoa muuta kuin että, voi voi.
--
Kärppien kärjessä jyräys oli nähtävissä jo silloin heti kun kärkeen meni tosiaan, ainakin minä sen ennustin. Samaten JYPin konttaus siellä jossain jo ennen joulua oli ihan selvää ettei tule kuuden joukkoon enää ei varmasti. Samaten siitä "varmasta" runkosarjan voitosta oli tuossa matkalla vääntöä ja sama homma siinäkin, meitä oli jotka sanoi et se on selvä peli jo Kärpille, saatiin kuulla että oltiin ties mitä hätähousuja jne, et mitään ei ole vielä jaettu.
Noh, vastakuittiakin sitten tulee ainakin jos minulle kuittailee, jos aihetta ilmenee. Tällästä se elämä vaan on. Säälittävää tosiaankin.