Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Katsoin matsit ja mun mielestä HIFK päätti hyökkäyksiään noissa peleissä hyvin. Ei noista maaleista voi oikeastaan syyttää Rynnästä, kuin yhdestä. Siis ekan matsin neljännestä maalista, jossa Eronen laukoo rannarin viivasta. Tilanteessa on vähän liikkuvaa maskia, pari jättöä ja hyvää peliä HIFKIltä. Olisi voinut ehkä ottaa, videosta maskia vaikea arvioida.Ehkä on naurettavaa, mutta toisaalta kyllä ne huonot pudotuspeliotteet silti jostain kertovat. Okei, tuon 2014 olen valmis pistämään sen piikkiin kun mies oli viikkoja pelaamatta loukkaantumisen takia, ja ensimmäinen peli pitkään aikaan tuli vastaan finaaleissa. Toki kyllä siellä joku luvattoman helppo (esim. se Bailenin ripuliranne neljännessä? pelissä) maalikin meni, mutta tuon nyt voi pistää ainakin osittain pelituntuman puutteen piikkiin.
Tuo viime kevät onkin sitten se mikä enemmän huolettaa, vaikka vain kahdesta pelistä onkin kyse. Kyllä se silti pikkusen ihmetyttää että runkosarjassa paikoitellen dominoinut veskari romahtaa totaalisesti, ja päästää taakseen luvattoman helppoja maaleja ja ennenkaikkea häviää vastustajan maalivahdille vertailun ihan 100-0. Ei sitä pelkän "pienen otannan" piikkiin nyt voi laittaa, jos taso romahtaa siitä omasta loistavasta perustasosta noin paljon mitä Rynnäksellä viime keväänä. Ihan aiheellisesti tuosta voi kysymysmerkin laittaa.
@peterra , en kyllä usko että Karhusen kykyjä enää epäillään, tai ainakaan sellaisten toimesta jotka nyt vähän enemmän on kiekkoa seuranneet. Malliesimerkki voittavasta maalivahdista, toivottavasti tulee vielä Kärppiinkin joskus pelaamaan.
Mielestäni aika helposti helposti heiluu sulamisen leima, mutta jokainen voi muodostaa itse mielipiteensä näistä koosteista: Ensimmäinen pudotuspeli Kärpät-HIFK - Toinen pudotuspeli 2017 HIFK-Kärpät