Teemu Vuorisalosta vielä, vaikka ei ole kovin relevantti kontekstin isoon kuvaan nähden, mutta kirjoituksesi antavat minulle todella oudon kuvan siitä miten Ässiä arvioit. Aiemmin kirjoitit että en ehkä tunne tapaasi kirjoittaa mutta se on Ässiä silmällä pitäen kriittisenkaltainen. En tuohon osaa oikein suhtautua. Mutta siis tuohon liittyen:
Olisitkin vain jättänyt asian tähän ensimmäiseen lauseeseen. Noutolokusta en tiedä mutta sinä kirjoitit että Vuorisalosta saattaa kasvaa liian hyvä pakki Liigaan. Tähän minä en usko mitenkään, en siis yhtään millään tavalla voi käsittää miksi sinä tällaista povaat.
On eri asia käydä jossain Ranskassa tai Italiassa "rahastamassa" tai kokemassa uusia kiekkokulttuureja, kuin käydä Liigaan liian hyvänä puolustajana rahastamassa Sveitsissä, KHL:ssä tai SHL:ssä. Pyydän sinua huomioimaan tämän. Teemu Vuorisalo saa ottaa aivan massiivisia askeleita urallaan kiekkoilijana mikäli haluaa joskus jälkimmäiseen tilanteeseen päätyä. Minä olen melko varma siitä että hän ei Liigassa tähtistatukseen nouse edes viidessä vuodessa.
Minä en edes ymmärrä miksi
@Stuttgarter jonkun Viljasen tähän keskusteluun toi mukaan. Viljanenkin on keskitasoa liigapuolustajana. Vuorisalolla on omassa päässä niin suuria vaikeuksia ja pelinluvussa vastaavasti myös, etten pidä realistisena että hän merkittävästi pystyisi rooliaan kasvattamaan. Hän omaa hyvän laukauksen mutta ei juuri muita avuja. Lisäksi tuo pelipää on todella arvelluttavalla tolalla, ja on ollut pitkään.
Sori, mutta jos kirjoitat Vuorisalon kasvavan Liigasta ulos, niin saan napattua. Virallinen värilasivalvojamme
@Mängimies voisi tulla kopauttamaan nuijaa tässä kohtaa.
Vuorisalon tiedän siis itse pelaajana ja taustoiltaan erinäisten mutkien kautta suhteellisen hyvin ja paremmin kuin muut porilaiskiekkoilijat. Jotta se ei yksinään silti riittäisi kattamaan näkemysteni taustoja, niin summaan vielä hänen tilastonsa Liigasta alle:
148 ottelua, 7 maalia + 12 syöttöä, teholukema -22.