No nyt siinä on sit rinnassa se North Facen logo. Suuttuuko Rukka, että tämä ohjelma on härskiä mainosta kilpailijalle ja samalla valittaa kuinka se joku Nepalin möykyn kiipeäminen nyt on yhtään sen kiinnostavampi juttu kuin kotipuolessa kävellä Lahden hyppyrimäki ylös.
Tästähän nyt ei ole kyse. Ei tässä ongelmana ole se, että saattaa näkyä Autokeskuksen eikä LänsiAuton logo, kuten tuossa sinun esimerkissäsi olisi. Tässä ongelmana on se, että keskiössä on erään yrityksen toiminta. Ei tässä näytetä mitään Mount Everestin valoittajaa, jolla on tietyn merkkiset vaatteet päällä, vaan tässä näytetään tietyn merkkisen yrityksen pyrkimystä laajentua eri markkinoille. Tämä siis vastaa sitä, että YLE tuottaisi ja esittäisi pitkin vuotta mainosfilmejä The North Facen vaatteiden suunnittelu-, valmistus- ja markkinointiprosessista. Näyttäisi heidän muotinäytöksiään ja julkaisisi siinä sivussa The North Facen sponsoroiman vuorikiipeilijän haastatteluja, jossa tämä hehkuttaisi hyviä kledjujaan.