Siis ei voi olla totta. Missä vaiheessa aloin vähättelemään työn merkitystä? Pointtihan mulla on ollut suorastaan päinvastainen. Olen pyrkinyt korostamaan miten iso merkitys hyvällä työllä on siihen, että mahdollisista resursseista saadaan irti se mitä niistä voidaan saada. En missään vaiheessa ole pyrkinyt vähättelemään työn merkitystä, jos olet sellaisen kuvan saanut, niin olen siitä pahoillani.
Olen myös monta kertaa sanonut, että Oulussa tehdään hommat paremmin kuin missään muualla. Miks helvetissä työnnät sanoja mun suuhun?
Susta ei tuu mitään muuta mieleen kuin ylimielisyys tällä hetkellä. Ymmärrät edelleen jatkuvasti tahallasi väärin sanomisiani ja työnnät sanoja mun suuhun. Samaan hengenvetoon käytännössä toteat, että Kärpät on saavuttanut aivan kaiken pelkästään työllä, eikä millään muulla ole käytännössä mitään merkitystä. Se, jos joku on helvetin ylimielistä ja epäkunnioittavaa.
Mielipiteeni Kärpistä ja Kärppien organisaatiosta ei tämän keskustelun myötä ole muuttunut. Siellä tehdään edelleen liigan parasta työtä ja saadaan otettua todella paljon irti tarjolla olevista resursseista. Faneista sen sijaan minulle on tämän keskustelun myötä tullut entistäkin ylimielisempi kuva, joka väkisinkin heijastuu myös siihen mitä ajattelen joukkueesta. Harmi, sillä se ei ole Kärppien vika.
Boldaukset minun. Yritän yleensä välttää "oman häntäni nostelua" mutta nyt oli 3194 viestissä juuri tästä, kun yritin jotain tapailla..
Mitä tulee tähän kolme neljä sivua juupas-eipäs keskusteluun, niin näin ihan sivusta seuranneena kyllä täytyy sanoa, että värilaseista huolimatta ihan kauttaaltaan joka puolelta suomea näkyy tulevan saman suuntaista viestiä, Kärpillä on selvästi poikkeuksellinen/erikoisempi jo lähtökohta, ja nyt kun sitä hyvällä työllä on ammennettu se ruokkinut ja ruokkii tätä menestystä. Kärppälasit silmillä taasen jokainen vuorollaan on kuin se 4-5v uhmaikäinen, EI! ei. ei. en. En!
Niin ollen, mielestäni, ei savua ilman tulta.
Ei vaan pystytä hyväksymään tosiasioita. Ja ihan vaan vinkkinä, jokainen kun vuorollaan näkyy väittävän, että muut muka vähättelee hyvää, loistavaa työtä jota Oulussa tehty. Niin se ei pidä paikkaansa, vierestä katselemalla jokainen on jollain tapaa tuonut esiin sen että se kyllä tiedetään ja sitä osataan arvostaa, MUTTA, taustalla on myös jotain muuta. Mutta kun EI!
Ja juurikin tuo ylimielisyys alkaa pikkuhiljaa nostaa päätään... Harmillista.
ps.kääntäkääpä se niinpäin, tuo "muka" pelkkä loistava hyvä työ, ottakaa se mukaan ja siirtykää vaikka johonkin Saloon. Katsotaan miten tulosten käy.
Tarkoittaa, että hyvää työtä kyllä, mutta sillä ei saa moisia resursseja saati rahoja tyhjästä, jos ei ole sitä jotain lähdettä josta sillä ammentaa.
On verrattu Hifkiin, on tasan varma että sielläkin tehdään, ja on tehty edes jossain historiansa kohtaan todella yvää työtä, mutta onhan nyt päivänselvää se ero miten paljon suurempi "kilpailu" on heidän lähteessään, valtavan monta eri lajia, valtavan monta eri joukkuetta, valtavan paljon tulijoita pitkin maata jotka ei välttämättä, tai mistään hinnasta "punaiseen" mene jne. Kyllä, todella iso, suurin pooli heittämällä, mutta kun hiukankaan edes ajattelee miten monelle siitä on revittävä, se ei ehkä olekkaan se koko totuus..