My 2 Cents...
Suomeen ollaan Kokoomuksen ja Keskustan puolesta ajamassa yritys- ja pääomavetoista kulttuuria, jossa työnantaja on aina oikeassa. Sikäli tämä on aivan linjan mukaista. Jokainen voi sitten miettiä, onko puolue ja sen ajama linja sellainen, jota haluaa kannattaa. Kokoomuksen edustaja on kantansa ilmaissut, piakkoin on muiden vuoro. Meillä kaikilla on oikeus ja velvollisuus äänestää, se on ainoa tapa vaikuttaa näihin linjanvetoihin.
Ja koska keskustelupalstalla ollaan heitän mielipiteeni: Tämä on toinen asia, josta olen oikeasti eri mieltä hallituksen kanssa (ainakin näiden tietojen valossa). Mikäli esim. Nokialle annetaan kyseiset valtuudet, on sen jälkeen viranomaisten asia valvoa Nokiaa. Tästä järjestelystä ja esim. poliisin resursseista en nyt niin vakuuttavaa tietoa ole saanut, että voisin ehdotusta kannattaa. Tätä keskustelua olisi mielenkiintoista käydä, jos joltakulta tietoa löytyy. (Offtopic:Pääomaverotuksen taso on se toinen, jos nyt ketään kiinnostaa).
p.s. Offtopic2:Häpeäkseni täytyy tunnustaa etten ole kovin poliittinen henkilö ja ulkomailla oloa tekosyynä käyttäen, en äänestänyt viime vaaleissa, joten olen sikäli arvoton arvostelemaan nykyistä hallitusta/oppositiota. Ehkäpä tästä tulee sellainen asia, joka saa minut vetämään kommandopipon kasvoille ja lähtemään mukaan vallankumoukseen riistoporvareita hirttämään (itsekäs paskiainen kun olen, niin epäilen).