Lähinnä tartuin tuohon itsetarkoitukselliseen tehomerkintöjen rajaukseen, jonka olit asettanut kahteen edelliskauteen. Varmasti tietentahtoen tietenkin ja minua vaan ärsyttää tuollainen typerä tilastojen manipulointi.
Varmasti tiedät, että Marttinen ei ollut täydessä kunnossa viime kaudella. Hyvä se on silti ottaa varmasti esiin noin provomielessä. Voin avata tuonne toiseen osioon äänestyksen, kumpi on parempi pelaaja Marttinen vai Forsström, mutta ei taida maksaa vaivaa.
Sinulla on valmiiksi asenteellinen suhtautuminen minun kirjoituksiini ja se vaikuttaa näemmä ulosantiisi. @Scissors pyysi vartavasten mielipiteitä TPS:n puolustuksesta ja sellaisen annoin. Toki arvasin, että se ei turkulaisia miellytä, kun en sitä Liigan parhaimpien joukkoon arvioinut vaan top-6 ulkopuolelle. Varmaan kannattaisi pyytää siellä omassa osiossa, niin saa mukavampia arvioita.
Kutsuit Forsströmiä pellehermanniksi vaikka liiga on täynnä paskempia pelaajia. Samalla selität kuinka hyvä pelaaja Riikola itse asiassa on. No, voisihan kaikkien kolmen edistyneet tilastotkin tähän vetää. Arvaatko kenellä vähiten heikot viime kaudelta?
Ja ei niin, että tilastot autuaaksi tekisivät, mutta tuskinpa sinä olet samalla intensiteetillä seurannut Forren pelejä. Ihan kelvollinen kolmasparin pakki liigatasolla. Se, että jaksat jotain muuta vängätä, kertoo joko asenteestasi tai tiedon puutteesta. Toivotaan toki että Lukon pelaajat ja valmentajat ajattelevat laillasi, Forsströn on ihan pelle, ei tarvitse keskittyä moista vastaan.
Äläkä sinä ala turhaa moderoimaan missä minun kannattaa pysyä, selvästi kaltaisesi kokemattomat pojat kaipaavat pientä opastusta jääkiekosta ja Turustahan kiekkotietämystä tunnetusti löytyy.