Liigajoukkueiden voimasuhteet kaudella 2018–2019

  • 1 050 960
  • 3 931

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt tässä jumbokorissa on Ives, Sport, Kookoo ja Jukurit. Siis nyt kaipaisi ne perustelut miksi kyseiset jengit on siellä.
Kyllästymiseen asti saa aina täällä lukea kuinka Jypillä, Kärpillä tai vaikka Tepsukalla on herra x joka ratkoo pelit. Ei nyt kuitenkaan syvääluotaavia analyysejä näy miksi vaikka Kookoo ei olisi playoffs joukkue. Kun itse katson heidän rosteria, niin en näe mitään sellaista oleellisesti huonompaa. Toki en ole ehtinyt pureutua syvällisesti muiden kuin oman jengin rosteriin.
Ei ehkä oleellisesti huonompaa, mutta onko myöskään oleellisesti parempaa? Ennakkokaavailuissa on ihan luonnollista laskea pohjille niitä jengejä, jotka ovat siellä aiemminkin eniten viihtyneet, jos ei löydy merkittäviä syitä ennustaa toisin.

McTorsolta varmasti saadaan näkemyksiä näistäkin jengeistä ajallaan, joten malttia.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Joku viitsii nähdä tuollaisen vaivan ja arvioda joukkueita mielestäni suht objektiivisesti. Jollakin on kanttia sitten vielä vittuilla! Laittakaa omat arvionne yhtä kattavasti, älkääkä takertuko johonkin suosikkijoukkueeseen.

Juu, tosi objektiivisesti kuten kyseisellä nimimerkillä aina on ollut tapana.....
Mulle on ihan se ja sama jos Tappara tai joku muu joukkue mitä kannattaisin rankataan milloin mihinkin mutta onhan tuo nyt ihan sontaa mitä tuolta taas tulee ( ja tästä voi jättää Tapparan pois)
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Kiitos palautteesta! Sinua karsastavat nuo kympit. Mitä mieltä sinä olet Kärppien puolustuksesta, maalivahdeista ja valmennuksesta tällä hetkellä? Ovatko ne Liigan parhaat? Jos ovat, onko joku joukkue kuitenkin niin lähellä, että sillä olisi mahdollista pistää paremmaksi. Jos näin, mikä joukkue, tai mitkä joukkueet ovat kyseessä? Alkaahan ne tapparalaiset lämmetä uuden kauden odotukseen, hyvä!

Ne eivät ole liigan parhaita, ne ovat liigan ylempää kastia.

Vielä yksi kysymys ennenku päästän sinut ignoren autuaille maille, kuvastavatko nuo sinun arviosi pisteissä myös suhteellisesti joukkueiden tasoeroa ? Eli esim HPK on yhtä kaukana Jypistä tai TPS tasollisesti kun mitä kyseiset joukkueet ovat perässä Kärppiä ?
 

Outpost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei ehkä oleellisesti huonompaa, mutta onko myöskään oleellisesti parempaa? Ennakkokaavailuissa on ihan luonnollista laskea pohjille niitä jengejä, jotka ovat siellä aiemminkin eniten viihtyneet, jos ei löydy merkittäviä syitä ennustaa toisin.

McTorsolta varmasti saadaan näkemyksiä näistäkin jengeistä ajallaan, joten malttia.
No niin sitä tarkoitin...miksi automaattisesti rankata pohjille? Sport uusiutuu täysin esimerkiksi. Silti Tomekin Sportin mukaan heitetään automaattisesti pohjalle! Kookoo mielestäni erittäin kilpailukykyinen jengi.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
No niin sitä tarkoitin...miksi automaattisesti rankata pohjille? Sport uusiutuu täysin esimerkiksi. Silti Tomekin Sportin mukaan heitetään automaattisesti pohjalle! Kookoo mielestäni erittäin kilpailukykyinen jengi.
Kerro nyt ihmeessä omat voimasuhdearviosi, kun sinua näyttää noin paljon kaivelevan Torson arviot.
 

Knap

Jäsen
No niin sitä tarkoitin...miksi automaattisesti rankata pohjille? Sport uusiutuu täysin esimerkiksi. Silti Tomekin Sportin mukaan heitetään automaattisesti pohjalle! Kookoo mielestäni erittäin kilpailukykyinen jengi.
Onko @McTorso julkaissut koko listan, vai miten tiedät millä sijoituksella nämä Liigan mestisjoukkueet ovat? Aika hullu pitää olla, että edes värilaseilla rupeaa sijoittamaan sijoille 1-7 em. joukkueita, eikä Lukkoakaan ole vielä sijoitettu. Jos McTorso koittaa tehdä mahdollisen objektiivista listaa, niin siihen ei kuulu mitkään villitkortit, vaan absoluuttinen totuus.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
No onhan tuo nyt ihan silkkaa puusilmäisyyttä sijoittaa Kärppien hyökkäysmateriaali noin korkealle ja ns epävarmuustekijöissä ei edes mainita sen mahdollisia heikkouksia, vaan lähinnä pidetään tyyliin riskinä että ostaako NHL runkosarjan voittaja koko Kärppien ykkös ja kakkosketjun pois kesken kauden.... Kristof,Heponiemi, Lindsten, Koblizek, Leskinen....

Itse katson kyllä CHL alkusarjan ja harjoituspelit ennenku rupeen jakamaan mitään arvioita suuntaan tai toiseen
 

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hyvää listaustahan tässä tehdään ja tosi mielenkiintoista lukea muista joukkueists... ei mua ainakaan haittaa jos oma suosikkiseura rankataan kaavailuissa pohjalle... kivempi sieltä on sitte kauden aikana yllättää. ja kyllähän se niin menee että ne joilla on rahaa hommata valmiita pelimiehiä enemmän niin ovat niitä joukkueita jotka rankataan sinne suorille pleijari paikoille. kiitoksia vielä täältä kun joku viitsii vaivaa nähdä tälläseenkin listaukseen!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No niin sitä tarkoitin...miksi automaattisesti rankata pohjille? Sport uusiutuu täysin esimerkiksi. Silti Tomekin Sportin mukaan heitetään automaattisesti pohjalle! Kookoo mielestäni erittäin kilpailukykyinen jengi.
Jos Sport kuuluu mielestäsi TOP9 -sakkiin, niin ole hyvä ja perustele mitkä joukkueet se jättää taakseen ja miksi. Ei kyse ole automaatiosta. Toki jokainen joukkue pyrkii parantamaan ja uusiutumaan mahdollisuuksien mukaan, mutta silti täytyy ennakoinnissa jotenkin pystyä perustelemaan, että miksi taakse jäävät joukkueet jäävät taakse.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
@McTorso tekee omasta mielestä ainakin hienoa jälkeä noilla omilla arvioillaan ja aika mitä tuohon listaukseen kuluu on varmasti paljon.

Ihmeellistä "rattiraivoa" täällä esiintyy kyllä eräiden käyttäjien toimesta. Itsekään en esim. laittaisi Ässiä noin korkealle kuin McTorson listauksessa on, mutta se onkin vain minun mielipiteeni.

Kyllä mielelläni luen kyseiset arviot ja toivonkin ettei negatiiviset palautteet lannista listaamista.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Onhan täällä mennyt hiekkaa ja hernettä useampaan paikkaan. Olisi oikeastaan tuon ihmettelyketjun arvoinen kirjoituspaikka. Kyseessä nyt kuitenkin on vain yhden ihmisen näkemys tulevasta kaudesta tällä hetkellä. Kohtalaisen laadukkaita näkemyksiä kaikesta huolimatta. Se mikä on kohtalaisen varmaa on , että en usko järjestyksen olevan runkosarjan lopussa se, minkä McTorso tähän saa lopulta luotua. Sija sinne, sija tänne ei muuta sitä seikkaa, että joukkueet kuitenkin ovat hyvin lähellä hänen näkemystään.

Ainoa minua "häiritsevä" seikka on se, että miksi osassa joukkueista on puolustajiin merkattu 7 ja taas toisiin joukkueisiin 8, vai etkö McTorso saa 7 ja 8 pakin välille eroa kaikissa joukkueissa? Joukkueen kokoonpanossa ei kuitenkaan voi olla 12 hyökkääjää ja 8 pakkia samaan aikaan. Ihme nillitystä tämäkin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joku viitsii nähdä tuollaisen vaivan ja arvioda joukkueita mielestäni suht objektiivisesti. Jollakin on kanttia sitten vielä vittuilla! Laittakaa omat arvionne yhtä kattavasti, älkääkä takertuko johonkin suosikkijoukkueeseen.
Äh, mitäs noista. Tämä maailma on täynnänsä tuollaisia kitkeriä irvailijoita. Antaa takapenkin poikien huudella, niin saavat hekin osallistua. Kiitos kuitenkin tuestasi, arvostan.

Keskustelu keskustelupalstalla on suotavaa. Tiedostan täysin, että asetan voimasuhdepohdintani kritiikille alttiiksi kirjoittamalla sen julki. Kritiikki on hyvästä, varsinkin silloin, kun sen esittäjällä on kapasiteettia kritiikkinsä perustella. Toki on ollut mukava lukea myös kehuja, ei sillä.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On tietysti hyvin inhimillistä, että näissä nimimerkin @McTorso arvioissa tartutaan noihin pisteytyksiin ja niistä juontavaan joukkueiden järjestykseen. Tuohan on kuitenkin enemmän sitä triviaalia osaa. Tarkoitan, että voisin minäkin tehdä tuollaisen numeerisen arvioinnin ja generoida siten järjestyksen, mutta ketä sellainen kiinnostaisi ilman perusteluja (ja ne kirjoittaakseni olen aivan liian tietämätön ja laiska). Odotan mielenkiinnolla, että hän pääsee Ilveksen kohdalle. Enkä siis siksi, että näkisin, monennelleko sijalle asetutaan ja mitkä ovat osa-alueiden pisteet, vaan miten hän näkee ketjut ja parit ja mitä sanottavaa hänellä niistä on.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ainoa minua "häiritsevä" seikka on se, että miksi osassa joukkueista on puolustajiin merkattu 7 ja taas toisiin joukkueisiin 8, vai etkö McTorso saa 7 ja 8 pakin välille eroa kaikissa joukkueissa? Joukkueen kokoonpanossa ei kuitenkaan voi olla 12 hyökkääjää ja 8 pakkia samaan aikaan. Ihme nillitystä tämäkin.
Aiheellinen kysymys. Kahdeksan puolustajaa olen merkinnyt kokoonpanoon silloin, kun se minun tietämykselläni on ollut mahdollista. Joillakin joukkueilla ei ole kuin seitsemällä puolustajalla liigasopimus, ainakaan heidän omien verkkosivustojen mukaan. Tuolloin en ole syvempää etsintää tehnyt. Toki Eliteprospects ja liiga.fi ovat olleet tukena myös. Joidenkin joukkueiden puolustajat taas ovat olleet 7.pakin jälkeen sellaisia untuvikkoja, joista en ole arvannut nostaa yhtä yli muiden.

Toki nyt, kun kävin suosikkijoukkueesi, eli Ässien pakkilistan uudelleen läpi, huomasin, että Juuso Ketola olisi ollut erittäin mielenkiintoinen nuori mies 8.pakin paikalle nostettavaksi. Hän on kuitenkin kolunnut juniorimaajoukkueet ja tehoillut tosi hyvin viime vuonna A-junnuissa. Käynkin lisäämässä hänet heti. Mukava oppia uutta.Paljastan lisää tietämättömyyttäni ja kysyn, jotta hän lienee sukua legenda Ketolalle?

Jos jostakin tuntuu, että oman suosikkijoukkueen kohdalta puuttuu pakki, joka olisi syytä kahdeksan parhaan joukkoon nostaa, kuulen sen erittäin mielelläni.

Edit. Kasipakki on siis mukana kuvaamassa syvyyttä.
 
Viimeksi muokattu:

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jo, McTorsolta hyvää duunia, mielenkiintoista luettavaa. Ja, minäkään en ymmärrä jos joku vetää herneet nenään koska "oma" jengi on esim poffien ulkopuolella, koska yks asia on ainakin sataprosenttisesti varmaa, myös tulevalla kaudella, ja se on se faktaa että 5 joukkuetta jää playoffsien ulkopuolella, ja luonollisesti Sport-Jukurit-KooKoo ovat mukana siinä ryhmässä, nyt kun on vasta alku spekulaatiot menossa.

Mitä sitten tapahtuu kauden aikana on toinen asia, sitä ei tiedä kukaan, ei edes McTorso ;) Mutta myös mun mielestäni McTorson työ on erittäin hyvin ja objektiivisesti tehty. Ammattikamaa, koko teksti vois hyvin olla printattuna esim Veikkauslehdessä.

Edit, Veikkausketju kausi 2018-2019 ei vielä avattu?
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eipä tuossa ainakaan SaiPan suhteen ole vastaan pullikoimista. Kysymysmerkkejä on paljon, mutta myös yllätyspotentiaalia. Pakisto on levällään kuin "se", mutta toki siihen on ihan utj:n suulla tulossa vahvistusta. Paperilla ei siis tosiaan TOP6-jengi, mutta yllätysvalmis.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Päivitetty yhteenveto yhdeksästä parhaasta:
1. Kärpät 39
2. HIFK 35,5
3. JYP 34
4. TPS 34
5. Tappara 32,5
6. Ässät 31
7. KalPa 31
8. SaiPa 30,5
9. HPK 30,5
Omalta osaltani päivitän näkemystäni kirjoittajasta @McTorso monta napsua positiivisemmaksi. McTorson kannattaman joukkueen suunnalta kun löytyy iso joukko fanipoikia, jotka yrittävät naamioida fanittamisensa näennäisneutraalin "asiantuntemuksen" valekaapuun, ja tällainen kaksinaamaisuus jostain syystä arsyttää minua. Olin laskenut McTorson tähän samaan kategoriaan, mutta ainakin näiden analyysien perusteella nostan hattua McTorson asiantuntemuksen määrälle ja analyyttiselle otteelle.

Fanittamisessa ei toki ole mitään pahaa. Itsekin seuraan jääkiekkoa ennen kaikkea keltamustien lasien läpi, enkä ole koskaan muuta väittänytkään. Muiden seurojen tilanteita seurailen satunnaisesti, mutta kiitos (mm.) McTorson analyysien (ja niihin tulleiden kommenttien) olen paremmin kartalla.

McTorson SaiPalle jakamat pisteytykset ovat mielestäni hyvin kohdallaan. Puolustus on vielä nyt hutera, mutta kahden täsmävahvistuksen hankkimisen jälkeen arvosana noussee ainakin tasolle 7½. Luultavasti vahvistukset tulevat ulkomailta, ja riskin hallitsemisen takia olisi hyvä jos ainakin toinen olisi jo aiemmin SaiPassa pelannut.

Hyökkääjiä on SaiPalla riittävästi, ja pelipaikoista käydään kovaa taistelua. Keskushyökkääjinä pelannevat Kunyk, Morley, Löfman ja Koho, ja viime kaudella olosuhteiden pakosta ajoittain sentterinä pelanneet Goodwin ja Kaksonen saavat keskittyä laitahyökkäämiseen. Tomi Iso-Mustajärvi ja Santeri Virtanen ovat lähtökohtaisesti reservikeskushyökkääjiä, jotka tarvittaessa (esim. jos Löfman kestää pelikuntoisena...) pelaavat laidalla. Mielenkiintoinen kausi on tulossa!
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Metodina käytetty pisteenlasku on toki suuntaa-antava, mutta voi johtaa melkoisiin virhearviointeihinkin jos numerot ovat kovasti epätasapainossa. Liioitellen voisi sanoa, että TPS:n hyökkäys ja hypoteettinen b-junnupuolustus ei ole yhtä hyvä kuin vaikkapa HPK:n hyökkäys ja puolustus vaikka yhteispisteet olisivatkin samat. Jos puolustus ei osaa avata peliä niin huippuhyökkääjät menevät hukkaan. Monta epävarmuutta on ilmassa kun ainakaan minulle ei ole selvää miten joukkueet muuttavat pelitapojaan ensi kaudeksi. Pysytäänkö vanhassa ja optimoidaan sitä vai mennäänkö kokeilemaan jotain uutta ja kiekkomaailman aallonharjalla olevaa?

Hieman näissä kesäisissä ennakkolistauksissa on joukkueet budjettijärjestyksessä ja mukana hieman haistelua mihin suuntaan on organisaatio menossa edellisen kauden perusteella. No näillä mennään ja mukava on lukea hieman pohdittuakin tekstiä vieraammista joukkueista.
 

Ralph

Jäsen
McTorso itsekin tiesi aliarvioivansa Emil Larmia, mutta jos hän olisi antanut HPK:n maalivahtiosastolle sen ansaitsemat pisteet, olisi HPK noussut yhteispisteissä kuudenneksi ja se ei ilmeisesti sopinut, joten Larmin kohdalla piti kiristää, jotta HPK saadaan oikeille sijoituksille. Tosin puolustusta myös yliarvoitiiin, joten helpompaa olisi ollut ottaa puolustuksesta yksi piste pois ja laittaa se maalivahtiosastolle, niin olisi ollut asiallisemmat arviot ja pisteet sekä sijoitus olisi pysynyt halutulla yhdeksännellä sijalla.

Tosin realistisempaa on odottaa sijoitusta 12-13.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eipä tuossa ainakaan SaiPan suhteen ole vastaan pullikoimista. Kysymysmerkkejä on paljon, mutta myös yllätyspotentiaalia. Pakisto on levällään kuin "se", mutta toki siihen on ihan utj:n suulla tulossa vahvistusta. Paperilla ei siis tosiaan TOP6-jengi, mutta yllätysvalmis.

Miten minä edelleen pidän SaiPan hyökkäystä jopa "parempana" kuin Ässien (tai no, samantasoisena). Tokihan siis Ässien keihäänkärki on terävämpi, mutta SaiPan keihäs taas on kiistatta leveämpi. Sputnikeilla on heittää kolmeen ketjuun kavereita, jotka kaikki ovat sellaisia 25-30 tekijöitä, osa ehkä enemmänkin. Ja sitten Nättinen tietysti ihan yksittäisenä piikkinä.. etenkin tuo SaiPan sentteristö Kunyk-Morley-Goodwin-Koho on kyllä tasaisen vakuuttava (ennakko-oletuksena siis, että Morley on juuri sellainen noin 30 pisteen tekijä liigaan, jota tausta huomioiden hänen voisi olettaa olevan). TOP-4 laitureina taas Oksanen, Nättinen, Löfman ja Tanus.. ja kolmoseenkin jää vielä tasoa Kaksonen ja Nikko, niin en kovin huolissani lappeenrantalaisena kiekkofanina olisi

Tuohon pakistoon se kokonaisuus tietysti tällä hetkellä kaatuu, kuten McTorso myös totesi, niin paperia se on. Mutta koska siellä on määrällisestikin vasta seitsemän pelaajaa, niin ainakin pari ukkoa sinne tulee joka tapauksessa, ja jos ne ovat sitten enemmän tekijämiehiä niin SaiPa on ensi kauden musta hevonen.. edelleen itse asiassa toivon, että SaiPa saisi maistaa sitä isoa menestystä (eli mitalipelejä, kunhan ei sitten vain Ässien kustannuksella, heh heh) ensi kaudella, niin moni muu keskikastin seura on sitä saanut 2010-luvulla tehdä, nyt olisi heidän vuoronsa
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
SaiPan puolustus, pelaajien omatoimijakson alkaessa Tuomenoksa kertoi, että 2 pakkia on tulossa. Tarkoitus on, että toinen on mukana kun joukkue kokoontuu taas heinäkuun lopussa, toinen mahdollisimman nopeasti harjoitusten alettua.
Saattaa olla, että nimistäkin on Tuomenoksalla jo hajua, EHKÄ?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
McTorso itsekin tiesi aliarvioivansa Emil Larmia, mutta jos hän olisi antanut HPK:n maalivahtiosastolle sen ansaitsemat pisteet, olisi HPK noussut yhteispisteissä kuudenneksi ja se ei ilmeisesti sopinut, joten Larmin kohdalla piti kiristää, jotta HPK saadaan oikeille sijoituksille. Tosin puolustusta myös yliarvoitiiin, joten helpompaa olisi ollut ottaa puolustuksesta yksi piste pois ja laittaa se maalivahtiosastolle, niin olisi ollut asiallisemmat arviot ja pisteet sekä sijoitus olisi pysynyt halutulla yhdeksännellä sijalla.
Sen verran korjaan, että tiesin HPK:n kannattajien arvostavan Larmia enemmän kuin minä. Kyllä minä olen oman näkemykseni rehdisti kirjoittanut. Ei ole syytä tahalliseen aliarviointiin. Spekulaatiosi siitä, miten minä olisin arvosanat noille osa-alueille antanut, on virheellinen. Luuletko tosiaan, etten ole arvioinut kaikkien joukkueiden osa-alueita ennen kuin olen tämän voimasuhdepohdiskeluni puhtaaksi kirjoittamisen aloittanut? Luuletko tosiaan, että nyt sitten hatusta tässä laittelen noita osa-aluearvosanoja, jotta saan joukkueet tiettyyn järjestykseen?

Mielestäni Larmi on lähtökohtaisesti Bernardin tasoinen, eikä Ässien ja HPK:n kakkosmaalivahdit voimasuhdetta muuta. Sen voi paljastaa, että asettuu tuohon 7,5 arvosanaan maalivahtien osalta lopulta muitakin joukkueita. HPK:n puolustuksen arvioin tässä vaiheessa pohdintoja kolmanneksi huonoimmaksi, vain keskeneräisillä SaiPalla ja KalPalla on huonompi arvosana. Mielstäni myös tuo HPK:n puolustuksen numero on linjassa. Sinun näkemysi on näissä kahdessa asiassa erilainen ja hyvä niin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Omalta osaltani päivitän näkemystäni kirjoittajasta @McTorso monta napsua positiivisemmaksi. McTorson kannattaman joukkueen suunnalta kun löytyy iso joukko fanipoikia, jotka yrittävät naamioida fanittamisensa näennäisneutraalin "asiantuntemuksen" valekaapuun, ja tällainen kaksinaamaisuus jostain syystä arsyttää minua. Olin laskenut McTorson tähän samaan kategoriaan, mutta ainakin näiden analyysien perusteella nostan hattua McTorson asiantuntemuksen määrälle ja analyyttiselle otteelle.
Ensiksi kiitokset kehuista. Sitä minä vain ihmettelen, miten olet alkujaan minusta moisen kaksinaamisen kuvan saanut. Olen yrittänyt usein toitottaa, että olen intohimoinen Kärppien kannattaja, enkä todellakaan siinä suhteessa mitenkään viileän objektiivinen. En ole myöskään pyrkinyt mitään erityisasinatuntijaa esittämään, vaan olen useasti maininnut olevani jääkiekosta kiinnostunut maallikko. No, hienoa, että tähän väärinkäsitykseen on nyt saatu paikkausta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyökkääjiä on SaiPalla riittävästi, ja pelipaikoista käydään kovaa taistelua. Keskushyökkääjinä pelannevat Kunyk, Morley, Löfman ja Koho, ja viime kaudella olosuhteiden pakosta ajoittain sentterinä pelanneet Goodwin ja Kaksonen saavat keskittyä laitahyökkäämiseen. Tomi Iso-Mustajärvi ja Santeri Virtanen ovat lähtökohtaisesti reservikeskushyökkääjiä, jotka tarvittaessa (esim. jos Löfman kestää pelikuntoisena...) pelaavat laidalla. Mielenkiintoinen kausi on tulossa!
Tuo Löfmanin laittaminen laidalle oli minulta paha lapsus, turhan paha.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös