TPS:n voi kyllä huoletta lukita kotietujoukkueeksi. Pitkän sarjan aikana tulee vaikeita jaksoja. TPS:llä on parhaillaan sellainen päällä. On loukkaantumisia ja epäilisin myös treenijaksotusta. TPS on alkukauden aikana laittanut pöytään kovat näytöt. Ei tuolla materiaalilla jäädä neljän parhaan ulkopuolelle runkosarjassa.
Lukko iskee parhaillaan tosi tiukasti. Olisi kyllä mahtavaa, jos Virran metodit alkaisivat purra Kuopion ulkopuolellakin. Myös palkinnon saaminen luottamuksesta nuoriin pelaajiin, olisi tervetullutta. Vaikken vielä usko Lukon lopulliseen läpilyöntiin tälle kaudelle, kylvetään nyt siemenet tulevien kausien menestykselle, mikäli johdon kantti valitun linjan kanssa kestää.
Itse en sinetöi vielä Tepsinkään kotiutua kuten mainitsin aiemmin, se ei tarkoita että veikkaisin Tepsin romahtavan totean vain, että muutamia kierroksia sitten moni jo lukitsi Tapparankin paikan. Notkahdus tullaan näkemään myös Kärppien pistetahdissa marginaalit ei kuitenkaan ole niin suuria joukkueiden kesken.
Mikä tulee Lukkoon niin pistetahti tulee myös tasaantumaan viimisestä 15 pelistä, mutta uskon sen pysyvän loppukauden 1,6 - 1.8 välissä ja sillä ollaan vahvoilla kun suorasta pudotuspelipaikasta taistellaan.
Siinä olet oikeassa että nyt ajetaan voimakkaasti nuoria pelaajia sisään tulevaisuutta varten, Virran uskon paremmin sopivan nuorille kehittyville pelaajille kuin kokeneille liigajyrille.
Mikä materiaaliin tulee niin ennen kautta Jypillä oli monen mielestä laadukas materiaali, todella kovan kirin saavat ottaa jos suoran pudotuspelipaikan tällä kaudella ottavat. Minä en siihen enää usko. No olen joskus ollut jopa väärässäkin...