Tämä on hieno asia. Toivottavasti Liiga pystyisi vähän ojentaa tuota palveluntarjoajaa, jotta ei tarttisi antaa kaikille kenkää munattomuuden takia.TV-sopimuksen rahathan päätyvät isolta osin suoraan seuroille. Se mahdollistaa laadukkaampien joukkueiden rakentamisen ja parantaa liigan kilpailukykyä ulkomaisia sarjoja vastaan. Laadukkaammat pelaajat tekevät liigan seuraamisesta mielenkiintoisempaa. Nämä asiatko eivät mielestäsi ole positiivisia?
Jotenkin tuntuu, että kun epäkohtia vatvotaan kuukausi kuukauden perään jostain ihme asioista tuolla teliaketjussa, niistä tulee jotenkin normaaleja ja hämärtyy koko kuvio. Ikään kuin olisi vuonna 2019 jotenkin normaalia ja perushommaa vääntää jostain laskutuskausista tai bottien tekemistä hailaiteista. Jotka ei sitten kumminkaan ole bottien tekemiä jotka kumminkin siinä määrin ovat ettei ihminen voi enää editoida niitä jälkeenpäin. Tuolla vänkäämisellä ollaan luotu siis uusi todellisuus, jossa tämä kaikki on ikään kuin ihan normaalia. Onneksi tässä todellisuudessa meitä auttaa niko ja essi.
Mutta mitäs tässä Teliaa syyttämään. He ovat tehneet juuri sen mitä tulivat tekemään.
Siksi olen nyt tässä ketjussa vänkäämässä.
Mutta eipä mulla tästä aiheesta tällä erää ole enempää sanottavaa ja valitettavaa. Asioille ei voi mitään tehdä ja olen nöyrä ja lopuksi tyydyn kaikkeen ja hyväksyn kaiken. Kivahan se on kun hokia tulee telkasta. Aikoinaan tuli kerran kuussa yksi lähetys ja oman suosikkijoukkueesi näit 1-2 kertaa kaudessa. Eteenpäin on menty. Paitsi etten tällä hetkellä näe edes tuota 1-2 ottelua per kausi.
Kaikille kenkää varmuuden vuoksi!